Cytat:
2012-01-31 18:40:30, Embit83 napisał(a):
Odesłałem im towar który był niezgodny z zamówionym i traktuję to jako zwrot.
Między tym jak ty to traktujesz, a jak to traktuje sprzedawca najwyraźniej może być rozbieżność.
Zwracałem towar, czy też nawet trzy razy sam zawoziłem (raz do głównej siedziby Asusa pod Londynem, drugi raz do siedziby Garmin i Obiektyw Canona) towar i ZAWSZE najpierw musiałem uzyskać właśnie numer RMA
Następnie nakleiłem go na opakowanie zawiozłem do siedziby i zostawiłem / przekazałem w dziale obsługi Klienta.
To samo było w przypadku gdy odsyłałem pocztą.
Ale na pocieszenie ci powiem że dziś gdy wróciłem do domu, pod dzwiami czekał na mnie stosik paczuszek z Hong-Kongu, od różnych sprzedawców.
Dotarły po od 1 do prawie 1,5 miesiaca, dziwnym trafem wszytkie razem w jeden dzień
na plus że jedna przesyłka została zdublowana i dostałem 2 takie same paczki, choć zamawiałem jedną
Chyba faktycznie strasznie chlali
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.