MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Czy warto wyjechać na początku grudnia do Anglii?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Danitez

Post #1 Ocena: 0

2013-11-17 02:25:16 (12 lat temu)

Danitez

Mężczyzna

Z nami od: 06-11-2013

Witam wszystkich ! :)

Mam na imię Daniel. Mam 26 lat, jestem po studiach i chciałbym wyjechać do Bristolu. Nigdy nie byłem w Anglii i jadę na własną rękę. Planowałem wyjazd na początku grudnia, ale chciałbym się upewnić czy to na pewno dobry termin dla kogoś nowego w tym kraju? Z tego co się dowiedziałem to w styczniu i w lutym nigdzie nie ma pracy, ale ponoć w grudniu jest jej bardzo dużo. Więc się zastanawiam czy warto jeszcze w grudniu przyjechać, żeby mieć większe szanse na znalezienie jakiejkolwiek pracy. Przypuszczam, że gdybym znalazł w grudniu to by mnie pracodawca zatrzymał już na okres zimy i nie zwalniał, ale nie wiem czy się czasem nie łudzę. Dlatego proszę o opinie czy dobrze myślę? Czy może lepiej nie ryzykować i przyjechać na początku marca?

edit: Jeszcze mi przyszła na myśl trzecia opcja, w grudniu pojadę, jeżeli mnie w styczniu zwolnią, to wrócę do Polski i znów przyjadę w marcu z większym doświadczeniem.

Pozdrawiam ! :)

[ Ostatnio edytowany przez: Danitez 17-11-2013 02:31 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #2 Ocena: 0

2013-11-17 02:47:46 (12 lat temu)

krakn

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

to licz na zjazd w styczniu.

Fakt podobno jest sporo pracy w grudniu, wiadomo zakupy.
Moja Beata swego czasu tak się załapała w listopadzie do pakowania DVD dodatków do gazet, to była istna żeźnia, turasy chodzili i próbowali co chwilę jakąś laske wyrwać, ja się dała to miała lżej. jak nie to nigdy nie było wiadomo czy będzie robota na 2 dzień.