MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

MIESZKANIE ! Pomocy

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Lili94

Post #1 Ocena: 0

2016-11-09 10:02:02 (7 lat temu)

Lili94

Posty: 13

Kobieta

Z nami od: 09-11-2016

Skąd: Londyn

2 sypialnie + salon .
Jestem zielona w tych sprawach .
Czyli dziecka nie musze dopisywac ?

[ Ostatnio edytowany przez: Lili94 09-11-2016 10:03 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zealot

Post #2 Ocena: 0

2016-11-09 12:50:48 (7 lat temu)

zealot

Posty: 1475

Mężczyzna

Z nami od: 18-06-2011

Skąd: Wigan

Siebie i chłopaka tez nie musisz dopisywać. To nie koniec świata jak nie ma cię na tej umowie.

Agencje lubią za dopisywanie nowych osób kasować "admin fee". Jak to dopisanie się nie jest ci do niczego potrzebne to po prostu olej sprawę.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

Lili94

Post #3 Ocena: 0

2016-11-09 13:24:30 (7 lat temu)

Lili94

Posty: 13

Kobieta

Z nami od: 09-11-2016

Skąd: Londyn

Dziekuje za porady ! 😉

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

djtomi2

Post #4 Ocena: 0

2016-11-10 14:12:39 (7 lat temu)

djtomi2

Posty: 121

Mężczyzna

Z nami od: 26-12-2015

Skąd: Telford

Może się też zdarzyć, dając znać do agencji o waszym pobycie w rzeczonym mieszkaniu, od razu zostaniecie poproszeni o opuszczenie go , bo np. landlord nie życzy sobie dzieci.