MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kontrola z agencji. Czy to normalna procedura ?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Postów: 33

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

MatiiUk22

Post #1 Ocena: 0

2015-03-14 20:16:05 (9 lat temu)

MatiiUk22

Posty: 7

Mężczyzna

Z nami od: 08-02-2015

Skąd: bristol

Witam, zwracam sie do Was z pytaniem.
Na poczatku powiem ze wraz z dziewczyna wynajmujemy flata 1 bedroom przez agencje.

Otoz to dzisiaj dostalem list z mojej agencji z wyznaczana data niejakiej kontroli.
Pisze w nim takze ze agencja moze skontrolowac cale mieszkanie pod nasza nieobecnosc, zagladac do szafek etc.
Moje pytanie brzmi czy to aby nie narusza pewnego rodzaju prywatnsci ?
Czyt obca osoba z agencji moze sobie przegrzebac mieszkanie ? (my w tych godzinach pracujemy a w mieszkaniu wiadomo mamy rozne prywatne rzeczy)
I czy to normalna procedura ? (wynajmujemy mieszkanie od grudnia, a umowa konczy sie w maju)

Obrazek


Prosze o jakiekolwiek odpowiedzi.
Pozdrawiam

[ Ostatnio edytowany przez: MatiiUk22 14-03-2015 20:19 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #2 Ocena: 0

2015-03-14 20:20:45 (9 lat temu)

andyopole

Posty: 12806

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

U mnie bywaly takie kontrole gdy wynajmowałem przez agencje ale zawsze powiadamiali wcześniej i nie wchodzili nigdy pod nieobecność, zawsze musial być ktoś z lokatorow. Oczywiście nie dotyczy przypadkow nagłych.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

elemelek

Post #3 Ocena: 0

2015-03-14 20:23:49 (9 lat temu)

elemelek

Posty: 1029

Mężczyzna

Z nami od: 30-09-2010

Skąd: UK

U mnie wygląda to tak, że przysyłają list, z datą, godziną i pytaniem czy nam odpowiada wtedy. Jeżeli nie, to zawsze przekładają, żeby ktoś był w domu. Może spróbuj do nich zadzwonić i umówić się na konkretny dzień, kiedy będziecie mogli być w domu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2015-03-14 20:24:30 (9 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2015-03-14 20:24:48 (9 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zapewne w umowie masz napisane, ze agencja bedzie robila inspekcje. Aczkolwiek odpisz im, ze nie zyczysz sobie, zeby wchodzili do mieszkania pod Twoja nieobecnosc, bo lamie to warunki Twojego ubezpieczenia (mozesz go nie miec, ale oni o tym nie wiedza). Niech wyznacza date i godzina, ktora Ci pasuje.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

MatiiUk22

Post #6 Ocena: 0

2015-03-14 20:25:22 (9 lat temu)

MatiiUk22

Posty: 7

Mężczyzna

Z nami od: 08-02-2015

Skąd: bristol

Sproboje wlasnie tak zrobic. Tylko troche mnie to zdziwilo bo nie wiedzialem na jakiej podstawie ta kontrola. Ale jak widac to chyba normalnie ze strony agencji

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

MatiiUk22

Post #7 Ocena: 0

2015-03-14 20:26:55 (9 lat temu)

MatiiUk22

Posty: 7

Mężczyzna

Z nami od: 08-02-2015

Skąd: bristol

Dzieki za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #8 Ocena: 0

2015-03-14 21:19:02 (9 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Tak normalne, u nas na początku byli co miesiąc, bo myśleli że będziemy robić spedownie chyba.

Teraz są raz do roku, jak sobie przypomną.

Piszą email, żeby dać im znać kiedy pasuje, przychodzą na kilka minut, pobiega po domu, zazwyczaj szuka roboty dla serwisu. Czy coś się nie psuje i tyle.

Generalnie nie ma prawa wejść do domu jeżeli nie jest to emergency, no chyba że będziesz utrudniać i przeciągać w nieskończoność.
Ale to już ekstremum, wtedy dają dwa terminy do wyboru.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Wielim

Post #9 Ocena: 0

2015-03-14 21:46:39 (9 lat temu)

Wielim

Posty: 7568

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Ja dostałem kiedyś list z agencji z data i godzina wizyty. Na liście było napisane ze można zmienić na termin jaki nam pasuje pierwszy raz bezpłatnie a w przypadku kolejnego przełożenia tego terminu była opłata karna - 50 funtów. Koleś z agencji przyszedł, posprawdzal wszystkie pomieszczenia i poszedł. Do szafek i lodówki nie zaglądał, byłem przy tym i tylko szafkę z bojlerem sprawdził :-D całość trwała może z 10 minut. ..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

misiekcafe

Post #10 Ocena: 0

2015-03-14 23:30:29 (9 lat temu)

misiekcafe

Posty: 100

Mężczyzna

Z nami od: 10-03-2015

Skąd: B-ham

U nas też zawsze informowali wcześniej i nigdy nie przychodzili gdy nie było domowników. Nawet jak zgłaszaliśmy coś do naprawienia (np. bojler) to zawsze pytali czy może ktoś wejść gdy nie ma nas w domu i zbadać sprawę a jak mówiliśmy, że nie to ustalali datę i godz. dogodną tak żeby nam pasowało.

[ Ostatnio edytowany przez: misiekcafe 14-03-2015 23:31 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,