MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

73 rocznica Zdbrodni Wołyńskiej

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 16 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 14 | 15 | 16 ] - Skocz do strony

Str 2 z 16

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kik1976

Post #1 Ocena: 0

2016-07-11 14:05:51 (3 lata temu)

kik1976

Posty: 6299

Kobieta

Z nami od: 30-08-2006

Skąd: Neverland

kaganek, chyba jednak z historia jestes na bakier. moze popytaj wiec ludzi , jesli jeszcze zyja, co tam sie dzialo i dlaczego.
Actus hominis non dignitas iudicentur ..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kaganek-oswiaty

Post #2 Ocena: 0

2016-07-11 14:08:39 (3 lata temu)

kaganek-oswiaty

Posty: 32

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 04-09-2015

Skąd: none

Cytat:

2016-07-11 14:05:51, kik1976 napisał(a):
kaganek, chyba jednak z historia jestes na bakier. moze popytaj wiec ludzi , jesli jeszcze zyja, co tam sie dzialo i dlaczego.


Wydaje mi sie ze nie jestem na bakier z historia.

Pytam grzecznie: jakie byly stosunki Polak Ukrainiec na tym terenie.

A kolejne pytanie pomocnicze: Polak moze byc okupantem?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2016-07-11 14:16:33 (3 lata temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Cytat:

2016-07-11 14:00:54, kaganek-oswiaty napisał(a):
Panie i Panowie zanim zaczna sie rzucac nt zbrodniczej zbrodnisxi, pomysla jaka tam byla relacja Ukrainiec - Polak i dlaczego akurat tak sie ulalo ukraincom?

I jeszcze pytanie pomocnicze: zabijali wszystkich czy kogos zostawili?

Żadne relacje nie powinny powodować ludobójstwa.

Polityka, politycy i religia powodują motłochem do zbrodni. Te czynniki powinniśmy eliminować w pierwszej kolejności, nie sąsiadów.

"Religia to opium dla mas" - czterdzieści lat temu śmieszyło mnie to hasło, dziś już nie....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2016-07-11 14:22:42 (3 lata temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Cytat:

2016-07-11 13:05:44, Wielim napisał(a):
Zresztą o czym ty wogole piszesz? Ze rozprutej kobiecie której żywcem wyciągają płód jest bez różnicy co jej włoża do środka? Bo nie żyje?


Tak, wlasnie o tym pisze.
Przestan histeryzowac i podjudzac, bo zadnego pozytku to nie przyniesie ani Tobie, ani nikomu innemu.
Temat Wolynia trzeba zamknac, inaczej bedzie jak z Tutsi i Hutu, a podobno jestesmy bardziej ucywilizowani niz ci z Afryki?

Co do filmu finansowanego z finansow publicznych, to po pierwsze skad liczba 100 tys, bo rozmaite zrodla podaja 50-60 tys? Po drugie - nie ma zadnych przeszkod, zeby teraz powstal, iedy "wlasciwa" opcja jest u wladzy. Tylko jesli bedzie tak jak z tym o Smolensku, to i za nastepne 10 lat sie nie doczekamy, a jakosc bedzie zadna, i historyczna, i artystyczna ;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #5 Ocena: 0

2016-07-11 15:32:30 (3 lata temu)

Wielim

Posty: 5109

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Tematu Wołynia jak i Katynia czy innych zbrodni na Polakach nie należy zamykać , trzeba o nich pamiętać , pamiętać o ofiarach i ich rodzinach a także o oprawcach, zwłaszcza o ukraincach bo oni napewno są w stanie to powtórzyć . Wstyd mi za tych którzy piszą ze takie tematy należy zamykać , że ludzie gineli w kilka minut wiec nie ma problemu w jakich męczarniach gineli, co czuli i co widzieli gdy umierali. Jaka psychikę trzeba mieć by wymyslec ponad 350 różnych okrutnych sposobów na morderstwo? Obcinanie piersi kobiet i posypywanie solą? Wlewanie wrzątku do rozprutego brzucha? Robienie lancuszkow z żywcem przybijanych dzieci po 5 na drzewie ? I uważasz ze ludzie którzy potrafili zrobić takie zbrodnie człowiekowi mogą się zmienić ? Ze ich dzieci są normalnie wychowane w miłości do Polaków? Pewnie z chęcią powtorzyliby "wyczyny " swoich rodziców i dziadków

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kaganek-oswiaty

Post #6 Ocena: 0

2016-07-11 15:36:44 (3 lata temu)

kaganek-oswiaty

Posty: 32

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 04-09-2015

Skąd: none

No dobrze.

A znasz moze jakiekolwiek zbrodnie z reki polakow?

Nie zaluj sobie, masz czas, sprawdz i podaj.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #7 Ocena: 0

2016-07-11 15:44:44 (3 lata temu)

Wielim

Posty: 5109

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Widzę marian ze wróciłeś by dalej bronić muzułmanów za to obrażać Polaków. Kiedyś pluskwo się doigrasz , narazie nie będę wchodził z tobą w żadne tematy , z takim czymś się nie dyskutuje. NARA

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

keramczak

Post #8 Ocena: 0

2016-07-11 15:46:46 (3 lata temu)

keramczak

Posty: 5302

Mężczyzna

Z nami od: 09-02-2010

Skąd: U.K

Cytat:

2016-07-11 14:22:42, mancun napisał(a):
Cytat:

2016-07-11 13:05:44, Wielim napisał(a):
Zresztą o czym ty wogole piszesz? Ze rozprutej kobiecie której żywcem wyciągają płód jest bez różnicy co jej włoża do środka? Bo nie żyje?


Tak, wlasnie o tym pisze.
Przestan histeryzowac i podjudzac, bo zadnego pozytku to nie przyniesie ani Tobie, ani nikomu innemu.
Temat Wolynia trzeba zamknac, inaczej bedzie jak z Tutsi i Hutu, a podobno jestesmy bardziej ucywilizowani niz ci z Afryki?

Co do filmu finansowanego z finansow publicznych, to po pierwsze skad liczba 100 tys, bo rozmaite zrodla podaja 50-60 tys? Po drugie - nie ma zadnych przeszkod, zeby teraz powstal, iedy "wlasciwa" opcja jest u wladzy. Tylko jesli bedzie tak jak z tym o Smolensku, to i za nastepne 10 lat sie nie doczekamy, a jakosc bedzie zadna, i historyczna, i artystyczna ;)
Zbrodnia Wołyńska
11 lipca 1943 roku oddziały Ukraińskiej Powstańczej Armii realizując politykę etnicznych czystek zaatakowały jednocześnie 99 polskich miejscowości na Wołyniu. W ciągu następnych kilku miesięcy wymordowano – często w okrutny, bestialski sposób – tysiące Polaków. Nie oszczędzano starców, kobiet i dzieci.
Według szacunków polskich historyków ukraińscy nacjonaliści zamordowali w latach 1943-1945 na Wołyniu i w Galicji Wschodniej ponad 100 tysięcy Polaków. Terror UPA spowodował, że kolejne setki tysięcy Polaków opuściły swoje domy, uciekając do centralnej Polski. Zbrodnia Wołyńska spowodowała polski odwet, w wyniku którego zginęło 10-12 tysięcy Ukraińców.
W trakcie wizyty delegacji IPN w Kijowie (18-20 maja 2015 r.) doszło do spotkań kierownictwa naszego Instytutu z Ukraińskim Instytutem Pamięci Narodowej. Podczas roboczych rozmów omówiono przede wszystkim kwestie związane ze stosunkami polsko-ukraińskimi w okresie II wojny światowej i w pierwszych latach po jej zakończeniu. Ustalono, że pod auspicjami obu Instytutów powołane zostanie Polsko-Ukraińskie Forum Dialogu Historycznego. Jego celem będzie debata o najbardziej dramatycznym okresie wspólnych dziejów Polaków i Ukraińców w latach 1939–1947. W jego skład wejdą uznani badacze ze środowisk naukowo-akademickich.
Wstępem do działań Forum będzie seminarium, na którym zostanie ustalony szczegółowy zakres i zasady jego pracy. Uznano także, że należy zorganizować wspólną inicjatywę naukową, skierowaną do młodych badaczy tych tematów. Za niezwykle ważne uznano doprowadzenie do poszukiwania nieznanych źródeł i krytycznej edycji dokumentów dotyczących konfliktu polsko-ukraińskiego z lat 1939–47.
Dwa lata temu, w związku z 70. rocznicą Zbrodni Wołyńskiej IPN uruchomił specjalny portal edukacyjny, dostępny także w angielskiej i ukraińskiej wersji językowej. Zawiera on podstawowe informacje historyczne, kalendarium, relacje świadków, informacje o śledztwach prowadzonych przez prokuratorów IPN-KŚZpNP, galerię zdjęć oraz czytelnię, w której można znaleźć publikacje na ten temat.
http://www.zbrodniawolynska.pl/

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Post #9 Ocena: 0

2016-07-11 15:58:03 (3 lata temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Cytat:

2016-07-11 15:32:30, Wielim napisał(a):
Tematu Wołynia jak i Katynia czy innych zbrodni na Polakach nie należy zamykać , trzeba o nich pamiętać , pamiętać o ofiarach i ich rodzinach a także o oprawcach, zwłaszcza o ukraincach bo oni napewno są w stanie to powtórzyć . Wstyd mi za tych którzy piszą ze takie tematy należy zamykać , że ludzie gineli w kilka minut wiec nie ma problemu w jakich męczarniach gineli, co czuli i co widzieli gdy umierali. Jaka psychikę trzeba mieć by wymyslec ponad 350 różnych okrutnych sposobów na morderstwo? Obcinanie piersi kobiet i posypywanie solą? Wlewanie wrzątku do rozprutego brzucha? Robienie lancuszkow z żywcem przybijanych dzieci po 5 na drzewie ? I uważasz ze ludzie którzy potrafili zrobić takie zbrodnie człowiekowi mogą się zmienić ? Ze ich dzieci są normalnie wychowane w miłości do Polaków? Pewnie z chęcią powtorzyliby "wyczyny " swoich rodziców i dziadków


Moj dziadek zostal zabity strzalem w tyl glowy w Starobielsku.
Jakos moja rodzina potrafila sie z tym uporac i nie zywi nienawisci do kazdego Rosjanina.
Mam wiec prawo mowic, ze te tematy nalezy zamknac i nie posypywac ran sola przez dziesieciolecia, jak Ty i Tobie podobni robicie, niby w miare podtrzymywania pamieci o ofiarach.
Ja pamietam, ale potrafie wybaczyc, a Ty osobiscie nawet nie masz czego wybaczac, ale siejesz nienawisc.

MODERATOROW BARDZO PROSZE O ZAMKNIECIE WATKU, BO TO CO PREZENTUJE WIELIM TO KLASYCZNA MOWA NIENAWISCI.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #10 Ocena: 0

2016-07-11 16:40:13 (3 lata temu)

Wielim

Posty: 5109

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Skąd ty możesz wiedzieć co ja mogę a co nie ? To tobie się wydaje ze jak zabili twojego dziadka to ty masz prawo decydować o czym pisać , o czym mówić , o czym nie ? Bo kim ty jesteś? To polskie forum i to ja mam prawo poruszyć temat strasznej zbrodni wymierzonej w moj naród.
Proszę mi pokazać gdzie prezentuje mowę nienawiści? Napisałem prawdę w jaki sposób byli mordowani Polacy i przez kogo . To nie jest mowa nienawiści. To jest prawda , nic sobie nie wymyśliłem. Przeszłości nie zmienisz , można tylko o niej zapomnieć , ale dlaczego? Bo tobie się tak podoba? Bo takim ludziom jak ty wygodniej zapomnieć o tysiacach bestialsko zamordowanych?

[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 11-07-2016 16:44 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 16 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 14 | 15 | 16 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,