MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wynajem mieszkania dla studenta

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Benzyna

Post #1 Ocena: 0

2014-05-02 21:07:36 (11 lat temu)

Benzyna

Mężczyzna

Z nami od: 02-05-2014

Studiuję w Londynie i chciałbym od przyszłego roku akademickiego wynająć mieszkanie - do tej pory mieszkałem w akademiku, ale nie udało mi się otrzymać miejsca na przyszły rok. Problem polega na tym, że zupełnie nie wiem, jak się za to zabrać.
Czytałem w paru miejscach, że wynajmujący wymagają zaświadczenia o zatrudnieniu; ja jeszcze nie pracuję. Wnioskuję, że jakoś tam mi to utrudni poszukiwania?
Największy problem mam chyba z terminami. W czerwcu chcę wrócić do Polski, gdzie mam załatwioną wakacyjną pracę, chciałbym zostać tam jak najdłużej, idealnie do września, ale trochę mi to koliduje z poszukiwaniami mieszkania właśnie. 21 czerwca i tak muszę wyjechać, bo z akademika mnie prozaicznie wywalają. Wszystkie mieszkania, jakie do tej pory oglądałem są dostępne za dwa tygodnie, maksimum miesiąc. Jak, i czy w ogóle, szukać mieszkania na wrzesień?
Jedyne, co przychodzi mi do głowy to wrócić do UK wcześniej, zasadzić się w jakimś hostelu i stamtąd szukać, ale jaka jest szansa, że faktycznie coś znajdę? A może mogę, nie wiem, napisać do agencji i poprosić o "odłożenie" mieszkania?
Jestem w tym kompletnie zielony, nie bardzo wiem, co robić.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zawrocony

Post #2 Ocena: 0

2014-05-02 21:14:29 (11 lat temu)

zawrocony

Mężczyzna

Z nami od: 09-02-2014

Nie chce byc zlosliwy ale " odlozenie mieszkania" to nie splata kredytu, raczej nikt na takie cos nie pojdzie bo liczy sie klient ktory to wezmie juz i teraz. Gdzie w Polsce taka prace wakacyjna znalazles ze placa lepiej? moze cos sie zmienilo i bedziemy teraz na saksy jezdzic do polski :-)
Jestem rogaczem pospolitym.....

Do góry stronyOffline