Cytat:
2009-05-22 23:50:54, anneczka napisał(a):
Cytat:
2009-05-22 23:47:29, janette napisał(a):
Przyznam się szczerze, że mnie to pierwszy raz spotkało, bo jeśli chodzi o żywność to chyba odruchowo sprawdzam datę przydatności, jeśli jednak chodzi o kosmetyki to nie przypuszczałam...nie liczę na wiele, ale przecież nawet gdyby kosmetyk nie był przeterminowany to i tak mogłabym go zwrócić i uzyskać zwrot pieniedzy, bo takie jest prawo. A tym razem ten produkt mi zaszkodził - nie z winy alergii na jakiś składnik, a z powodów wiadomych...zresztą jutro sobie pogadam z menadżerem sklepu...
Czy jest sens dzwonić do Loreal i wyjaśnić im sytuację?
A da Ci to coś???? To nie ich wina, że w sklepach sa przeterminowane produkty....no chyba, że chcesz to zrobić dla własnej satysfakcji....ale czy warto zawracać sobie tym głowę????
[ Ostatnio edytowany przez: <i>anneczka</i> 22-05-2009 23:51 ]
a czyja to jest wina jeśli nie ich???
wiem, ze pewnie mi to nic nie da, ale jestem wkurzona niemiłosiernie bo cała twarz mnie boli:-Y


Superlover chyba skorzystam z Twojej rady
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )