|
Postów: 4 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2017-01-31 14:42:43 (7 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
star4870 | Post #2 Ocena: 0 2017-01-31 15:03:29 (7 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2013 Skąd: droitwich |
Napisał bym do nich ,że wymienię sobie ta cześć sam a sprawę nagłośnie we wszystkich servisach zajmujących się sprzedażą ich produktów. Zacząłbym od Amazon i wyszukałbym tą pralko suszarkę i u wszystkich sprzedających umieścił review wraz ze zdjęciem uszkodzonej gumy i jak zostałeś potraktowany. Koniecznie ze zdjęciem!. Potem google+ i ich siedzibę główną na google maps i to samo ze zdjęciem!to samo na ich stronie na fbooku. Gwarantuje ze działa miałem podobny problem z okulista w Polsce i jak im powiedziałem ze zamieszę opinie we wszystkich mediach społecznościowych i wystawie im opinie to odpuścili i zrobili mi okulary w 2dni.
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2017-01-31 16:00:26 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Ja bym sprobowala z charge back jesli pralka zostala kupiona na karte kredytowa, to dotknie sprzedawce. Pisanie zlych recenzji czy naglasnianie sprawy, to strata czasu, bo nie rozwiazuje to naszego problemu. To mozna zrobic pozniej.
Carpe diem.
|
Post #4 Ocena: 0 2017-01-31 16:05:14 (7 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2017-01-31 17:26:16 (7 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Wyglada na to, ze zbywaja klienta ludzac sie, ze dasz sobie spokoj. Proponuje wyslac im list z przedsadowym wezwaniem do zaplaty - zwrot calej kwoty zakupu, skoro nie sa skorzy zajac sie naprawa co jest ich obowiazkiem. Moze wtedy sie przejma.
W miedzyczasie mozesz jeszcze dzwonic i czekac na lini tak dlugo, az dadza Ci porozmawiac z managerem i przyjma od Ciebie skarge na brak kontaktu i naprawy. Masz kilka opcji, gdzie mozesz zlozyc na nich skarge, ale zadna z tych opcji nie rozwiaze natychmiast problemu popsutego urzadzenia. http://www.consumer-ombudsman.org/ Carpe diem.
|
|