Postów: 11 |
|
---|---|
blackberry1122 | Post #1 Ocena: 0 2019-02-15 20:48:57 (6 lat temu) |
Z nami od: 15-02-2019 Skąd: Bournemouth |
Witam, chciałabym zapytać o Council tax. 28 lutego wyprowadzam się ze starego mieszkania na nowe. Wiem ze tego 28 od razu będę musiała ustalić Council na nowym, ale na starym mieszkaniu muszę opłacić Council do 12 marca ponieważ mam miesięczne wypowiedzenie. Czy to jest możliwe ze będę mogła płacić za dwa mieszkania ? Jak to wyglada ? Czy ktoś był w podobnej sytuacji ? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
|
Post #2 Ocena: 0 2019-02-15 20:55:26 (6 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
blackberry1122 | Post #3 Ocena: 0 2019-02-15 21:00:26 (6 lat temu) |
Z nami od: 15-02-2019 Skąd: Bournemouth |
Niestety jestem zobowiązana zapłacić do 12 marca Council na tym mieszkaniu. Czy w councilu mogę powiedzieć ze wyprowadzam się 28 ale ze Council chce zapłacić do 12 marca ? Czy wyniesie mnie to taniej kiedy mieszkanie będzie już nie zamieszkałe ? Ponieważ jeśli powiem ze wyprowadzam się 28 i wtedy chce zakończyć to landlord i tak będzie wymagał ode mnie zapłaty do 12 marca.
|
ZlotaPerla1 | Post #4 Ocena: 0 2019-02-15 21:11:19 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Przeciez za luty I marzec sie nie placi CT.
Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
Adacymru | Post #5 Ocena: 0 2019-02-15 21:18:15 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2019-02-15 21:11:19, ZlotaPerla1 napisał(a): Przeciez za luty I marzec sie nie placi CT. Zalezy jak kto ma rozlozone rady. Do autorki pytania- wlascicielowi czynsz jestes winna do 12 marca, bo taka masz umowe wynajmu. Council tax jestes winna councilowi. Wyjasnij i w staram urzedzie i w nowym (jak zmieniasz gminy) ze zmieniasz adres zamieszania 28 lutego rozlicza cie w dotychczasowym I ustala raty w nowym.
Ada
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2019-02-15 21:33:44 (6 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
cris82 | Post #7 Ocena: 0 2019-02-15 21:56:23 (6 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
A to nie jest tak ze council masz placic pod warunkiem ze tam mieszkasz? Ten zapis w umowie ma sens jezeli zamieszkujesz nieruchomosc a jak nie to niby z jakiej racji masz placic ? Dziwne to troche by bylo
Nie no w sumie od strony landlorda ma to sens ale zadzwon do nich to pewnie powiedza ze da sie to zalatwic bylem dwa razy w sytuacji ze wynajmowalem i w tym samym momencie bylem wlascicielem nieruchomosci Przy sprzedazy nie liczyli councilu na nowym domu do czasu wyprowadzki ze starego a przy zakupie liczyli chyba polowe przez dwa miesiace bo robilismy remont ale nie mieszkalismy tam [ Ostatnio edytowany przez: cris82 15-02-2019 22:03 ] |
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2019-02-16 08:10:56 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Placisz za oba mieszkania, jesli masz umowe na oba. To tylko 2 tygodnie ekstra, nie zbankrutujesz od tego. Tylko niektóre gminy maja znizke za pusty lokal i musi byc nieumeblowany. Niektóre maja teraz extra doplate za pusta nieruchomosc.
Podaj date wyprowadzki (konca umowy) w starym lokalu i zrobia Ci rozliczenie. Dostaniesz zwrot za okres od 12 marca do 5 kwietnia, bo juz zaplacilas za to. A w nowym miejscu dostaniesz rachunek od 28 lutego do 5 kwietnia. Carpe diem.
|
blackberry1122 | Post #9 Ocena: 0 2019-02-16 11:25:35 (6 lat temu) |
Z nami od: 15-02-2019 Skąd: Bournemouth |
No właśnie na rachunku z Councilu mam ze zawsze płace Direct Debet pierwszego. Tak samo mam ustalony marzec ze od 1 do 31 marca. Czy to nie będzie im przeszkadzać jeśli powiem im ze 28 się wyprowadzam a do 12 marca mam umowę na mieszkanie i do tego czasu muszę opłacić Council bo landlord sobie tego życzy ?
|
Richmond | Post #10 Ocena: 0 2019-02-16 13:48:58 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Council tax jest liczony za rok od 6 kwietnia do 5 kwietnia kolejnego roku. Na ile rat masz rozlozone platnosci, to inna sprawa.
Jesli zmieniasz lokal w trakcie roku podatkowego, to zwyczajnie przeliczaja Ci koszt za okres, kiedy mieszkalas w danym lokalu i albo oddaja nadplate albo doplacasz, w zaleznosci od momentu, kiedy wyprowadzasz sie i ile juz zaplacilas. To samo jak wprowadzasz sie do nowego lokalu. Jak znasz stawki za roczny koszt w starym lokalu i w nowym, to mozesz policzyc sobie sama ile nadplacilas i ile bedziesz musiala zaplacic w nowym miejscu. Podziel po prostu laczna kwote przez 365 dni, a potem pomnoz wynik przez ilosc dni, ktore pozostaly do zaplaty lub do zwrotu. To takie wyliczenia pi razy drzwi, ale bedziesz miala orientacyjne kwoty. Nie ma tego co rozstrzasac, zglos do urzedu daty, kiedy jestes odpowiedzialna za lokale, a oni przelicza zwroty/kwoty doplaty i wystawia Ci rachunek. Jak ta sama gmina, to byc moze przeniosa nadplate (jesli jest) na nowy lokal. Carpe diem.
|