MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Planuję przeprowadzkę - nie mogę znaleźć pracy i punktu zaczepienia

 

Postów: 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Piotr9222

Post #1 Ocena: 0

2016-12-26 23:10:18 (7 lat temu)

Piotr9222

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 26-12-2016

Skąd: Edynburg

Dzień dobry! :)
Planuję przeprowadzkę do Szkocji - ściślej do Edynburga.
Od zawsze marzyłem o tym aby żyć i pracować w tym rejonie UK.
Decyzji tej nie wiążę z sytuacją materialną w PL - wręcz przeciwnie, żyje mi się tu na dość wysokim standardzie, pracuję jako przedstawiciel handlowy dla jednego z największych producentów elektroniki którą każdy ma w domu i każdy zna. Zarabiam bardzo dobrze - jak na polskie warunki.
Rzecz w tym iż nie spełniam swojego marzenia. Od 3 miesięcy przemierzam portale pracy w UK szukając pracy w swojej profesji. Moje CV zostało napisane przez firmę w UK trudzącą się w pisaniu CV w standardzie UK - zrobiłem naprawdę dużo aby mieć pewność że niczego nie brakuje. Niestety - nie otrzymałem ani jednego telefonu a wszystkie emaile które dostaje informują mnie że moja aplikacja została odrzucona.
Zaaplikowałem nawet na stanowisko asystenta - aby tylko złapać jakiś punkt zaczepienia.
Myślę że wiążę się to z tym iż w moim CV nadal widnieje polski adres zamieszkania.
Czy ktoś z Was się z tym borykał?
W styczniu planuję podjąć pierwsze kroki do przeprowadzki - zamierzam odwiedzić Edynburg, postarać się o numer NIN, konto bankowe.
Wiem natomiast że trudno jest z zakwaterowaniem jeśli nie ma się stałej pracy.
Wiem że to pytanie jest prosto z mostu ale czy ktoś z czytających ten post, jest w stanie pomóc mi w osiągnięciu mojego celu?

Bardzo liczę na odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Piotr.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2016-12-27 08:34:36 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte