Ja czekam na £24.60 z LOT z marca. Wypełniłam wniosek o chargeback z karty kredytowej pare tygodni temu, może będzie szybciej niż zwrot.
Zerknijcie na watek o anulowanym locie Ryanair, tam było więcej info.
Str 34 z 63 |
|
---|---|
Richmond | Post #1 Ocena: 0 2020-07-24 06:14:53 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
EasyJet ma formularz zwrotu na stronie, który trudno znaleźć i niby oddaje pieniadze, ale potrwa to długo.
Ja czekam na £24.60 z LOT z marca. Wypełniłam wniosek o chargeback z karty kredytowej pare tygodni temu, może będzie szybciej niż zwrot. Zerknijcie na watek o anulowanym locie Ryanair, tam było więcej info. Carpe diem.
|
Turefu | Post #2 Ocena: 0 2020-07-24 08:13:15 (5 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2013 Skąd: York |
Mam brzydki review swojej posiadlosci
![]() |
kksiezniczka | Post #3 Ocena: 0 2020-07-24 08:13:29 (5 lat temu) |
Z nami od: 22-12-2006 Skąd: Już nie Essex |
Miałam bilet z Easy jet na 18 czerwiec do Montpellier. Lot odwołany, zwrot pieniędzy w niecały miesiąc. Aż się zdziwiłam ze tak sprawnie poszło.
...Wehikuł czasu to byłby cud...
|
stanislawski | Post #4 Ocena: 0 2020-07-24 08:21:14 (5 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Cytat: 2020-07-24 08:13:15, Turefu napisał(a): Mam brzydki review swojej posiadlosci ![]() To nic nie da, że się o tym będzie pamiętać. I bardzo często dobry sprzątacz nie pomoże. Jest typ "turysty" nastawiony na takie zachowanie. Niektórzy będą próbowali coś wyciągnać dla siebie, inni - po prostu tacy są. Względnie nie podoba im się lokalizacja (której wcześniej nie sprawdzili, zresztą nie znają się na mapie). U mnie jakaś hiszpańska hołota złamała deskę klozetową, ukradła step ladder i sama zostawiła bydło - po dwudniowych "wczasach" - po czym zostawiła również złą opinię. I to po gościu, który dał 10 na 10. Booking.com ani bukujemy.co.uk nic z tym nie zrobi. Ewentualnie da możliwość odpowiedzenia, ale ich ocena i tak wpływa na liczbę gwiazdek. |
Misia13 | Post #5 Ocena: 0 2020-07-24 08:24:22 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2020-07-24 08:13:15, Turefu napisał(a): Mam brzydki review swojej posiadlosci ![]() Wiesz wspolczuje.... bo wiem jakie to uczucie.... jak ktos sie stara, a wyjdzie inaczej ![]() |
|
|
cris82 | Post #6 Ocena: 0 2020-07-24 08:43:13 (5 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
znajomy w pl ma pensjonat to na jego zyczenie z roznych wakacyjnych portali ogloszeniowych wycinali negatywne opinie turystow
pod grozba nieprzedluzenia wspolpracy ale to sa portale typu nocowanie.pl itd z bookingiem to pewnie nie przejdzie inna sprawa ze jeden pokoj zajmowala tam sprzataczka przez cale wakacje a pensjonat na ma wysoki standard tak to jest jak czasami wpadna elyty z warszawskich blokowisk ; ) dla mnie te opinie maja drugorzedne znaczenie bardziej zdjecia mnie interesuja inna sprawa ze jak widze np 30 dobrych a 2 mega negatywne to odrazu wiem ze jakies przyslowiowe dekle to pisaly : P tak na marginesie przez tego wirusa duzo osob przerzucilo sie na domki szkoda ze nie ruszylem w tym roku hehe : ) moze jak juz zasmakuja raz to ciezko bedzie im wrocic na pokoje czasami sie dziwie ze ludzi ciagnie do tych "blokow" nad morzem ktos z was byl kiedys w karwii? masakra co oni tam zrobili takie typowe blokowisko : ) [ Ostatnio edytowany przez: cris82 24-07-2020 08:47 ] |
queenOfChocolat | Post #7 Ocena: 0 2020-07-24 09:27:22 (5 lat temu) |
Z nami od: 23-02-2010 Skąd: male... |
dziwne co piszecie o booking.com. Kiedys na booking dalam negatywna opinie poparta zdjeciamy (typu urwany w polowie zwisajacy kabel pod prysznicem, ogromne koty kurzu w szafach i rogach pokoju, grzyb na calej szafie, lazienka cala w grzybie, kibelek bardzo brudny, brudna posciel, itp. ogolnie apartament z koszmaru) opinia sie nie ukazala. Napisałam drugą, wysłałam zdjecia i ponownie sie nie ukazała. Najsmieszniejsze jest to, ze hotel 5*, a takie jaja. Przenieśli nas dopiero po interwencji booking.com, ich poczatkowym tlumaczeniem bylo to, ze nie maja innych wolnych apartamentow ani pokoi, wiec albo ten albo wcale. Apartament ktory pozniej dostalismy wrecz blyszczal, i mial prywanty basen jako rekompesata, tylko co z tego, jak pierwsze wrazenie zrobili nie najlepsze...ale booking.com naszej oceny nie wystawil, mimo, że zawierala pozytywna opinie o wsparciu od booking.com i super opinie o drugim apartamencie...nic dziwnego ze same pozytywne opinie ma ten hotel, teraz zawsze biore pod uwage tylko opinie ze zdjeciami, choc jak widac, i tak mozna sie naciąć bo negatywne beda usuwane.
|
Turefu | Post #8 Ocena: 0 2020-07-24 09:31:33 (5 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2013 Skąd: York |
Dzieki za dobre slowa
![]() |
ZlotaPerla1 | Post #9 Ocena: 0 2020-07-24 09:43:31 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
A ja nie wystawiam opinii - ostatnio byliśmy na pokojach w prywatnym domu - dom bardzo ładny i zadbany, czysto, wyremontowane, owoce, kawki, mleko, sery, ale miał być in sea front - a był in front of krowskie pastwisko z mnóstwem krów i oczywiście ich odchodami ... sea front można było zobaczyć daleko na horyzoncie przy dobrej pogodzie o zachodzie słońca
![]() Więc opinię zostawiam dla następnych co się nabiorą na ten sea front i ogólnie wspaniałe inne opinie ![]() Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
cris82 | Post #10 Ocena: 0 2020-07-24 09:53:29 (5 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
haha perla ty masz zawsze jakies przeboje no niestety wychodzi na to ze w prom9cyjnych cenach internetowa oferta rozjezdza sie z rzeczywistoscia : )
turefu a kto to sprzata Anglicy Litwini Polacy? Firma to kiepski pomysl wszystko zalezy od osoby ktora bedzie wyslana na miejsce najlepuej jakas sprytna Polka by sie sprawdzila co wlozy cale serce w to zeby goscie byli zadowoleni |