MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Płatność nie potwierdzona a pieniądze z konta zeszły

 

Postów: 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

terefereqq

Post #1 Ocena: 0

2019-10-23 11:54:18 (5 lat temu)

terefereqq

Posty: 183

Kobieta

Z nami od: 27-11-2012

Skąd: Bedford

Cześć, mam problem z bankiem lub wizzairem a mianowicie- jakiś miesiąc temu musiałam awaryjnie lecieć do Pl i po kilku dniach wrócić i kupowałam bilet powrotny płacąc tzn próbując zapłacić kartą ale że nie miałam przy sobie telefonu zdefiniowanego w banku nie potwierdziłam owej płatności z angielskiej karty tylko zapłaciłam w złotówkach ale za jakiś czas zauważyłam, ze płatność w funtach została pomimo nie potwierdzenia zabrana z konta. Napisałam skarge do wizzair i cisza nadal. Nie wiem czyja to wina banku czy wizzaira? Dlaczego płatność zeszła skoro nie potwierdziłam jej i wyskoczył komunikat, ze problem z płatnością. Miał ktoś taką sytuację, co zrobić?
Dzięki z góry za pomoc, pozdrawiam i miłego dnia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer Skype

Richmond

Post #2 Ocena: +1

2019-10-23 12:32:39 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28863

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Mysle, ze z bankiem dogadasz sie wczesniej niz z Wizzairem. Zadzwon do nich i popros o chargeback.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

terefereqq

Post #3 Ocena: 0

2019-10-23 16:59:32 (5 lat temu)

terefereqq

Posty: 183

Kobieta

Z nami od: 27-11-2012

Skąd: Bedford

Richmond hehe okazuje się, ze nie załatwię nic w banku bo podobno to nie ich sprawa gdy mam zdefiniowaną kartę na stronie online to tylko wizz może coś z tym zrobić. Dziwne szczerze mówiąc.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer Skype

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2019-10-23 20:01:48 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28863

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nedzne tlumaczenie. Nie wazne czy masz karte zdefiniowana na stronie, czy nie. Z powodu bledu banku zaplacilas dwa razy za ten sam bilet, wiec niech robia chargeback.

Z Wizzem i tego typu liniami to droga przez meke.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,