MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii

13/05/2011 11:23:00

UK: Sprzątaczka z Polski robi karierę modelki

Historia jak z „Kopciuszka” - 25-letnia Martyna Sobol stała się twarzą najnowszej kampanii New Look w Wielkiej Brytanii. Została zauważona podczas pracy przez łowcę talentów. Gratulujemy i życzymy samych sukcesów!

Wróć do artykułu "UK: Sprzątaczka z Polski robi karierę modelki" »

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Komentarze 1 - 20 z 21

Cowboy

3595 komentarzy

19 grudzień '12

Cowboy napisał:

i jeszcze raz gratulacje :)))))

profil | IP logowane

Gooosiaczek

1 komentarz

20 maj '11

Gooosiaczek napisała:

superr gratulacje:)wiec jednak sa osoby ktorym Londyn na dobre wychodzi :)

profil | IP logowane

krakn

1077 komentarzy

17 maj '11

krakn napisał:

No i pozytywnie.
ciekawe czy będzie to krótkotrwała kariera czy pociągnie to dłuzej.

No i miło słyszeć że polki robią kariere jako modelki, a nie tylko, jak znana już na całym świecie, Basia Uściłko vel Kasia z Sokółki i jej podobne :))))

profil | IP logowane

darek348

7 komentarzy

16 maj '11

darek348 napisał:

Super, super, super. Bądź najlepsza, jesteś ładna i wyjątkowa.

profil | IP logowane

linkama

2 komentarze

16 maj '11

linkama napisała:

Kazdy ma inny gust!Wam sie wydaje przecietna dla innych jest Piekna!Jest naturalnie ladna!Powodzenia zycze!

profil | IP logowane

milunia

3 komentarze

16 maj '11

milunia napisała:

moje gratulacje i zycze samych sukcesów

profil | IP logowane

Argosman

17 komentarzy

16 maj '11

Argosman napisał:

Nie szukajcie wyjątkowości u Martyny. Czy to jej wina,że przeciętna dziewczyna z Polski robi takie wrażenie na Anglikach? Niech się wybiorą do PL i przejdą choćby po Rynku w Krakowie - skrętu karku dostaną.

profil | IP logowane

Cowboy

3595 komentarzy

15 maj '11

Cowboy napisał:

czepiacie sie
wolicie babki z burkami na glowie ?

Martyna ma talent i szczescie :))

profil | IP logowane

krunschwitz

528 komentarzy

15 maj '11

krunschwitz napisał:

ironiusz napisał:
"Zreszta tak sie na to zdjecie przygladam i za cholere nie moge znalezc wyjatkowosci ..."

Witaj w klubie;-)

profil | IP logowane

krunschwitz

528 komentarzy

15 maj '11

krunschwitz napisał:

To tylko potwierdza moją regułę,że nie ważne kim jesteś,co sobą prezentujesz czy jak wyglądasz.Ważne jest żeby się znaleźć w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie,zauważonym przez odpowiednią osobę.

profil | IP logowane

Cowboy

3595 komentarzy

14 maj '11

Cowboy napisał:

w "Indian Post" podali ze Pippa M.... dostanie 3 miliony dolarow jak zagra w filmie pormo - moze sama sobie wybrac ,dobrac partnera ..

Sorki Pani Martyno ze pisze o tym na tych lamach.

Polamania Nart Zycze !!

profil | IP logowane

almero

2 komentarze

13 maj '11

almero napisał:

Trzymaj fason Martyna.Powodzenia

profil | IP logowane

Kasia_red

239 komentarzy

13 maj '11

Kasia_red napisała:

Martyna, jeśli to Ty, to bardzo chętnie napiszemy więcej!!! :) Wysłałam Ci PW

profil | IP logowane

el_martina

1 komentarz

13 maj '11

el_martina napisał:

nie spodziewalam sie ze Moja Wyspia napisze o tym pare slow. Dziekuje :)

profil | IP logowane

stanislawski

438 komentarzy

13 maj '11

stanislawski napisał:

Martyna jest w rzeczywistosci ładniejsza, niż na tym zdjęciu. I do tego to bardzo miła osoba.

profil | IP logowane

Dwunasty

86 komentarzy

13 maj '11

Dwunasty napisał:

Fajnie, gratulacje.

profil | IP logowane

malke

204 komentarze

13 maj '11

malke napisała:

Gratulecje:)

profil | IP logowane

Reklama

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia

Reklama


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska