Nie chce byc nieuprzejmy, ale na Wuja ci to ?
Czy ten papierek spowoduje, ze twoja pensja wzrosnie o +10000-30000 GBP rocznie ? Masz jakakolwiek gwarancje, ze da ci to, co chesz robic tylko dlatego, ze masz w tym wyksztalcenie ? Lepiej poczytaj statystki ile ludzie na swiecie robic cos z boku lub totalnie innego i nie zwiazanego z ukonczonymi studiami..
Nie slyszalem o zadnej ofercie w automotive powyzej 40-50 K rocznie. Chyba, ze na menadzera idziesz. Poza tym jestes jeszcze mlody i nie wiesz, czy zwiazesz cale swoje zycie z UK ? A co, jesli po 3-5 latach ci sie tu nie znudzi ale znudzi ci sie np UK i wyjedziesz na automotive do niemiec i tam ci tez kaza robic jakis papier / studia ?
Jak dla mnie lepiej szukac pracy i sprawdzac, czy cos ci sie lepiej nie spodoba i w tym robic doswiadczenie a nie kolejne studia. Sprawdzaj, jakie sa wymogi w ofertach pracy. Szukaj, szukaj, szukaj, nawet rok albo i dluzej.
Np jesli ja jestem lekarzem / prawnikiem / inzynierem od produkcji cukru / fryzjerka / murarzem albo smieciarzem ale nagle zachcialo mi sie byc (Junior) Java Developerem. To w zyciu nie ide na jakies studia IT (jestem juz duze +30 i przeciez juz jedne studia mam !) tylko szukam mozliwosci przyuczenia sie robiac rozne kursy i wlasne projekty, ktore kogos zacheca, aby mi dal szanse i nie patrzyl na moja przeszlosc, ale na to, co chce robic teraz i w przyszlosci. Zawsze mozesz poniesc porazke, ale jak nie sprobujesz, to sie nie dowiesz.
Nastepna sprawa masz takie cos jak meetup. znajdz w okolicy - moze jacys fanboje automotiv sie umawiaja to bedziesz mial okazje spotkac sie i popytac ludzi i wtedy sie dowiesz z 1 reki...
A co np jesli inny kraj ci od dzis uzmozliwi robienie tego co chesz ? odpowiedz sobie na pytanie, czy w 5 min podejmiesz decyzje o spakowaniu sie i opuszczeniu UK ? Czasem tak wychodzi w zyciu, ze mozesz robic totalnie cos innego gdzie inidziej, jak tylko ci sie zachce ruszyc 4 literki... dyscyplina sie klania.