MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Jaki sposob na odstapienie od umowy bez ponoszenia kosztow (three)

 

Postów: 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

fran_ki

Post #1 Ocena: 0

2011-11-12 01:37:06 (14 lat temu)

fran_ki

Posty: 101

Mężczyzna

Z nami od: 27-01-2011

Skąd: south west

witam.
przedstawie po czesci swoj problem.
mam kontrakt z 3-ka, ostatnio w sierpniu go przedłożyłem o kolejne dwa lata. przelala sie woda kiedy to przeprowadziłem sie kilka domow dalej, na tej samej ulicy i zasieg w salonie jest na jedna kreske, jezeli wogole jest. jezeli juz ktos sie do mnie dodzwoni, co okazuje sie nie byc takie latwe, jak przez przeoczenie zostawie telefon na lawie w salonie, to musze wychodzi przynajmniej do drzwi na ogrod, zeby mozna bylo normalnie porozmawiac.
dzwonilemm i skladalem "powiadomienie" w 3ce, po wszelkich sprawdzeniach jakie mogli dokonac z ich strony, okazuje sie ze moj telefon jest sprawny w 100% (co wcale nie jest dla mnie zaskoczeniem), i ewidentnie jest problem z ich strony, gdyz nie moga mi zagwarantowac pelnej funkcjonalnosci telefonu (dostepu do sieci), za co place.

juz nie mowie tutaj o sytuacjach calkiem odrebnych, jak brak zasiegu gdy wchodze do przychodni, czy do szpitala, czy do tesco ;), kiedy to moja malzonka z siecia o2 w tych miejscach ma przynajmniej 3 kreski zasiegu.

i teraz zwracam sie z zapytaniem, czy w takiej sytuacji, kiedy oficjalnie stwierdzono, ze wina lezy po stronie dostawcy uslugi, moge ubiegac sie o odstapienie kontraktu, co za tym idzie nie ponoszenie zadnych dodatkowych oplat z tego tytulu?
moze macie jakies doswiadczenia w tym temacie?

dodam jeszcze, ze po ostatnim telefonie z dzialem technicznym, czekam na kolejny telefon od dzialu obslugi klienta, z ktorym to mam przedyskutowac i dojsc do konsensusu.

z gory dzieki za wszelkie podpowiedz

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

znowu-ciupek

Post #2 Ocena: 0

2011-11-12 01:52:17 (14 lat temu)

znowu-ciupek

Posty: 4642

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-02-2010

Skąd: hove

Ja niestety nic ci nie podpowiem ale chętnie pośledzę ten wątek bo mam tę sama przypadłość.Telefon w 3 mam już szósty rok.Problemy z zasięgiem zdarzały się notorycznie ale od jakiegoś roku kiedy to wpadłem na superfantastyczny pomysł żeby też mieć Iphone'a telefon niemal przestał spełniać funkcję urządzenia z którego się dzwoni lub którym odbiera się połączenia przychodzące.Jeszcze fajniej jest jak ktoś sie uprze tym supernowoczesnym aparatem w sieci 3 porozmawiać z kimś kto również posiada to cudo w tej bajeranckiej sieci.Zasięg gubię wszędzie nie ważne czy to w domu,w środku miasta czy też w supermarkecie.Często doraźnie pomaga wyłączenie i po kilku minutach ponowne włączenie tego cudeńka.
Noszę się z zamiarem zdjęcia sim locka i wpakowania do tego superszmelcu karty O2 bo w tej sieci te klamoty zasięgu nie gubią.Jeszcze fajniej Trójka mnie dyma na korzystaniu ze Skype...
W starych modelach telefonów miałem ta usługe za free a w tym badziewiu tylko wtedy kiedy łapię wireless z domowego routera.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #3 Ocena: 0

2011-11-12 02:02:31 (14 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

z tego powodu zrezygnowałem z sieci 3.
W momencie kiedy telefon stał się źródłem dochodu, dowiedziałem się że nie można się do mnie dodzwonić, czasami nawet na 12 piętrze w centrum Londynu.

Coś za coś, niska cena bierze się ze sposobu kodowania i kompresji danych.
Duża stratność powoduje że do kitu słychać.

No i chyba oszczędzają na mocy czy też przepustowości bo tragedia z zasięgiem.

A jak jeszcze masz smart fona to już całkiem masakra
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

fran_ki

Post #4 Ocena: 0

2011-11-12 02:06:20 (14 lat temu)

fran_ki

Posty: 101

Mężczyzna

Z nami od: 27-01-2011

Skąd: south west

jezeli chodzi o sam telefon i utrate zasiegu, to w moim przypadku faktycznie zauwazylem pogorszenie po upgrejdzie na htc d S ale mimo wszystko dalo sie korzystac, natomiast w takiej sytuacji jaka zainstaniala po przeprowadzce, niestety moze powodowac, ze potencjalny klient sieci, bedzie najpierw sprawdzal czy ma dobry zasieg w domu, a dopiero pozniej zastanawial sie czy mu dom pasuje itp - paranoja.

edit.
po tych kilku latach z 3ka, mam juz serdecznie dosyc, patrzenia na wskaznik zasiegu.

[ Ostatnio edytowany przez: fran_ki 12-11-2011 02:08 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2011-11-12 08:41:20 (14 lat temu)

Richmond

Posty: 29576

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Proponuje poprosic ich na pismie o zwolenienie z kontraktu z powodu slabego zasiegu i braku udostepniania uslugi na uzytecznym poziomie.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fran_ki

Post #6 Ocena: 0

2011-11-12 18:51:04 (14 lat temu)

fran_ki

Posty: 101

Mężczyzna

Z nami od: 27-01-2011

Skąd: south west

Cytat:

2011-11-12 08:41:20, Richmond napisał(a):
Proponuje poprosic ich na pismie o zwolenienie z kontraktu z powodu slabego zasiegu i braku udostepniania uslugi na uzytecznym poziomie.

dzieki :ok

jezeli nie pomoga rozmowy telefoniczne, na pewno tego spróbuje

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

fran_ki

Post #7 Ocena: 0

2011-11-15 18:47:44 (14 lat temu)

fran_ki

Posty: 101

Mężczyzna

Z nami od: 27-01-2011

Skąd: south west

w dniu wczorajszym mialem telefon z centrum obslugi klienta 3ki.
padlo pytanie, co chcialbym zrobic w tej sutuacji, i mowi, czy chce zeby mi podal jakies rozwiazanie, czy chce zrezygnowac z kontraktu itd. w tym momencie troche sie zdziwilem, bo nie sadzilem, ze sami zaproponuja takie rozwiazanie jak zakonczenie kontraktu.
chcieli potwierdzenie mojego adresu, wiec wyslalem w dniu dzisiejszym, po czym mam zaczekac na telefon z 3ki.

a juz mialem pisac ten list co Richmond podpowiedziala.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

Post #8 Ocena: 0

2011-11-15 18:58:29 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

fran_ki

Post #9 Ocena: 0

2011-11-15 19:07:41 (14 lat temu)

fran_ki

Posty: 101

Mężczyzna

Z nami od: 27-01-2011

Skąd: south west

Cytat:

2011-11-15 18:58:29, werdew napisał(a):
Cytat:

2011-11-15 18:47:44, fran_ki napisał(a):
... co chcialbym zrobic w tej sutuacji, i mowi, czy chce zeby mi podal jakies rozwiazanie, czy chce zrezygnowac z kontraktu itd.



Tylko co by się nie okazało, że to TY rezygnujesz i dowalą Ci karę.

no wlasnie. dlatego pytalem, przy ostatniej rozmowie, czy wybierajac opcje rezygnacji z kontraktu, bede ponosil jakies oplaty. przy tym zaznaczylem, ze rezygnacja nie jest wynikiem moich dzialan, tylko tego, ze nie mam mozliwosci kozystania z uslugi, za ktora place, w takim zakresie, w jakim powinna ona byc dostarczona.
stwierdzono, ze nie! z racji tego, ze to nie jest moja wina.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

fran_ki

Post #10 Ocena: 0

2011-11-21 17:53:12 (14 lat temu)

fran_ki

Posty: 101

Mężczyzna

Z nami od: 27-01-2011

Skąd: south west

w dniu dzisiejszym mialem telefon z centrum "kryzysowego". podziekowali za przeslanie potwierdzenia adresu, i oznajmil, ze przysle koperte po telefon, i w ciagu 24godzin powinienem otrzymac PAC code. wazny on bedzie przez kolejne 30dni i po jego wykozystaniu automatycznie moja umowa z 3ka zostaje zakonczona.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,