Str 5 z 6 |
|
---|---|
Richmond | Post #1 Ocena: 0 2014-08-19 19:53:55 (11 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Ale jest wymienione co jest brudne? Np niedomyta framuga drzwi, kurz za kaloryferem, brudny piekarnik, itp? Bo jak landlord napisze, ze mieszkanie wymaga sprzatania, to musisz od razu poprosic o wyjasnienie co wedlug niego jest brudne i najlepiej porownac to ze stanem inwentarza, ewentualnie zdjeciami z dnia wprowadzenia sie.
Carpe diem.
|
WhiteDaisy | Post #2 Ocena: 0 2014-08-19 20:07:04 (11 lat temu) |
Z nami od: 31-03-2012 Skąd: Reading |
Nie, nie ma wymienione co jest brudne. Uzyto jednego slowa : Cleaning Ł85. Tak jak wspomnialam, nie bylo nic w kontrakcie o profesjonalnym sprzataniu.
Poza tym, na poczatku wynajmu mieszkanie bylo brudne, wiec wszystko wysprzatalam, ale tego laska nie zauwazyla. Szukala jakis dziwnych detali, zrobila zdjecie kibla, ze niby cos z nim nie tak, ale w rzeczywistosci nic z nim nie bylo. Wyglada normalnie. Pierwszy raz mam taka sytuacje i nie wiem o co chodzi. Kto zapomni o swoich korzeniach ten spędzi życie w cieniu obcych drzew.
|
predatorstopa | Post #3 Ocena: 0 2014-08-19 20:21:23 (11 lat temu) |
Z nami od: 05-03-2013 Skąd: leicester |
Moze idz do tej agencji i powiedz ze nie bedziesz rozmawiala z ta pania bo jest nie mila i nic wam nie wytlumaczyla pokarz zdjeci jak to nie pomoze to powiedz ze nie pojdziesz do sadu
|
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2014-08-19 22:18:33 (11 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
W takiem razie odpowiadasz, ze nie zgadzasz sie na 85 funtow oplaty za sprzatanie i zadasz wyjasnienia co jest niezgodne ze stanem opisanym w inventory przy wprowadzeniu sie i dowodow na potwierdzenie tego.
Carpe diem.
|
WhiteDaisy | Post #5 Ocena: 0 2014-08-20 15:26:24 (11 lat temu) |
Z nami od: 31-03-2012 Skąd: Reading |
Zrobilam tak jak Richmond zapronowala. Wyslalam maila do agencji. I dostalam odpowiedz.
To jest mail z 14/8/14: The total costs of the proposed deductions are as listed: Cleaning £85.00 Allowances for mark to blind £15.00 Allowance for damaged tile £20.00 Allowance for burn mark to carpet £30.00 Allowance for small stain mattress £10.00 Allowance for missing utensils £10.00 Total proposed deductions £170.00 Deposit held £1425.00 Balance due £1255.00 Please confirm your acceptance of the check-out and proposed deductions by responding to this email. A to jest mail z dzis: Thank you for your emails, the cleaning completed was based on the check out report and the items detailed as requiring cleaning with tenant against them. I have attached a copy of the contractors invoice for your information. I will await your response before processing the refund of the deposit. WORK CARRIED OUT IN: Entrance Hall Kitchen Living room Bathroom En suite COST OF CLEANING £85.00 No i dolaczona faktura na 85 funtow z dnia 9/8/14. To jak to dziala??? Ja myslalam, ze jak sie zgodzimy z ich raportem, to wowczas przystapia do sprzatania, a nie sprzatanie bylo zrobione wczesniej bez mojej zgody?! Czy moze mi to ktos wytlumaczyc? Bo chyba nie jestem az tak inteligentna by to zrozumiec. PS. jedna i ta sama firma ciagle robi dla nich czyszczenie Kto zapomni o swoich korzeniach ten spędzi życie w cieniu obcych drzew.
|
|
|
Adacymru | Post #6 Ocena: 0 2014-08-20 19:20:49 (11 lat temu) |
Konto usunięte |
Ja nie widze w tej odpowiedzi wyjasnienia co bylo brudne? Cale mieszkanie?
Ada
|
krakn | Post #7 Ocena: 0 2014-08-20 19:27:48 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Zazwyczaj tak jest że jedna lub kilka tych samych firm robi serwis.
Mniejsza o to. Oddając klucze należy wspólnie zrobić sprawdzenie i wpisy do spisu. Na końcu obydwoje, czyli wy i osoba odbierająca podpisuje się i gotowe. Problem jest gdy robi się takie zdanie mieszkania w ostatnim dniu. Bo gdy już oddacie klucze to znaczy że wg was jest już ok i nie chcecie nic więcej dodać. Po prostu nie ma już czasu na dalsze ew poprawki, bo być może na drugi dzień ktoś się tam wprowadza. Możecie zanegowac. ... Dopisze później Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
WhiteDaisy | Post #8 Ocena: 0 2014-08-20 19:57:11 (11 lat temu) |
Z nami od: 31-03-2012 Skąd: Reading |
Cytat: 2014-08-20 19:20:49, Adacymru napisał(a): Ja nie widze w tej odpowiedzi wyjasnienia co bylo brudne? Cale mieszkanie? Nie cale mieszkanie chociazby dlatego, ze nie ma wymienionych sypialni, no i za cale mieszkanie nie zadaliby tylko 85 fuli. Kto zapomni o swoich korzeniach ten spędzi życie w cieniu obcych drzew.
|
Adacymru | Post #9 Ocena: 0 2014-08-20 20:04:10 (11 lat temu) |
Konto usunięte |
Zastanawiala mnie ta stawka, bo za tyle pomieszczen to tanio policzyli, albo minimalne potrzeby sprzatania byly. Oni musza wiedziec co zlecili sprzatac, a co nie, bo za taka stawke to napewno nie bylo "od stop do glow" spring cleaning.
Zwroc sie jeszcze raz z pytaniem o wyszczegolnienie, co bylo brudne i o przedstawienie dowodow w porownaniu ze stanem poczatkowym z inwentaryzacji. Masz raport/zdjecia ze stanu z poczatku wyjnajmu?
Ada
|
queenOfChocolat | Post #10 Ocena: 0 2014-10-27 21:13:32 (11 lat temu) |
Z nami od: 23-02-2010 Skąd: male... |
dla niektorych odpowiedz moze byc oczywista, dla mnie nie jest.
jesli jestem na rolling contract, wypowiedzenia mam 1 miesiac. jest to jeden miesiac od ostatniej zaplaty za czynsz czy mozna wczesniej? place za czynsz z gory, ostatniego dnia miesiaca - czy moge dac wypowiedzenie 14 grudnia i 14 stycznia sie pozegnac, przy czym ostatnia zaplata byla by 31 grudnia za 14 dni, czy musze liczyc okres wypowiedzenia caly miesiac od dnia ostatniej zaplaty?czyli dac wypowiedzenie 31 grudnia i zaplacic za caly miesiac? |