MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Języka ang komunikatywny a co to jest ?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

declerc

Post #1 Ocena: 0

2013-04-15 21:33:18 (12 lat temu)

declerc

Mężczyzna

Z nami od: 15-04-2013

Mam pytanie bo ja sam siebie realnie ocenic nie potrafię a jestem samoukiem, jak w temacie ?
Uczę się jezyka już pare lat czasem troche mocniej czasem troche mniej :) i ogólnie jak gdzieś jakiś test robię to jest od upper-intermediate to advanced, no ale mam blokadę przed mówieniem i chęć szybkiego mówienia :) tzn jak bym mówił powoli to może i bym nie robił błędów ale ja chce mówić tak szybko jak po 'polskiemu'[;
Słuchanie jest lepiej ogarniente bo jak oglądam film bez żadnych napisów to na dobry start 60% rozumiem ale jak np kwestii których nie rozumiem cofnę zdanko wsłucham się w nie i posłucham to się robi 90 percentów :) ogólnie mam jakąś blokade i nie wierze w siebie:/ ale z drugiej strony ludzi i bez języka dają rade. Zreszta jak bylem w Londynie to widziałem 2 korzennych anglików co się dogadać nie mogli bo innym slangiem zaciągali :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

declerc

Post #2 Ocena: 0

2013-04-15 21:35:22 (12 lat temu)

declerc

Mężczyzna

i jeszcze dodam ze kazdy twierdzi że zna dobrze mniej lub lepiej ale poza testami które imho nie odzwierciedlają komunikatywności to ja właśnie mam dylemat czy jestem komunikatywny czy też nie :)

Do góry stronyOffline

Post #3 Ocena: 0

2013-04-15 22:27:34 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

declerc

Post #4 Ocena: 0

2013-04-15 22:50:06 (12 lat temu)

declerc

Mężczyzna

Widziałem i słyszałem ale też nic nie pojąłem [; a to było jeszcze przed studiami :) Się namachali rękoma i konsensusu nie było.