Str 68 z 96 |
|
---|---|
ebabzi | Post #1 Ocena: 0 2011-11-14 18:15:29 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 14-06-2009 Skąd: northampton |
dziekuje bardzo za odpowiedz, no wlasnie chcialabym to legalnie robic bo po co mi pozniej problemy... najlepiej powiedziec sprzedawcy zeby dolaczyl fakture do przesylki, albo samemu z faktura wyslac forme do Revenue zeby naliczyli co trzeba?
bo tak jakbym miala fakture na mailu albo po prostu w jakims liscie czy cos, taki towar nie oclony i nie 'ovatowany' no to juz omijanie obowiazkowych oplat i raczej by mogli dojsc do tego jeszcze raz dziekuje |
Rrrr | Post #2 Ocena: 0 2011-11-14 23:20:24 (14 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2005 Skąd: UK |
sama nic nie musisz wysylac, wystarczy zeby sprzedawca poprawnie wypelnial deklaracje przy wysylce. a potem to juz sprawa celnikow czy nalicza VAT/clo czy nie. na sile do naliczania sie nie pchaj, bo nie ma takiego obowiazku. a jak czasem nie zaplacisz VATu czy cla bo celnik sie pomylil, to Twoja korzysc.
|
ebabzi | Post #3 Ocena: 0 2011-11-15 19:05:49 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 14-06-2009 Skąd: northampton |
wielkie dzieki poraz kolejny
![]() a jeszcze oczywiscie jedno pytanie, czy podatek VAT licza za kwote laczna za towar i przesylke? bo mi na fakturze pro forma napisali jedna kwote a pozneij na rachunku za vat policzyli VAT z lacznej kwoty za przesylke i towar... dzieki jeszcze raz [ Ostatnio edytowany przez: ebabzi 15-11-2011 19:20 ] |
Rrrr | Post #4 Ocena: 0 2011-11-17 01:08:17 (14 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2005 Skąd: UK |
wg legislacji koszt przesylki tez podlega pod VAT, wiec pewnie dlatego tak policzyli. ale wszystko zalezy od celnikow i od tego co jest na deklaracji celnej. z doswiadczenia wiem ze czesto nie ma sensu w tym jak co naliczaja...
raz zaplacilam VAT przy niewielkim zakupie za dwadziescia pare dolarow, a innym razem nic nie zaplacilam pomimo tego ze wartosc przesylki byla ok 400 dolarow. |
markosik1 | Post #5 Ocena: 0 2011-11-17 17:42:52 (14 lat temu) |
Z nami od: 09-11-2011 Skąd: Birmingham |
Hi prosze o pomoc o najlepsza metode kupienia auta pod dzialalnosc, jakis odpis vatu czy leasing, Auto do 10tys GBP.
Czy kupic najzwyklej na siebie i pozniej procentowo np 50% w koszty(50% firma 50% uzytek wlasny) I czy vat z paliwa tez mozna odliczyc? |
|
|
ebabzi | Post #6 Ocena: 0 2011-11-25 07:48:25 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 14-06-2009 Skąd: northampton |
Rrrr jeszcze raz dziekuje za odpowiedz
|
Post #7 Ocena: 0 2011-12-07 08:49:52 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
lidands | Post #8 Ocena: 0 2011-12-07 09:27:45 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Ja mam w excelu, nawet duza firma, dla ktorej pracowalam miala glowna baze w excelu. Probowali tez access, outlook, ale excel jednak najlepszy.
|
krycha23 | Post #9 Ocena: 0 2011-12-07 12:38:18 (14 lat temu) |
Z nami od: 12-01-2009 Skąd: Cheltenham |
Podlacze sie do tematu, nie ma sensu zakladac nowego.
Jestem SE. Zajmuje sie sprzedaza przez internet. Sa to akcesoria do darta ( lotki ). jako, ze to gra pubowa od kilku miesiecy posiadam w jednym z pubow w Polsce 'szafeczke', w ktorej znajduje sie kilkadziesiat akcesoriow. Nastepuje tutaj sprzedaz na terenie Polski. Czy polski Urzad Skarbowy moze wejsc mi na glowe? Ewentualnie, czy bede musial zaplacic podatek w Polsce tylko od sprzedanego sprzetu z szafeczki, czy z calosci? To bylaby katastrofa, wiec chce dmuchac na zimne. Moze jest jakies legalne,nieskomplikowane wyjscie z danej podanej sytuacji? Pozdrawiam |
fran_ki | Post #10 Ocena: 0 2011-12-16 00:39:39 (14 lat temu) |
Z nami od: 27-01-2011 Skąd: south west |
ja ma pytanie co do SE i rozliczenia roczenego, ktore juz niedlugo...
![]() na ta chwile juz wiem, ze bede nieco na minusie (no chyba, ze...) i teraz, jak to ugrysc podczas rozliczenia, rozumiem ze rok 2011/12 zamkne z minusowych "dochodem", ale jak to sie ma do roku rozliczeniowego 2012/13? moglby mi ktos to wytlumaczyc? z gory bardzo dziekuje pozdrawiam |