MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii

Wiadomości

04/07/2018 07:54:00

Miłość, zdrada, zemsta i kara dla Polki

Najpierw była wielka miłość, potem zdrada, okrutna zemsta skrzywdzonej żony i wyrok za to, że oblała wrzątkiem kochankę swojego męża.

Wróć do artykułu "Miłość, zdrada, zemsta i kara dla Polki" »

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Komentarze 1 - 12 z 12

cris82

63 komentarze

12 lipiec '18

cris82 napisał:

ogolnie to oboje sa winni ale galadriel ma tutaj sporo racji
trzeba miec niezle zryty beret zeby nawet w emocjach wylac komus wrzatek na twarz biorac to pod uwage mozna zalozyc ze zycie z nia moglo byc przynajmniej "ciekawe"
bardzo mozliwe ze z tego powodu ja zdradzal on moze miec co najwyzej moralniaka ona powinna odczuc konsekwencje sprawiedliwosci

do wyboru powinny byc dwie opcje oblanie wrzatkiem twarzy i odszkodowanie lub konkretne odszkodowanie i wiezienie

profil | IP logowane

Adacymru

781 komentarz

11 lipiec '18

Adacymru napisała:

Czyli ty winisz ja za zdrade meza? ...mialo byc

profil | IP logowane

Adacymru

781 komentarz

11 lipiec '18

Adacymru napisała:

Czyli ty winisz ja za Andrade meza? Dobrze ze lekarze nie wystawiaja diagnozy po przeczytaniu widomosci...

profil | IP logowane

galadriel

717 komentarzy

10 lipiec '18

galadriel napisała:

Normalni ludzie sie tak nie zachowuja.

Tendencje tego typu wyjda wczesniej czy pozniej.

Dla mnie ta cala sytuacja swidczy o tym, ze nie bez powodu znalazl sobie kogos innego.

profil | IP logowane

stanislawski

402 komentarze

10 lipiec '18

stanislawski napisał:

A skąd wiesz, że wykazywała?
Dwa: "Ty bys zostal z kims wiedzac ze jest psycholem/ psycholka?? - Dlaczego "wiedząc"? Może nie wiedział?

Trzy - jakie tendencje? Że kiedy została zdradzona, to odpłaciła pięknym za nadobne?

profil | IP logowane

galadriel

717 komentarzy

7 lipiec '18

galadriel napisała:

@andypolo, irytuje mnie kazda baba, ktora zamiast winic faceta, wini w takiej sytuacji kobiete. Tak jakby ta druga zmusila biedaczka do zdrady. A tak poza tym to jak ona wykazywala takie tendencje, to ja sie nie dziwie, ze sobie znalazl kogos innego...Ty bys zostal z kims wiedzac ze jest psycholem/ psycholka?

profil | IP logowane

stanislawski

402 komentarze

5 lipiec '18

stanislawski napisał:

Wojskowy?
"- Czemu złożyliście karabin tak szybko Gump?
- Bo pan kazał panie sierżancie!
- Mój Boże Gump, zostaniecie generałem! Posłałbym was do szkoły oficerskiej, ale szkoda mi się was pozbywać!"
Ta profesja wiele tłumaczy...

profil | IP logowane

cris82

63 komentarze

5 lipiec '18

cris82 napisał:

moze taki mieli plan zeby popadla w depresje szkoda kobiety jedej i drugiej facet to jakis wojskowy bezmozg b&b nie maja w miescie czy moze dostal rozkaz od kochanki ze ma ja wydoopczyc na oczach zony...

profil | IP logowane

stanislawski

402 komentarze

4 lipiec '18

stanislawski napisał:

Dobre, Andy.
Ja wiem czy psychopatka? Nawet nie wyrwała chwasta...
Fakt - powinna ukarać oboje.

Generalnie zdrowiej jest nie dobierać się do swoich mężów, żon...

profil | IP logowane

andypolo

224 komentarze

4 lipiec '18

andypolo napisał:

A co ty tak Galadriel bronisz kochankę? Poszłabyś do domu kochanka na numerek wiedząc, że jest tam jego żona?

profil | IP logowane

galadriel

717 komentarzy

4 lipiec '18

galadriel napisała:

On juz nigdy nie wroci do psychopatki. I dziecko tez bedzie bezpieczniejsze z daleka od niej. A tak poza sklonnosciami psycho, to glupia baba. Jak zwykle wina obarcza inna babe a nie faceta/ meza. Jak juz kogos chciala karac to chyba faceta, no nie? Bosche jakie glupie te baby...

profil | IP logowane

stanislawski

402 komentarze

4 lipiec '18

stanislawski napisał:

Oj tam, oj tam - jak kocha, to weźmie i oszpeconą. No chyba, że sobie znajdzie trzecią...

profil | IP logowane

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ceny od £9.68 za paczkę UK-Polska-UK

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia

  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska