MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Design Engineer, konstruktor - czy jest praca w Poole, Bournemouth?

 

Postów: 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

klamot

Post #1 Ocena: 0

2016-10-15 11:15:45 (8 lat temu)

klamot

Posty: 12

Mężczyzna

Z nami od: 06-09-2016

Skąd: Nowhere

Witam
Zastanawiam się od dłuższego czasu nad wyjazdem do Poole lub Bournemouth. W Polsce pracuję od kilku lat (ok. 7) jako konstruktor w zachodniej firmie (branża automotive, konstrukcje spawane, konstrukcje z blach, trochę hydrauliki siłowej) język angielski znam w stopniu komunikatywnym. Czy ktoś z Was orientuje się może jak wygląda obecnie sytuacja na rynku pracy w tej branży? Czy firmy zatrudniają polaków na takie stanowiska? W internecie jest trochę ofert, kontaktowałem się nawet z pewną agencją, w której to miła pani zapewniała mnie, że nie powinno być problemów ze znalezieniem pracy w moim zawodzie. Pozdrawiam:-8

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2016-10-15 11:42:14 (8 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

klamot

Post #3 Ocena: 0

2016-10-15 11:54:49 (8 lat temu)

klamot

Posty: 12

Mężczyzna

Z nami od: 06-09-2016

Skąd: Nowhere

Mam tam znajomych, którzy pomogli by mi na początek znaleźć jakiś pokój itp... No i ogólnie podoba mi się tam :-) Co do polaków - chodzi głównie o język - wiadomo nie jest perfekt, chociaż potrafię mówić po angielsku dość płynnie, często mailuję też po angielsku w sprawach technicznych to wiadomo czasami nie wszystko od razu jestem w stanie w 100 procentach zrozumieć - i wtedy trzeba będzie mi powtórzyć, powiedzieć innymi słowami itp..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #4 Ocena: 0

2016-10-15 14:39:57 (8 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015