Postów: 21 |
|
---|---|
libero8 | Post #1 Ocena: 0 2024-02-07 15:43:20 (rok temu) |
Z nami od: 06-01-2017 Skąd: Mansfield |
Od września ubiegłego roku dzwonię pod numer: 0800 591688 po to żeby wreszcie przysłali mi kartę konsumencką Tesco: "Client Card" która uprawnia do niższych cen za niektóre artykuły. Potrzebny formularz internetowy oczywiście wypełniłem i z procedur systemowych dostałem numer tej karty, ale nie przysłali mi samej karty. Pod w/w numer dzwonię co jakiś czas i za każdym razem dowiaduję się że karta będzie wysłana i dotrze w ciągu 10 dni. Odpowiadają prześmiewczo, więc ostatnim razem zablefowałem i poprosiłem o full name osoby z którą rozmawiałem i że rozmowę rejestruję - podała nazwisko z należytą ironią w tonie i oczywiście że karta będzie za 10 dni. Oczywiście i tym razem karty nie dostałem. Proszę o jakieś pomysły w temacie żeby tą kartę osiągnąć.
|
tesstickle | Post #2 Ocena: 0 2024-02-07 15:48:45 (rok temu) |
Z nami od: 19-01-2020 Skąd: Dolna szuflada |
Może podałeś zły adres? może oni ci wysyłają ale do ciebie nie dociera? Może jakiś wredny sąsiad? albo poczta?
Zresztą jeśli masz założone konto to pobierz appkę na telefon, zaloguj się i włala ![]() [ Ostatnio edytowany przez: tesstickle 07-02-2024 15:49 ] - Jurandzie, powiedziałeś, żebym wydał wszystkie pieniądze, bo umrę w maju. A mamy wrzesień.
- Ale pieniądze wydałeś?
- Tak
- Czasem moje przepowiednie sprawdzają się tylko w połowie
|
Wembley75 | Post #3 Ocena: 0 2024-02-07 15:51:20 (rok temu) |
Z nami od: 26-12-2021 Skąd: Wembley |
Ja nie mam karty....ale mam aplikacje w telefonie ktora korzystam
|
Maat17 | Post #4 Ocena: 0 2024-02-07 16:48:57 (rok temu) |
Z nami od: 18-02-2021 Skąd: New Kingdom |
Cytat: 2024-02-07 15:43:20, libero8 napisał(a): Od września ubiegłego roku dzwonię pod numer: 0800 591688 po to żeby wreszcie przysłali mi kartę konsumencką Tesco: "Client Card" która uprawnia do niższych cen za niektóre artykuły. Potrzebny formularz internetowy oczywiście wypełniłem i z procedur systemowych dostałem numer tej karty, ale nie przysłali mi samej karty. Pod w/w numer dzwonię co jakiś czas i za każdym razem dowiaduję się że karta będzie wysłana i dotrze w ciągu 10 dni. Odpowiadają prześmiewczo, więc ostatnim razem zablefowałem i poprosiłem o full name osoby z którą rozmawiałem i że rozmowę rejestruję - podała nazwisko z należytą ironią w tonie i oczywiście że karta będzie za 10 dni. Oczywiście i tym razem karty nie dostałem. Proszę o jakieś pomysły w temacie żeby tą kartę osiągnąć. Hmm. “ If you don't know your Clubcard number, sign in to your Tesco account online to order a replacement card. Select 'My Account' Sign in to your Tesco account with your email address and password. In the 'My Clubcard' section, select 'Order a new Clubcard' Select the 'Order a plastic Clubcard' link at the bottom of the paage”. Co mi świta, że oni zrezygnowali z plastiku. Ja ściągarnęłam app… karę to tylko scanuje na stacji. ![]() [ Ostatnio edytowany przez: Maat17 07-02-2024 16:54 ] |
tesstickle | Post #5 Ocena: 0 2024-02-07 19:48:17 (rok temu) |
Z nami od: 19-01-2020 Skąd: Dolna szuflada |
A jak się dobrać do tych punktów co są z wcześniej?
![]() - Jurandzie, powiedziałeś, żebym wydał wszystkie pieniądze, bo umrę w maju. A mamy wrzesień.
- Ale pieniądze wydałeś?
- Tak
- Czasem moje przepowiednie sprawdzają się tylko w połowie
|
|
|
Maat17 | Post #6 Ocena: 0 2024-02-07 20:45:47 (rok temu) |
Z nami od: 18-02-2021 Skąd: New Kingdom |
Omg… a one ok. Nie expired.
Idź do sklepu customer service…. szkoda by przepadło. Tess. Masz app? |
ZlotaPerla2 | Post #7 Ocena: 0 2024-02-07 20:53:01 (rok temu) |
Z nami od: 20-06-2022 Skąd: Pothole town |
Po co do sklepu, na apce w zakladce club card punkty powinny sie przemienic w kase.Bo to nie jest zdjecie z apki - u mnie inaczej wyglada, od razu mam punkty i pisze ile sa warte kasy.
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja
|
kksiezniczka | Post #8 Ocena: 0 2024-02-07 20:55:46 (rok temu) |
Z nami od: 22-12-2006 Skąd: Już nie Essex |
Na aplikacji jest opcja clubcard i tam można zamienić punkty na vouchery. I później albo je wydać w sklepie, albo zamienić na coś z ich oferty. Wtedy jest razy 2.
...Wehikuł czasu to byłby cud...
|
malben1 | Post #9 Ocena: 0 2024-02-07 22:38:13 (rok temu) |
Z nami od: 10-12-2007 Skąd: Stafford |
Cytat: 2024-02-07 15:43:20, libero8 napisał(a): Od września ubiegłego roku dzwonię pod numer: 0800 591688 po to żeby wreszcie przysłali mi kartę konsumencką Tesco: "Client Card"... Odpowiadają prześmiewczo, ... Proszę o jakieś pomysły w temacie żeby tą kartę osiągnąć. smieja sie moze bo: -nie ma produktu "Client Card" ...raczej ClubCard? -a sama karta to zabytek... odkad jest aplikacja? Pamietajcie!
Nikt nie da Wam tyle ile ja Wam moge obiecac...
|
iwona38 | Post #10 Ocena: 0 2024-02-07 22:48:22 (rok temu) |
Z nami od: 20-04-2007 Skąd: Anglia |
Zaden zabytek, ja korzystam z karty. Unikam appek. Co w tych telefonach jeszcze bedziecie miec? Jak psy na smyczy, bez telefonu niedlugo nie skorzystacie z miejskiej toalety nawet.
Nie kupuje w Amazonie.
|