MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Lece do UK w pogoni za pracą i dziewczyną ;)

 

Postów: 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Anonim

Post #1 Ocena: 0

2005-01-05 13:48 (19 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Witam Wszytkich

około 10 lutego jede do Angli do swojej dziewczyny która jest tam Au Pair bede u niej około tydzień i chiałbym tam zostać i znależć prace i wlasnie dlatego pisze ten post. Jeśli jest kto kolwiek kto mógłby mi opmóc w znalezienieu pracy w okolicach londynu, ewentulanie poza, prosze o kontakt. Jestem juz zdecydowany na wyjazd i zrezygnowany realiami polski. W polsce jestem informatykiem, ale zadnej pracy sie nieboje. Na początek szukam pracy raczej fizycznej ponieważ moj angileski jest na dosc słabym poziomie i potrzbuje troche czasu zeby sie przełamać i dostosowac do reali panujących w angli. Jezli macie jakies znajomosci, kontakty prosze o pomoc.

pozdrawiam Artur
509112638
sokol@dobrynet.pl

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Anonim

Post #2 Ocena: 0

2005-01-05 14:13 (19 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

przez tydzień to mało prawdopodobne, że znajdziesz pracę, więc jeśli chcesz zostać, to wez trochę kasy na pierwsze tygodnie, na pokój itd i szukaj pracy na miejscu. Pamiętaj o bilecie powrotnym w razie niepowodzenia.


Pozdrawiam Monika

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Anonim

Post #3 Ocena: 0

2005-01-05 14:26 (19 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

zaraz zacznie się sezon na prace budowlane i do kanajpek też będą potrzebować pracowników, więc może warto zaryzykować.
Z tym biletem powrotnym yo niegłupie, trzeba być przygotowany na różne sytuacje

Zyczę powodzenia

budowlaniec

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia