MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii

07/01/2016 18:21:00

GCSE i A-level dostosowane do ramadanu

Dwa najważniejsze egzaminy szkolne zostaną przesunięte ze względu na przypadający w tym czasie ramadan, czyli okres postu dla muzułmanów. Chodzi o to, aby muzułmańscy uczniowie nie musieli zdawać testów podczas trudnego okresu postu.

Wróć do artykułu "GCSE i A-level dostosowane do ramadanu" »

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Komentarze 1 - 11 z 11

Rubaszny_Czesio

24 komentarze

10 styczeń '16

Rubaszny_Czesio napisał:

Nie wmawia sie Nam, ze demokracja jest po to, by wybierana wiekszosc dbala o prawa mniejszosci. Wiec mniejszosc muzulmanska nie moze byc dysryminowana egzamonami w Ramadan. Dlatego wiekszosc uznajac prawa mniejszosci powinna sie dostosowac.

Konto zablokowane | profil | IP logowane

karjo1

165 komentarzy

10 styczeń '16

karjo1 napisał:

Chyba jednak niektorym szkodzi kazda ilosc alkoholu ;).
Skad dyskryminacja, skoro juz wyjasniono, ze m.in. zdajacych egzaminy post od switu do zachodu slonca nie obowiazuje.
Po drugie, zmiana terminow dotyczylaby wszystkich uczniow zdajacych w tym roku egzaminy.
Demokracja ma troche inna zasade dzialania, kolejny termin do poznania.

profil | IP logowane

Rubaszny_Czesio

24 komentarze

10 styczeń '16

Rubaszny_Czesio napisał:

,,Slub pary gejow nie oznacza przymusu/ograniczenia udzielania slubow tylko dla par jednej plci''

Przymus udzielania slubow buhehehe. Grunt, ze kolezanka wie o czym gada.

NIE MOZNA dyskryminowac 10% muzulmanskich uczniow bo wiekszosci sie to nie podoba. Tak jak nie mozna dyskryminowac 1% gejow zakazujac im slubu koscielnego :)

W demokracji tak to dziala, ze wiekszosc ma sluchac mniejszosci.

Konto zablokowane | profil | IP logowane

karjo1

165 komentarzy

9 styczeń '16

karjo1 napisał:

Cyt.'Coz za wybiorcze podejscie do demokracji. Jak 1% spoleczenstwa (geje) chce slubow to reszta ma sie zgodzic i uszanowac ich prawa. Jak 10% uczniow ma zdawac egzamin w post - idiotyzm.'
Slub pary gejow nie oznacza przymusu/ograniczenia udzielania slubow tylko dla par jednej plci. Zmiana terminow egzaminow dotyczy wszystkich uczniow, nie tylko wyznajacych islam.
Moze warto najpierw wiedziec, o czym sie pisze?

profil | IP logowane

zuczek2246

28 komentarzy

9 styczeń '16

zuczek2246 napisał:

Jako chrześcijanie powinniśmy w każdy piątek pościć i w każdą niedzielę uczęszczać na mszę święta. Czemu mamy pracować w piątki i niedziele? Nas jebi... jak młodych a im coraz większe przywileje dają. Od grudnia związki poligamiczne dostawać będą zasiłki a Europie Wschodniej Cameron chce je obcinać...

profil | IP logowane

Rubaszny_Czesio

24 komentarze

9 styczeń '16

Rubaszny_Czesio napisał:

,,Idiotyzm, dopasowywanie zasad calego szkolnictwa w imie niecalych 10% uczniow, ktorych post i tak nie obejmuje.''

Coz za wybiorcze podejscie do demokracji. Jak 1% spoleczenstwa (geje) chce slubow to reszta ma sie zgodzic i uszanowac ich prawa. Jak 10% uczniow ma zdawac egzamin w post - idiotyzm.

Moze szanowna kolezanka przestanie byc wybiorcza?

Konto zablokowane | profil | IP logowane

karjo1

165 komentarzy

8 styczeń '16

karjo1 napisał:

Idiotyzm, dopasowywanie zasad calego szkolnictwa w imie niecalych 10% uczniow, ktorych post i tak nie obejmuje.

profil | IP logowane

myfreedom

28 komentarzy

8 styczeń '16

myfreedom napisał:

Zartujecie..
A nie po to by mieli wiecej sil na obmacywanie dziewczyn po przylocie do Niemiec w nastepna noc sylwestrowa..??
Sorry, ponosi mnie..

profil | IP logowane

bertka

16 komentarzy

8 styczeń '16

bertka napisała:

Tylko ze w okresie egzaminow dzieci I studenci nie musza poscic. Jesli przerwa post to po prostu dodaja te dni podczs ktorych nie poscili na koniec ramadanu. Mlodziez w mojej szkole wcale nie uwaza tego za dobry pomysl, poniewaz skroci im to czas na przygotowanie I powtorki.

profil | IP logowane

cichy13

12 komentarzy

8 styczeń '16

cichy13 napisał:

Bardzo przepraszam, pytanko: Czy w jakimkolwiek muzułmańskim kraju cokolwiek zostaje dostosowane do chrześcijańskich świąt?????????

profil | IP logowane

Kierownik_Pociagu

22 komentarze

8 styczeń '16

Kierownik_Pociagu napisał:

A ponoć na "głodniaka" mózg lepiej pracuje.

profil | IP logowane

Reklama

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia

Reklama


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska