Str 33 z 39 |
|
---|---|
napi-a | Post #1 Ocena: 0 2011-05-15 19:50:15 (14 lat temu) |
Z nami od: 10-02-2011 Skąd: sielanka |
mieszkam okolice Bristolu ja mam 3 bed lacznie z myciem okien praniem wykladzin i praniem zaslon
i niemam zielonego pojecia ile za to powiedziec |
fran_ki | Post #2 Ocena: 0 2011-05-15 20:11:11 (14 lat temu) |
Z nami od: 27-01-2011 Skąd: south west |
no to zadzwon jutro z rana do ang firmy sprzatajacej i bedziesz wiedziala jaka cene powiedziec zebys byla konkurencja
![]() |
napi-a | Post #3 Ocena: 0 2011-05-15 20:19:33 (14 lat temu) |
Z nami od: 10-02-2011 Skąd: sielanka |
ok dzieki
|
sylwka221 | Post #4 Ocena: 0 2011-05-20 20:13:44 (14 lat temu) |
Z nami od: 15-01-2007 |
Mam pytanie....w poniedzialek mam rozmowe w sprawie zlecenia sprzatania biura w firmie...chca osoby z self- employed na 7 godz. tyg. Dotychczas mialam zlecenia od osob prywatnych- i kase bralam do reki...a teraz to nie wiem jak mam rozliczac sie z ta firma.Czy to ja powinnam wystawiac im fakture- a jezeli ta-k to jak to ma wygladac? a co z srodkami chemicznymi? prosze o podpowiedz...pozdrawiam wszystkich zyczliwych...
![]() |
fran_ki | Post #5 Ocena: 0 2011-05-21 23:11:17 (14 lat temu) |
Z nami od: 27-01-2011 Skąd: south west |
czesc.
doswiadczenie mam nie duze, ale... ![]() pierwsza rzecz to SE, czyli dobrze bylo by sie zarejestrowac. sama rejestracja nie kosztuje, pozniej placisz ubezpieczenie w wysokosci 2,4 (bodajze) na tydzien. jezeli chodzi o rozliczenie finansowe ze zlecajacym, to pewnie bedzie wplata na konto, moze byc to konto prywatne. faktura, nie powinno byc z tym wiekszego problemu, mozesz sciagnac jakis szkoc do exela, albo program (demo na 30dni). specem nie jestem, ale na tym forum znajdziesz duzo inormacji jak zaczac itp, warto poszukac ![]() pozdrawiam |
|
|
sylwka221 | Post #6 Ocena: 0 2011-05-22 11:40:35 (14 lat temu) |
Z nami od: 15-01-2007 |
dzieki za odpowiedz....ale musze wspomniec, ze jestem juz zarejestrowana jako self-employed...ale dotychczas nigdy nie wystawialam zadnych faktur, nie pracowalam na zlecenie zadnej firmy...sprzatalam w domach prywatnych...
wiec teraz nie wiem za bradzo jak mam rozliczac sie z firma- jezeli dostane to zlecenie. Prawdopodobnie tak jak mowisz- ja im musze wystawic fakture a oni przeleja mi na konto firmowe. znacie moze jakies strony z przykladowymi fakturami??? pozdr. ![]() |
wielbicielka | Post #7 Ocena: 0 2011-05-22 11:47:36 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-04-2011 Skąd: Londyn |
ale mozesz kupic druczki na nich wystawiasz faktury, odrecznie, koszt 2-3 funtow
![]() |
wielbicielka | Post #8 Ocena: 0 2011-05-22 11:50:18 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-04-2011 Skąd: Londyn |
invoice book to sie nazywa i szukaj takich by nie mialy VAT w rubryczkach, bo sa 2 rodzje
jak bede miec czas to poszukam i wstawie link pozniej, chyba ze ktos mnie ubiegnie [ Ostatnio edytowany przez: wielbicielka 22-05-2011 11:52 ] |
wielbicielka | Post #9 Ocena: 0 2011-05-22 12:08:29 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-04-2011 Skąd: Londyn |
|
fran_ki | Post #10 Ocena: 0 2011-05-22 15:34:52 (14 lat temu) |
Z nami od: 27-01-2011 Skąd: south west |
z tymi druczkami jest tak, ze kolejny raz trzeba odwiedzic agencje aby zostawic invoice
![]() tytaj szablon faktury w Excelu: http://software-files-l.cnet.com/s/software/11/66/37/41/invoice-template.zip?e=1305777147&h=5db14ff37f7217090b26cdbd4d00a088&lop=link&ptype=1901&ontid=2066&siteId=4&edId=3&spi=72570e75737451ca09454b6f32bac69a&pid=11663741&psid=75329843&fileName=invoice-template.zip |