|
Postów: 9 |
|
---|---|
Jajcoslaw | Post #1 Ocena: 0 2017-04-26 15:52:48 (7 lat temu) |
Z nami od: 25-04-2017 Skąd: South Kirkby |
Cezść.
Od lutego 2016 mam problem z internetem w TT. Rzadko kiedy mi się łączy, a jak już to strasznie powolny jest. Dzwoniłem do TT niezliczoną ilość razy. W 2016 przysyłali do mnie w sumie sześciu inżynierów którzy po odłączeniu wtyczki i ponownym jej podłączeniu stwierdzali, że nie działa. Następnie kazali mi płacić za wizytę 65£. Musiałem do nich wydzwaniać i przekonywać, że nie zapłacę bo nie naprawili mi nic. Umowa mi się skończyła na początku lutego tego roku, nie przedłużałem na razie. Wiem, że mogę przestać płacić i spokój, ale może jest możliwość żeby, jak na prawdziwego Polaka przystało, jakoś im za to "dosrać"? Ma ktoś jakiś pomysł? Może odszkodowanie od nich jakieś? |
Mustafa1975 | Post #2 Ocena: 0 2017-04-27 17:55:15 (7 lat temu) |
Z nami od: 30-01-2010 Skąd: Birmingham |
Ja mam z talktalk u dziala mi net bardzo dobrze. Pewnie masz zrypana linie. najlepiej jak teraz wezniesz w BT badz Plusnet to ci naprawia linie i bedzie ok. Wydaje mi sie ze oni specjalnie zle naprawiaja konkurecji bo do naprawy zawsze jest inzynier z BT. Pozniej jak juz ci sie zakonczy umowa idziesz gdzie indziej i bedzie dzialac ok. Odszkodowanie to nie wiem ale pewnie nie warte nerwow i czasu.
|
AgentOrange | Post #3 Ocena: 0 2017-04-27 22:19:52 (7 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2015 Skąd: Twickenham |
Cytat: Wiem, że mogę przestać płacić i spokój, ale może jest możliwość żeby, jak na prawdziwego Polaka przystało, jakoś im za to "dosrać"? Ma ktoś jakiś pomysł? Może odszkodowanie od nich jakieś?
No jasne wez butelke z benzyna, wloz szmate w dziure, podpal i wrzuc im do punktu na high street! |
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2017-04-27 22:44:40 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
AgentOrange, ja bym nie pisala takich rzeczy na forum, bo jest to podzeganie do przestepstwa.
Carpe diem.
|
krakn | Post #5 Ocena: 0 2017-04-28 04:35:21 (7 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
65 za wizytę technika z BT?
To tanio,odmienne chcieli 240. I było to 10 lat temu. Po 120 za wizytę i też nic nie naprawili. Na szczęście przeprowadziłem się do domu gdzie BT nie miało kabli i przeszedłem na virgin. Service w cenie abonamentu , jak coś padnie to chcą przyjść nawet na drugi dzień. Oczywiście dotyczy to gdy virgin masz po ich kablach, a nie BT. Na razie jedynie co, to kilka razy była wymiana modemów. Szybko i sprawnie Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
Mustafa1975 | Post #6 Ocena: 0 2017-04-28 05:31:28 (7 lat temu) |
Z nami od: 30-01-2010 Skąd: Birmingham |
Jakies pol roku temu mialem problem z telefonem stacjonarnym w TT . Jeden telefon gostek z BT byl po 3 dniach naprawil i nikt nic nie chcial , zadnej kasy. Cos mi tu bajkami pachnie
|
Jajcoslaw | Post #7 Ocena: 0 2017-04-28 15:06:23 (7 lat temu) |
Z nami od: 25-04-2017 Skąd: South Kirkby |
Ok bardziej dokładnie. Sama wizyta "inżyniera" z TT jest darmowa. Płatne gdy wiesz, że ma przyjechać, a Ciebie nie będzie w domu. Za każdym razem siedziałem w domu i czekałem, a mimo to żądali płatności. Każdemu tłumaczyłem, że problem może być z kablem bo telefon zawsze działa, a internet, ja mu się chce. Najciekawsze jest to, że jak nie działa mi internet, a muszę na szybko coś sprawdzić, wtedy biorę telefon w rękę i dzwonię do TT. Z miejsca pojawia się internet i jest do czasu aż się nie rozłączę. Chyba testują moje nerwy, bo zawsze gdy tak robię to łączy mnie z "konsultantem" w ciągu kilku sekund. Mówiłem o tym "inżynierom", ale żaden "INŻYNIER" nie dał sobie przetłumaczyć, że należało by sprawdzić kabel. Miałem wizytę nie tylko majstrów TT, ale i z BT trzech u mnie było. Wszyscy odłączali kabel "ze ściany", podłączali i stwierdzali, że nie działa. Uparło się i co zrobisz?!
@Mustafa1975 dlaczego Ci pachnie bajkami? Jaki miałbym interes żeby komuś wciskać kit z moim problemem z TT? Jak możesz to odpisz. A co do odszkodowania, nie chcę doić ich, tylko trochę nastraszyć tak jak bym to zrobił z UOKiK. |
Jajcoslaw | Post #8 Ocena: 0 2017-04-28 15:10:07 (7 lat temu) |
Z nami od: 25-04-2017 Skąd: South Kirkby |
@Richmond Spokojnie. Na tym forum chyba nie ma takich (...) którzy po przeczytaniu tego zrobili by to.
Ale chętnie bym to zrobił po tych wszystkich telefonach do nich. |
cris82 | Post #9 Ocena: 0 2017-04-28 15:31:32 (7 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
Jestes tego w 100% pewien? Duzo osob stad glosuje na PO lepiej dmuchac na zimne i nie pisac takich rzeczy : p
|
krakn | Post #10 Ocena: 0 2017-04-28 16:03:18 (7 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2017-04-28 05:31:28, Mustafa1975 napisał(a): Jakies pol roku temu mialem problem z telefonem stacjonarnym w TT . Jeden telefon gostek z BT byl po 3 dniach naprawil i nikt nic nie chcial , zadnej kasy. Cos mi tu bajkami pachnie moze sie warunki zmieniły umowy się zmieniły. Dawniej każde zapukanie inzyniera BT kosztowało 100+VAT doliczali do następnego rachunku za Teflon lib dzierżawę linii. Nie mam pojęcia i nie zamierzam sprawdzać puki mogę mieć dziewicę Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|