MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii

29/04/2010 13:34:45

50 tys. funtów za opuszczenie UK

50 tys. funtów otrzyma każdy imigrant, który dobrowolnie opuści Wielką Brytanię. Rocznie może to być ok. 180 tys. osób. To pomysł lidera BNP Nicka Griffina, który pierwszeństwo daje „hydraulikom z Polski”.

Wróć do artykułu "50 tys. funtów za opuszczenie UK" »

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz.

Komentarze 1 - 20 z 46

andyopole

264 komentarze

17 styczeń '19

andyopole napisał:

Rozumiem ze on bedzie placil z wlasnej kieszeni...

profil | IP logowane

ForestH

2 komentarze

14 styczeń '19

ForestH napisał:

Chcecie wracać? Zamknęli granicę? Polska was nie chce?KK w Polsce czeka, na tace trza dawać!

profil | IP logowane

Maryl69

1 komentarz

13 styczeń '19

Maryl69 napisał:

ot, wymyślił ,nie na swój koszt. dawaj kasę i już mnie niema. taki sam pomysł,jka rok temu mieli nas Polaków do Australli przesiedlać.
proponuje by wrócił do szkoły i poduczył się trochę geografii.
Już widzę jak po aferze z wizą dla Japońskiej profesor Japoński naukowieć tu ciśnie.

profil | IP logowane

LivForever

1 komentarz

11 styczeń '19

LivForever napisał:

kompletnie debilny pomysł ale powielany w mediach ale teraz wiemy kim jest pan Griffin i o to chodziło

profil | IP logowane

michalbedok

162 komentarze

6 styczeń '19

michalbedok napisał:

Najważniejsze to jest wiedzieć z kąd się pochodzi bo inaczej może być trudno znaleźć właściwą drogę.

profil | IP logowane

terefereqq

17 komentarzy

5 styczeń '19

terefereqq napisała:

Proszę Was nie piszcie, że GB zginie bez Polaków bo tak na pewno nie będzie.Strasznie nam odbija woda sodowa!
Hmm ale pomarzyć fajna rzecz:)

profil | IP logowane

czarnulka33

74 komentarze

14 wrzesień '10

czarnulka33 napisała:

oj ja tez sie pakuje tylko dajcie ta kase hahah niezly bufon :))

profil | IP logowane

galadriel

719 komentarzy

10 czerwiec '10

galadriel napisała:

a juz liczylam na te 50 tys funtow:)

ach jak pieknie bym sobie swoj nowy dom w Polsce za to umeblowala :)

profil | IP logowane

daroxxl

238 komentarzy

10 czerwiec '10

daroxxl napisał:

Szkoda że to tylko mrzonki bo jak mi ktoś da 50 tysi to nawet za 1h stąd wypierd...
PS. A ciekawe czy wyobraża sobie tępy chuj jak wyrzucają Angoli np. z Hiszpanii

profil | IP logowane

Cowboy

3588 komentarzy

8 maj '10

Cowboy napisał:

nawet jakby przeszlo
to wymysla to tak
ze malo kto dostanie tyle waluty
moze za wyjatkiem misia w paszport

profil | IP logowane

Mika27

187 komentarzy

4 maj '10

Mika27 napisała:

moim zdaniem to ze naleza Murzyni czy Hindusi to tylko przykrywka, w zeszlym roku ogladalam debate polityczna wlasnie z udzialem Griffina i po prostu zal mi tego czlowieka jaki jest glupi. Wiem ze im na to prawo nie pozwala ale i tak wyglasza poglady typowo rasistowskie a oskarzany o rasizm sie wypiera.

profil | IP logowane

Cowboy

3588 komentarzy

4 maj '10

Cowboy napisał:

niestety nie bedzie on wybrany :(

profil | IP logowane

Mika27

187 komentarzy

1 maj '10

Mika27 napisała:

Co za pajac z niego ciekawe skad wzial by te 50 tys zeby dla tylu ludzi wyplacic kase??? Przeciez wiadomo ze BNP to jest typowo rasistowska partia w UK

profil | IP logowane

tinka74

1 komentarz

1 maj '10

tinka74 napisała:

...co za bzdury!!!typowy rasista!!!!!UK zginie bez nas POLAKÓW!!!a napewno duzo fachowców z Polski poszloby na te 50 tys,!!

profil | IP logowane

piotrekp114

2 komentarze

1 maj '10

piotrekp114 napisał:

macie jakie kolwiek namiary już zaczynam się pakować

profil | IP logowane

BANDITOS

42 komentarze

30 kwiecień '10

BANDITOS napisał:

Pisze sie na to:)nawet jutro moge wrocic:)Mądry koleś:)

profil | IP logowane

enter7

1 komentarz

30 kwiecień '10

enter7 napisał:

popieram tego gościa jak daje po 50 tys na głowe.

profil | IP logowane

SiwyZmc

528 komentarzy

30 kwiecień '10

SiwyZmc napisał:

ja juz dzis sie spakuje jesli te 50K na glowe przechodzi hehehehe co za debil. A ja juz myslalem ze takie leppery to tylko w Polsce sa hehehhe

profil | IP logowane

Rrrr

15 komentarzy

30 kwiecień '10

Rrrr napisała:

El_zvis - nie trzeba sie wsluchiwac, on calkiem donosnie glosi swoje poglady, tylko chyba nie zrozumiales przeslania i troche strony Ci sie pomylily z tym szacunkiem. ten pan sie juz kilka razy skompromitowal i to zulenie bez pomocy mediow... :)

profil | IP logowane

Cowboy

3588 komentarzy

29 kwiecień '10

Cowboy napisał:

ubieram sie w turban
i przestana narzekac

profil | IP logowane

Reklama

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia

Reklama


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska