MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nieudany zakup On-line potrzebuję porady

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 3 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Embit83

Post #1 Ocena: 0

2012-01-30 16:46:37 (13 lat temu)

Embit83

Posty: 497

Mężczyzna

Z nami od: 26-01-2012

Skąd: Londyn

Cytat:

2012-01-29 21:07:15, Richmond napisał(a):
Jak zaplaciles karta Visa to masz szanse na chargeback.

http://inwestowanieuk.blogspot.com/2010/06/visa-debit-chargeback-zwrot-pieniedzy.html

Jesli to nie byla Visa, to sprawdz czy bank/wydawca karty nie dopuszcza opcji zwrotu pieniedzy w przypadku niedostarczenia towaru.

Nie da sie odzyskac pieniedzy w ramach Section 75 przy platnosci karta kredytowa, bo za mala kwota.

Na przyszly raz poczytaj wiecej o butach UGG i dlaczego sa w niektorych sklepach internetowych podejrzanio tanie.



Dzięki Richmond za odpowiedź. Płaciłem kartą Visa Debit. Nie wiem tylko czy zwrot będzie mi się należał chyba że podciągnąć pod paragraf: że był niezgodny z opisem (po prostu wysłali zupełnie inny model niż w zamówieniu).

Jeśli chodzi o same buty to przyznam że nie wyglądały na jakieś podróbki. Gdybym tylko wiedział, że będą takie problemy z wymianą dałbym sobie spokój z odsyłaniem i postarał się je sprzedać.

Co do cen to nie wszystkie były tanie. Model, który narzeczona wybrała był akurat na przecenie. Na stronie sklepu było również wiele pozytywnych komentarzy osób które już kupowały. Do tego różnica ponad 100F w porównaniu do ceny w sklepie Sh... zachęciła nas do zakupu (w końcu kto z nas nie chce oszczędzić).

Najgorsze są 2 sprawy: brak odpowiedzi sklepu na wysłane maile i info z trackingu które mówi że paczka doszła do Singapuru i jest przetwarzana do dostarczenia.
Może jest to związane z przerwą noworoczną jak to ktoś wspomniał wyżej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2012-01-30 17:08:48 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nic nie stoi na przeszkodzie, zebys skontaktowal sie ze swoim bankiem i rozpoczal proces Visa chargeback. Zapewne przesla Ci dokumenty do wypelnienia i bedziesz mial okazje wyjasnic, ze odeslales towar zgodnie z informacje na stronie sklepu, masz dowod nadania i tracking oraz brak odpowiedzi ze sklepu.

Zanim rozpatrza te reklamacje, to moze i Twoje buty sie odnajda albo firma sama odda Ci pieniadze.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #3 Ocena: 0

2012-01-30 17:17:42 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

problem w tym, ze odeslal niezgodnie z instrukcja sklepu... bank pierwsze co, to zapyta o RMA

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2012-01-30 17:56:52 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Tego nie wiemy czy odeslal zgodnie z instrukcja sklepu czy nie. Pisze, ze tak. Zreszta to wszystko jest do wyjasnienia i tyle. Mozemy gdybac w nieskonczonosc, ale to nic nie zmieni.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #5 Ocena: 0

2012-01-30 18:03:29 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

niestety, wiemy... i post nastepny Autora... 8-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Mieszko

Post #6 Ocena: 0

2012-01-30 18:31:17 (13 lat temu)

Mieszko

Posty: 1536

Kobieta

Z nami od: 16-07-2009

Skąd: Hastings

Cytat:

2012-01-29 20:44:17, blackcurrant napisał(a):


Mysle ze nie bedziesz zadowolony z tego co tam uslyszysz.
zerknij co maja do powiedzenia na ten temat:
http://www.uggaustralia.co.uk/beware-cheap-ugg-boots-for-sale/counterfeit-education,en_GB,pg.html

[ Ostatnio edytowany przez: <i>blackcurrant</i> 29-01-2012 20:47 ]




I to też jest warte przeczytania: Podróbki Ugg - zwierzęta obdzierane żywcem ze skóry

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Embit83

Post #7 Ocena: 0

2012-01-30 18:38:28 (13 lat temu)

Embit83

Posty: 497

Mężczyzna

Z nami od: 26-01-2012

Skąd: Londyn

Cytat:

2012-01-30 17:17:42, clockwork_orange napisał(a):
problem w tym, ze odeslal niezgodnie z instrukcja sklepu... bank pierwsze co, to zapyta o RMA


Nie będę się z Tobą kłócił kolego bo widzę, że wszystko wiesz najlepiej. Ja przy Tobie jestem taki mały Jaś :-D
Nie mam pojęcia co to jest ten RMA więc jeśli już udzielasz jakiś porad mógłbyś rozwijać takie skróty lub pisać co oznaczają.

Napiszę jeszcze raz jak zrobiłem: buty otrzymaliśmy 5 stycznia. Od razu poszedł mail (przez formularz kontaktowy na stronie www sklepu) że nie taki model zamawialiśmy. Brak odpowiedzi do soboty 7 stycznia więc zdecydowaliśmy odesłać buty.
W info na stronie sklepu odnośnie wymiany zaznaczone jest tylko tyle, że trzeba to zrobić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
Ja nie lubię przeciągać takich spraw więc odesłałem już po 2 dniach (również ze względu na brak ich odpowiedzi). Nie ukrywam, że licząc na szybkie załatwienie sprawy. Na to jednak się nie zanosi. Do dziś żadnej odpowiedzi. Nawet nie wiem czy buty już doszły do sprzedawcy.

I co proponujesz teraz? Ja jestem gotowy poczekać jeżeli będę miał pewność otrzymania zamówionych butów.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Rrrr

Post #8 Ocena: 0

2012-01-30 18:46:09 (13 lat temu)

Rrrr

Posty: 1192

Kobieta

Z nami od: 04-07-2005

Skąd: UK

Cytat:

2012-01-29 21:34:41, krakn napisał(a):
Nowy rok w Chinach i Hong Kongu, co niektórzy sprzedawcy mają wolne nawet do lutego.



nie co niektorzy tylko pewnie jakies 99% :-]

opoznienia poczty w styczniu i brak kontaktu ze sklepami w okolicach chinskiego nowego roku to zjawisko zupelnie normalne. oni swietuja przez co najmniej dwa tygodnie...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2012-01-30 19:27:20 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 29554

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Co sie tak uparliscie na ten Chinski Nowy Rok? On byl dopiero 23 stycznia, a autor watku pisze, ze wyslal buty 7 stycznia, a kontaktu ze sklepem nie bylo od 5 stycznia.

Obstawiam, ze sklep nabiera ludzi i tyle.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #10 Ocena: 0

2012-01-30 20:09:02 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

Cytat:

2012-01-30 18:38:28, Embit83 napisał(a):
Cytat:

2012-01-30 17:17:42, clockwork_orange napisał(a):
problem w tym, ze odeslal niezgodnie z instrukcja sklepu... bank pierwsze co, to zapyta o RMA


Nie będę się z Tobą kłócił kolego bo widzę, że wszystko wiesz najlepiej. Ja przy Tobie jestem taki mały Jaś :-D
Nie mam pojęcia co to jest ten RMA więc jeśli już udzielasz jakiś porad mógłbyś rozwijać takie skróty lub pisać co oznaczają.

Napiszę jeszcze raz jak zrobiłem: buty otrzymaliśmy 5 stycznia. Od razu poszedł mail (przez formularz kontaktowy na stronie www sklepu) że nie taki model zamawialiśmy. Brak odpowiedzi do soboty 7 stycznia więc zdecydowaliśmy odesłać buty.
W info na stronie sklepu odnośnie wymiany zaznaczone jest tylko tyle, że trzeba to zrobić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
Ja nie lubię przeciągać takich spraw więc odesłałem już po 2 dniach (również ze względu na brak ich odpowiedzi). Nie ukrywam, że licząc na szybkie załatwienie sprawy. Na to jednak się nie zanosi. Do dziś żadnej odpowiedzi. Nawet nie wiem czy buty już doszły do sprzedawcy.

I co proponujesz teraz? Ja jestem gotowy poczekać jeżeli będę miał pewność otrzymania zamówionych butów.


po wpisaniu w Google wyskakuje mi to na pierwszym miejscu... wiec, doprawdy nie wiem, czemu masz z tym skrotem problem? ;-)

buty sa, ale w urzedzie celnym pewnie i nikt ich nie odbierze (lub przyzna sie do nich) jak sadze - w najlepszym wypadku wroca do Ciebie, w gorszym... zostana zarekwirowane i spalone (czy co tam robia z butami)

ps. cierpliwosci - ten okres liczy sie od daty otrzymania produktu - spokojnie mogles poczekac tydzien z wyslaniem...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,