MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nowa w UK - prośba o praktyczne porady

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Postów: 40

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Ania92

Post #1 Ocena: 0

2017-08-19 10:47:00 (7 lat temu)

Ania92

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 19-08-2017

Skąd: New Malden

Witajcie, jestem w UK od czerwca, planuję tu zostać na dłużej i chciałabym powoli zabrać się za budowanie swojej historii tutaj, ale w wielu kwestiach jestem jeszcze zielona dlatego bardzo proszę o pomoc doświadczonych forumowiczów.

Sytuacja wygląda tak:
- posiadam już konto w banku (basic w hsbc, NIN), wynajmuje pokój, czynsz płatny gotówką, pracuje też przez agencje.

Kilka pytań, które mi się nasuwają na początek:

1. Czy w tym momencie jest jeszcze coś co powinnam załatwić, o coś zadbać prócz tego co już się udało? (konto, nin, pokój, praca)
2. Chciałabym zacząć też budować tutaj jakąś historię kredytową, ale moje obecne konto (basic) na które mam wpływy z pracy nie oferuje ani overdraftu ani karty kredytowej. Czy w mojej sytuacji (pracując przez agencję od początku czerwca, czyli 2,5 mies i tyle samo tu mieszkając) mogę w ogóle otrzymać jakikolwiek produkt kredytowy?
3. Czy mogę już się zapisać na listę wyborców? I czy wystarczy wypełnić formularz online bez potrzeby jakiegoś dodatkowego potwierdzania adresu itp.
4. Jak to jest z podatkiem Council Tax? Czy w mojej sytuacji muszę go płacić? (wynajmuję tylko pokój, mieszkam razem z właścicielami)

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość. Gdyby mi się coś jeszcze przypomniało to napiszę.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2017-08-19 11:08:52 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cris82