MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kłopoty z serwisem gwarancyjnym

 

Postów: 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2017-01-31 14:42:43 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

star4870

Post #2 Ocena: 0

2017-01-31 15:03:29 (7 lat temu)

star4870

Posty: 66

Mężczyzna

Z nami od: 09-08-2013

Skąd: droitwich

Napisał bym do nich ,że wymienię sobie ta cześć sam a sprawę nagłośnie we wszystkich servisach zajmujących się sprzedażą ich produktów. Zacząłbym od Amazon i wyszukałbym tą pralko suszarkę i u wszystkich sprzedających umieścił review wraz ze zdjęciem uszkodzonej gumy i jak zostałeś potraktowany. Koniecznie ze zdjęciem!. Potem google+ i ich siedzibę główną na google maps i to samo ze zdjęciem!to samo na ich stronie na fbooku. Gwarantuje ze działa miałem podobny problem z okulista w Polsce i jak im powiedziałem ze zamieszę opinie we wszystkich mediach społecznościowych i wystawie im opinie to odpuścili i zrobili mi okulary w 2dni.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2017-01-31 16:00:26 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ja bym sprobowala z charge back jesli pralka zostala kupiona na karte kredytowa, to dotknie sprzedawce. Pisanie zlych recenzji czy naglasnianie sprawy, to strata czasu, bo nie rozwiazuje to naszego problemu. To mozna zrobic pozniej.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2017-01-31 16:05:14 (7 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2017-01-31 17:26:16 (7 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Wyglada na to, ze zbywaja klienta ludzac sie, ze dasz sobie spokoj. Proponuje wyslac im list z przedsadowym wezwaniem do zaplaty - zwrot calej kwoty zakupu, skoro nie sa skorzy zajac sie naprawa co jest ich obowiazkiem. Moze wtedy sie przejma.

W miedzyczasie mozesz jeszcze dzwonic i czekac na lini tak dlugo, az dadza Ci porozmawiac z managerem i przyjma od Ciebie skarge na brak kontaktu i naprawy.

Masz kilka opcji, gdzie mozesz zlozyc na nich skarge, ale zadna z tych opcji nie rozwiaze natychmiast problemu popsutego urzadzenia.

http://www.consumer-ombudsman.org/
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,