MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

POMOCY wielki problem z agencja/landlordem

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 3 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Kreska11

Post #1 Ocena: 0

2017-07-29 16:15:32 (7 lat temu)

Kreska11

Posty: 14

Mężczyzna

Z nami od: 27-07-2017

Skąd: Leicester

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Dzwoniliśmy o poradę to maja oddzwonić
W poniedziałek rano wyruszamy do citizens i zobaczymy czy nas przyjmą bo tylko bardzo poważne sprawy załatwiają osobiście a reszta przez telefon.
Tylko angielski jest na poziomie komunikatywnym a to taka sprawa ze się przez telefon nie dogadamy za dobrze. Wystarczy coś zle zrozumieć i pozamiatane.
Jeszxze raz Dziekuje za odpowiedzi.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

hants

Post #2 Ocena: 0

2017-07-30 02:01:05 (7 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

I przestan martwic sie odetkami. Nawet gdyby byli nieskonczenie upierdliwi, to naliczaliby odestki od tygodniowego poslizgu 550 funtow. Zwyczajowo chyba nikt tego nie robi jesli opoznienie nie jest dluzsze niz 7 dni.

A nawet jesli polasza sie o te pieniadze, to smialo walczcie o trzykrotnosc depozytu.

Zapamietaj pojecia typu 'fair wear and tear' i... porzadnie wyczysc piekarnik. Za kazdego pozostawionego paprocha agencja 'wezwie' cleanera i bedzie probowala Cie obciazyc kosztami sprzatania. (rob porzadne zdjecia!)

Z tego zyja, to jest zwyczajowa praktyka.

Jedyny raz, kiedy agencja niczego na nas nie ugrala, byla w sytuacji gdy odkupilismy dom od landlejdi.
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

radzik77

Post #3 Ocena: 0

2017-07-30 07:05:38 (7 lat temu)

radzik77

Posty: n/a

Konto usunięte

Agencja agencji nierówna, ale duzo tez zależy od wlasciciela. W poprzednim mieszkaniu gdzie wynajmowaliśmy, mieliśmy bardzo dobre relacje z właścicielka. Depozyt był chroniony zaznaczę od razu, a my zawsze płaciliśmy w terminie.

O mieszkanie i ogródek dbaliśmy jak o swoje. Drobne remonty robiłem sam, a właścicielka zawsze zwracala pieniadze za materiał.

Przed zdaniem mieszkania wysprzatalismy wszystko na błysk, łącznie z myciem ścian. Nie było potrzeby zatrudniania profesjonalnej firmy sprzątającej, sprawdziliśmy w agencji.

W dniu wyprowadzki, firma robiąca sprawdzenie stanu, wypunktowała 4-5 defektów. Zarówno firma jak i ja sam, zrobiliśmy zdjęcia stanu mieszkania, lodówki, piekarnika, liczników oraz ogrodu.

Po otrzymaniu raportu, właścicielka miała prawo zadecydować, czy chce nas ze te wymienione w raporcie usterki obciążyć. Miedzy innymi: brakowało obrazka (nawet nie pamiętałem ze był w tamtym miejscu), gdzies w korytarzu odstawała tapeta delikatnie, kilka rysek na tapecie pod wieszakiem, drobne rysy na panelach w kuchni, pozostawiona na drzwiach wejściowych naklejka "No Junk Mail" ( pytałem właścicielki czy zostawić, czy usunąć).
My natomiast, mieliśmy prawo z ewentualna decyzja o potrąceniach z depozytu sie nie zgodzić. Wtedy to podmiot, gdzie depozyt był złożony, zająłby sie rozstrzygnięciem sporu.

Właścicielka zaakceptowała usterki jako "fair wear and tear" i depozyt otrzymaliśmy w ciagu tygodnia bez żadnych potrąceń.

Autorka tematu, depozytu chronionego to raczej nie ma i na jej szczescie bądź nie, o zwrot kaucji bedzie pewnie musiała walczyć w sądzie. Chyba, ze agencja i wlasciciel pójdą po rozum do głowy i wypłacą bez wyroku. Sąd w tym przypadku zasądzi 3- krotność depozytu na korzyść najemcy.

Firmy, w których depozyt powinien zostać umieszczony, wysyłają z reguły potwierdzenie zdeponowania pieniędzy w ciagu kilku tyg o rozpoczęcia umowy najmu.

