MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nieudany zakup On-line potrzebuję porady

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 4 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

krakn

Post #1 Ocena: 0

2012-01-30 20:35:42 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

no i możemy tak gdybać do końca świata.

są dwie możliwości.
1. poczekać i mieć nadzieje, że wrócą do nadawcy, i będą do odebrania za opłatą, w najgorszym wypadku było minęło, kupić inne.

2. kupić bilet i zwiedzić Singapur :>
O ile w ogóle się cokolwiek załatwi osobiście to przynajmniej zwiedzi się kawałek fajnego świata.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Embit83

Post #2 Ocena: 0

2012-01-31 18:12:03 (13 lat temu)

Embit83

Posty: 497

Mężczyzna

Z nami od: 26-01-2012

Skąd: Londyn


po wpisaniu w Google wyskakuje mi to na pierwszym miejscu... wiec, doprawdy nie wiem, czemu masz z tym skrotem problem? ;-)

buty sa, ale w urzedzie celnym pewnie i nikt ich nie odbierze (lub przyzna sie do nich) jak sadze - w najlepszym wypadku wroca do Ciebie, w gorszym... zostana zarekwirowane i spalone (czy co tam robia z butami)

ps. cierpliwosci - ten okres liczy sie od daty otrzymania produktu - spokojnie mogles poczekac tydzien z wyslaniem...


Zgadza się skrót pojawia się na pierwszym miejscu w wyszukiwarce google. Mój błąd.

Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że sprawy celne również dotyczące przesyłek zwrotnych powinny być problemem sklepu a nie klienta. Myślę że cena powinna zawierać ewentualne cło.

Ktoś pisał wyżej że sklep po prostu naciąga ludzi. Jakoś nie jestem przekonany do tego. Prościej byłoby mając już kasę na koncie nie wysyłać niczego. A oni jednak wysłali buty.

Cóż nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać i liczyć że sprawa się pomyślnie wyjaśni.

Póki co dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #3 Ocena: 0

2012-01-31 18:19:17 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2012-01-31 18:12:03, Embit83 napisał(a):
Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że sprawy celne również dotyczące przesyłek zwrotnych powinny być problemem sklepu a nie klienta. Myślę że cena powinna zawierać ewentualne cło.

owszem, nie dotycza przesylek zwrotnych, ale Ty nie wyslales zwrotu, Ty nadales paczke do nich...

widzisz roznice?

ps. cena nie zawiera cla - choc wiekszosc sprzedawcow wlicza w koszty predzej kary za oszustwo, bo nadaja z deklaracja nizszej wartosci niz rzeczywista...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Embit83

Post #4 Ocena: 0

2012-01-31 18:40:30 (13 lat temu)

Embit83

Posty: 497

Mężczyzna

Z nami od: 26-01-2012

Skąd: Londyn

Cytat:

2012-01-31 18:19:17, clockwork_orange napisał(a):

owszem, nie dotycza przesylek zwrotnych, ale Ty nie wyslales zwrotu, Ty nadales paczke do nich...

widzisz roznice?

ps. cena nie zawiera cla - choc wiekszosc sprzedawcow wlicza w koszty predzej kary za oszustwo, bo nadaja z deklaracja nizszej wartosci niz rzeczywista...


Matko jedyna ale Ty uparty jesteś. Widzę, że dyskusja z Tobą nie będzie mieć końca.
Odesłałem im towar który był niezgodny z zamówionym i traktuję to jako zwrot. Rozumiem, że cena towaru nie zawiera cła. Ale myślę że cło powinno być wliczone w opłatę którą ja uiściłem na post office.

