Str 2 z 3 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
Danitez |
Post #1 Ocena: 0 2013-11-17 17:14:56 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-11-2013 Skąd: brak |
Dziękuję za odpowiedzi
lawenda123, a te duże firmy zatrudniają przez job centre plus czy agencje? czy może bezpośrednio można do nich się zgłosić? jak najłatwiej się tam dostać?
Richmond, tak jestem po elektronice, ale nie mam doświadczenia komercyjnego, jedynie to co w domu projektowałem. Dlatego nie mam pojęcia czy te studia będą użyteczne w UK. Szczególnie, że nie mówię płynnie po Angielsku, jedynie komunikatywnie i to też bez szału.
krakn, wiem, że jak przyjadę to nie będę wiedział co do mnie ludzie będą mówili, z tego co słyszę to każdy tak ma na początku
relly, będę naprawdę zadowolony gdy dostanę jakąkolwiek pracę i starczy mi tylko na utrzymanie, tak aby wyjazd w większej części mi się zwrócił. Po prostu bardzo mi zależy na podszkoleniu języka, a życie w Anglii będzie najefektywniejszą nauką.
kasiachery, no tak masz rację nie mam NIN, konta w banku i mieszkania, ale planuję pierwsze dni w hostelu spać i przez ten czas szukać pokoju, jak znajdę pokój to załatwię NIN i konto w banku i zacznę szukać pracy.
Po przemyśleniach wychodzi mi na to, że przyjechałbym na jeden miesiąc, żeby się załapać na jakąkolwiek pracę, z racji tego że w grudniu łatwo ją znaleźć. Wrócę w styczniu do Polski i będę mądrzejszy o doświadczenia z wyjazdu, co mi się przyda na kolejny wyjazd na wiosnę. Będę już miał NIN, konto w banku oraz referencje z wynajmu pokoju i pracy.
|

|
 |
|
|
MamaMyszow |
Post #2 Ocena: 0 2013-11-17 17:23:39 (12 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat:
2013-11-17 17:14:56, Danitez napisał(a):