[ Ostatnio edytowany przez: radzik77 30-07-2017 07:19 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Adacymru

Post #4 Ocena: 0

2017-07-30 08:02:19 (7 lat temu)

Adacymru

Posty: n/a

Konto usunięte

Radzilabym jeszcze kontakt z Shelter ktorzy specjalizuja sie w sprawach mieszkaniowych a na ich stronie masz nawet wzory listow w sprawie depozytu.


http://england.shelter.org.uk/housing_advice/tenancy_deposits/court_action_for_a_tenancy_deposit_refund
Ada

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kreska11

Post #5 Ocena: 0

2017-08-01 10:44:45 (7 lat temu)

Kreska11

Posty: 14

Mężczyzna

Z nami od: 27-07-2017

Skąd: Leicester

Witam serdecznie
Skontaktowałam się z citizen w mojej sprawie i czekam na telefon w sprawie spotkania a to może potrwać niestety. Ale działam
Mam tylko pytano moi drodzy
Wysłałam list z wiadomością ze nieprzedłużaniu umowy i o depozyt
Wysłane było w piątek za potwierdzeniem odbioru.
Śledzę przesyłkę i nie została odebrana.
Co mam zrobić teraz?
Za wszelkie informacje będę wdzięczna
Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kanonier30

Post #6 Ocena: 0

2017-08-01 11:12:00 (7 lat temu)

Kanonier30

Posty: n/a

Konto usunięte

Niech nada jeszcze raz ktos znajomy. Oni widzac nadawce na kopercie oddaja listonoszowi. Niech nadawca bedzie inny - jestes chora I nadal znajomy na poczcie. W koncu ktos odbierze...I wyslac jeden normalny list - jesli maja fax nadac faxem (w biblitekach maja) lub napisac na email - dolaczyc list w zalaczniku (dac dwa zalaczniki, jeden pdf, drugi word). Korespondencja elektroniczna jest tak samo wazna, jak tradycyjna. Dolaczyc dwa pliki w roznych formatach, aby nie bylo, ze nie mogli otworzyc pliku. Lub od razu wstawic tekst w e-mail.

Takze zrobic najlepiej wszystko, fax I korespondencja na email. Nie beda mieli jak sie wywinac :-] plus list z innym nadawca.

[ Ostatnio edytowany przez: Kanonier30 01-08-2017 11:23 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kreska11

Post #7 Ocena: 0

2017-08-01 11:41:16 (7 lat temu)

Kreska11

Posty: 14

Mężczyzna

Z nami od: 27-07-2017

Skąd: Leicester

Dziekuje za odpowiedz
Niestety nie mam ich maila nigdy nie podawali ani tez faxu
Tylko adres i numer telefonu.
Jedynie mogę wysłać ponownie przez kogoś innego.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

matkapolka

Post #8 Ocena: 0

2017-08-01 12:18:56 (7 lat temu)

matkapolka

Posty: 177

Kobieta

Z nami od: 25-04-2013

Skąd: south east

Cytat:
Niestety nie mam ich maila nigdy nie podawali ani tez faxu


Jeśli to jest agencja to powinna mieć stronę internetową i tam znajdziesz adres email i numer fax-u.
"Wszyscy jesteśmy ignorantami, tylko każdy w innej dziedzinie." Will Rogers

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kreska11

Post #9 Ocena: 0

2017-08-01 12:23:51 (7 lat temu)

Kreska11

Posty: 14

Mężczyzna

Z nami od: 27-07-2017

Skąd: Leicester

Oczywiście ze szukałam ale strony internetowej nie maja.
To mała agencja. Maja ja zarejstrowana bo pisze o niej w rejestrze firm ale żadnej innej informacji.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2017-08-01 13:02:14 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28862

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2017-07-29 16:08:27, vlade napisał(a):
Richmond wiem ze wiesz wiele o przepisach ale autorka napisała że ma smsa w którym to oni mówią że wplacili to do DPS.

O tym napisala troche pozniej, wiec moja wypowiedz o nie zobaczeniu pieniedzy tyczyla sie wczesniejszych wypowiedzi. Nie ma watpliwosci, ze jesli chce zobaczyc jakies pieniadze, to bedzie musiala wytoczyc armate.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,