P.S. Nie wiem czy o tym pisałem a może to być ważne. Odsyłając buty gość zapytał mnie o wartość. I według wyliczeń gdybym podał cenę 75F (prawdziwą) za wysyłkę zapłaciłbym około 30F. Powiedział że do 50F opłata jest mniejsza. Więc zaniżyłem na 46F i za wysłkę wyszło 18F.
Może to wyjaśnia całą sprawę z cłem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #5 Ocena: 0

2012-01-31 18:53:31 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

zadziwiajacy zbieg okolicznosci... For the maximum compensation levels shown above, you need to buy additional compensation with either International Signed For™ or Airsure®. For all ordinary Airmail and Surface Mail items, the maximum compensation is £46. 8-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

blackcurrant

Post #6 Ocena: 0

2012-01-31 18:54:48 (13 lat temu)

blackcurrant

Posty: 11

Kobieta

Z nami od: 29-01-2012

Skąd: London

to ze Ty traktujesz to jako zwrot nie znaczy ze sklep rowniez to potraktuje w ten sposob bo nie dopelniles formalnosci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #7 Ocena: 0

2012-01-31 19:02:49 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2012-01-31 18:40:30, Embit83 napisał(a):

Odesłałem im towar który był niezgodny z zamówionym i traktuję to jako zwrot.


Między tym jak ty to traktujesz, a jak to traktuje sprzedawca najwyraźniej może być rozbieżność.


Zwracałem towar, czy też nawet trzy razy sam zawoziłem (raz do głównej siedziby Asusa pod Londynem, drugi raz do siedziby Garmin i Obiektyw Canona) towar i ZAWSZE najpierw musiałem uzyskać właśnie numer RMA

Następnie nakleiłem go na opakowanie zawiozłem do siedziby i zostawiłem / przekazałem w dziale obsługi Klienta.
To samo było w przypadku gdy odsyłałem pocztą.



Ale na pocieszenie ci powiem że dziś gdy wróciłem do domu, pod dzwiami czekał na mnie stosik paczuszek z Hong-Kongu, od różnych sprzedawców.
Dotarły po od 1 do prawie 1,5 miesiaca, dziwnym trafem wszytkie razem w jeden dzień :-]

na plus że jedna przesyłka została zdublowana i dostałem 2 takie same paczki, choć zamawiałem jedną :-]
Chyba faktycznie strasznie chlali :-]:-]
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Embit83

Post #8 Ocena: 0

2012-01-31 19:04:17 (13 lat temu)

Embit83

Posty: 497

Mężczyzna

Z nami od: 26-01-2012

Skąd: Londyn

Cytat:

2012-01-31 18:54:48, blackcurrant napisał(a):
to ze Ty traktujesz to jako zwrot nie znaczy ze sklep rowniez to potraktuje w ten sposob bo nie dopelniles formalnosci.


Ale jakich formalności? Czekałem 2 doby na odpowiedź sklepu zanim odesłałem buty. Miałem czekać dłużej? Bo czekam do dziś. I NIC! Zero kontaktu. W taki sposób to minęłoby mi 30 dni które mam na odesłanie i wtedy mógłbym zapomnieć o jakiejkolwiek wymianie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

STANFOT

Post #9 Ocena: 0

2012-01-31 19:09:27 (13 lat temu)

STANFOT

Posty: 461

Mężczyzna

Z nami od: 12-03-2009

Skąd: >

Ja napiszę troszkę gorzkiej prawdy.
Kupiłem towar w sklepie na dalekim wschodzie nic nie wskazywało na stronie że sklep w Chinach, okazało się że podróba. Ze zwrotem dałem sobie spokój po rozmowie ze znajomą Chinką.
Wytłumaczyła mi jak działają te sklepy.
Obyś nie był kolejną ofiarą naciągaczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #10 Ocena: 0

2012-01-31 19:12:38 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2012-01-31 19:04:17, Embit83 napisał(a):

Ale jakich formalności? Czekałem 2 doby na odpowiedź sklepu zanim odesłałem buty. Miałem czekać dłużej? Bo czekam do dziś. I NIC! Zero kontaktu. W taki sposób to minęłoby mi 30 dni które mam na odesłanie i wtedy mógłbym zapomnieć o jakiejkolwiek wymianie.

a tak zapomnisz rowniez i o butach... 8-)

po prostu, przyczytaj co jest napisane - na stronie sklepu jak i tu - nawet kilka razy, ale dobrze ;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,