MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Dyskryminacja niepełnosprawnych w pracy - do sądu ??

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Lakara

Post #1 Ocena: 0

2015-04-22 20:23:02 (10 lat temu)

Lakara

Kobieta

Z nami od: 02-10-2012

Witam,

Potrzebuję pomocy i informacji.

Pracuję w tej firmie juz od 1,5 lat, w tej branzy ogolem prawie juz 3 lata, są ciezkie i lzejsze pracę, zazywczaj dostaniemy(pracownicy) po równo to i to.

Niepełnosprawną jestem, ale nie az tak widocznie. Do tej pory zadnego nie było problemu z moją niepełnosprawnoscią.

A wiec tak, równiez jestem w 24 tyg(6msc) ciązy, oczywiscie o ciązy jeszcze nie mowiłam, dobrze sie czułam, i mogłam pracowac normalne jak inni.
2 miesiace temu nowa supervisiora, i 3 tyg temu powiadomiłam o fakcie ciązy w 21 tyg. Mam dowód - pisalismy wtedy text, wiec wiadomosci są w telefonie, i od tego zączeli problemy, zmniejszyli mnie dni w pracy a inni mają normalną 5 dni w tygodniu, kiedy o tym zapytałam czemu, mowiła ze zle wykonałam pracy, (z czego nic nie mowiła wczesniej) i dostałam drugi warning listem, bez rozmowy, zadnego podpisania, zadnego dowodu ze zle wykonałam pracy.

Ok, trudno, zaczęłam starannie dobrze pracowac, była zadowolona i mowiła ze da mnie wiecej dni w tygodniu. Po tej pory nic nie było problem, a jednak nadal nie chciała dac mnie wiecej dni pracy w tygodniu, kiedy o to zapytałam, odpowiedziała ze wykonanałam dobrze pracy ale niewystraczająca, i nie moze dac mnie wiecej dni. Nie poinformowała mnie co i jak zle wykonanałam. Wkurzyłam się, i nie rozumiem o co chodzi, nie mowi, a kiedy o tym pytam, a juz zaczyna wmawiac mnie ze zle robię. Jak nic nie mowi, to jak mam wiedziec co robie dobrze a co zle.