MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

petlamb83

Post #1 Ocena: 0

2017-06-03 08:17:12 (7 lat temu)

petlamb83

Posty: 33

Kobieta

Z nami od: 08-12-2012

Skąd: Wallasey

Czesc
Czy ktos moglby mi doradzic w mojej sytuacji? Jestem w UK od 2004, zawsze pracowalam full time z krotkimi okresami part-time. Jestem mezatka od 8 lat i mam 2 dzieci. W zeszlym roku odeszlam z pracy aby zaczac studia.Razem z mezem podjelismy decyzje o separacji. Moj problem polega na tym ze mamy wspolny kredyt hipoteczny na dom. Poniewaz jestem studentem nie bylabym w stanie placic rat kredytu. Jedynym wyjsiem z tej sytiacji jest to aby maz pozostal w domu rodzinnym a ja bedecszukac privately rented property. Equity w tym domu to ok 16 k i w planie jest aby maz mnie wykupil z tego kredytu. Moj problem :czy bede mogla starac sie o hausing benefit? Czytalam ze hb jest ograniczony dla EU nationals i ja do tego chwilowo nie pracuje. Czy status "home student" pomoze mi w udowodnieniu ze jestem tu juz dlugo i nie jestem nowo przybylym emigrantem. Nie wiem czy sie jasno wyrazilam. Prosze o porade
Dodam ze dzieci beda mieszkac ze mna, 2 lata i 7 lat.
Dzieki

[ Ostatnio edytowany przez: petlamb83 03-06-2017 08:42 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

NightFury

Post #2 Ocena: 0

2017-06-03 09:15:17 (7 lat temu)

NightFury

Posty: 1311

Kobieta

Z nami od: 25-01-2012

Skąd: Liversedge

Z tego co wiem total capital dla osoby pobierającej HB nie może wynosić bodajże 12k...ale sprawdź dokładnie bo mogli zmienić. Jednym słowem oszczędności w tej kwocie dyskwalifikują z HB.
Co z Child maintenance? Maz musi to płacić jeśli sie rozstajecie. Ten dochód sie bodajże wlicza..
Music leads me through my life

Do góry stronyOffline