Podnosze temat, bo mam nie lada zagwozdke

.
Zamowilam powyzsze "zabezpieczenie"... Przyszlo dzisiaj.
Widzieliscie link i zdjecie?
A ja otwieram dzisiaj karton i widze to :
Po pierwsze - na pierwszym zdjeciu jedno z "zabezpieczen" jest zepsute ( brakuje jednego zaczepu, drugi jest wykrzywiony, jakby ktos to montowal, a pozniej sobie zdjal i oni to znowu wyslali innemu jeleniowi, czyli mi ).
Po drugie nie ma zadnej instrukcji, tylko dolaczone 4 srubki + 4 kolki ( ??? ). Jest tez rachunek i gotowa forma, w razie zwrotu ( do 14 dni ). Zeby ja wypelnic, trzeba zadzwonic, zglosic problem i dostac przez tel nr ref zwrotu, wpisac go w forme i odeslac (???).
Po trzecie - wymiary nie sa takie jak w sklepie - to co dostalam jest duzo dluzsze i szersze.
Po czwarte - jakbym chciala polki do lodowki, to pojde na recycling i sobie wyjme z jakiejs starej.
Po piate - nie ma tych bokow, ktore sa na zdjeciach w linku.
Zadzwonilam tam przed chwila, zadajac zwrotu kasy i pytam jak mam im to odeslac - oni zamowia kuriera, czy ja mam to zrobic.
I uslyszalam, ze oni mi przeleja pieniadze na konto z powrotem, a to mam sobie zatrzymac, bo oni tego nie chca



.
Trzy razy potwierdzalam, bo myslalam ze cos zle zrozumialam...
Ktos mnie oswieci, co to za firma, ktora nie chce zwrotu towaru, a chce oddac kase? Bo jakos mi sie to w glowie nie miesci...


A moze oni chca mnie "przetrzymac" do tych 14 dni i wtedy nie bede miala podstaw do zwrotu?
Kurcze, jestem tak skolowana, ze nie wiem co o tym myslec

.
Edit: zapomnialam dodac, ze w kartonie byla jeszcze jedna saszetka jedzenia dla kotow Almo i notes z informacjami na temat tych produktow i zywienia kotow... po hiszpansku
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
.
[ Ostatnio edytowany przez: Nie_z_tej_bajki 06-02-2012 15:29 ]
Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi Ci zawodu.... Przyjdzie - zrobi niespodziankę :D.
W życiu niczego nie żałuj! Po prostu Carpe Diem!!!
