Postów: 45 |
|
---|---|
Embit83 | Post #1 Ocena: 0 2012-01-29 12:33:07 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-01-2012 Skąd: Londyn |
Witam wszystkich serdecznie.
Założyłem też post gdyż szukam porad jak rozwiązać problem z nieudanym zakupem on-line. Poniżej opiszę po kolei o co chodzi. Dnia 20.12.2011r zamówiłem narzeczonej buty marki UGG na stronie www.boxxxxx.co.uk (firma w Singapurze). Miała już wybrany model i sprawdzony rozmiar (przymierzała w jednym ze znanych sklepów). Cóż nie ukrywam że zachęciła nas cena. On-line wyszło 75F (z przesyłką) w sklepie 190F. Różnica spora. Tym bardziej że opinie osób które już zakupiły na tej stronie były pozytywne. Buty przyszły 05.01.2012r. Problem w tym że zupełnie inny model niż zamówiliśmy. W tej sytuacji 07.01.2012r odesłaliśmy paczkę pocztą na co mamy potwierdzenie. Codziennie od około dwóch tygodni sprawdzam na trakingu na stronie post office i ciągle to samo: paczka jest w Singapurze i przetwarzana do dostarczenia. I teraz nie mamy ani butów ani kasy. Nie bardzo wiem co mogę teraz zrobić. Na e-maile wysłane z tej strony co kupiliśmy nikt nie odpowiada. Może coś poradzicie? P.S. Za wszelkie złośliwe komentarze typu: było kupić w sklepie a nie oszczędzać SERDECZNIE DZIĘKUJĘ. |
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2012-01-29 12:41:09 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Dwa tygodnie na dostarczenie paczki do Singapuru to jeszcze nie tragedia, gorzej z tym iż sprzedawca nie odpowiada na maila. Obawiam się że jak nie będą chcieli uznać reklamacji lub najnormalniej w świecie wypną się na Ciebie to oprócz wstawienia negatywnego komentarza(który mogą usunąć) nic nie zrobisz.
Ale powodzenia. |
clockwork_orang | Post #3 Ocena: 0 2012-01-29 12:42:35 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
po pierwsze, czy skontaktowales sie ze sklepem przed wyslaniem paczki?
po drugie, system sledzenia paczek dziala na terenie Uk, po trzecie, sadzisz ze w dwa tygodnie buty dotarly tak daleko? po czwarte - wartosc przekracza 50$, wiec moze na cle utknela? ps. do mnie baterie z Chin szly dobre 4 tygodnie, a ich wartosc nie przekraczala 5$ [ Ostatnio edytowany przez: clockwork_orange 29-01-2012 12:44 ] |
Embit83 | Post #4 Ocena: 0 2012-01-29 13:22:59 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-01-2012 Skąd: Londyn |
Dwunasty dzięki za odpowiedź. Co do reklamacji to na ich stronie jest coś takiego jak Return Policy gdzie opisane jest, że mam 30 dni na odesłanie licząc od dnia dostarczenia. Też mnie to dziwi że nikt nie odpisał na wysłane maile.
Cytat: 2012-01-29 12:42:35, clockwork_orange napisał(a): po pierwsze, czy skontaktowales sie ze sklepem przed wyslaniem paczki? po drugie, system sledzenia paczek dziala na terenie Uk, po trzecie, sadzisz ze w dwa tygodnie buty dotarly tak daleko? po czwarte - wartosc przekracza 50$, wiec moze na cle utknela? ps. do mnie baterie z Chin szly dobre 4 tygodnie, a ich wartosc nie przekraczala 5$ [ Ostatnio edytowany przez: <i>clockwork_orange</i> 29-01-2012 12:44 ] Po pierwsze po co miałem się kontaktować ze sklepem? Model i rozmiar buta był wybrany i dostępny w ofercie więc zamówiłem. To ich błąd że wysłali całkiem inny. Po drugie jeśli działa tylko na terenie UK to dlaczego na trackingu jest że dostarczona do Singapuru? Po trzecie to odpowiedź jak wyżej Po czwarte to dlaczego jak oni wysyłali nie utknęła na cle? Przecież to taka sama droga. |
clockwork_orang | Post #5 Ocena: 0 2012-01-29 13:27:43 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
zawsze jak chcesz odeslac towar, to kontaktujesz sie najpierw ze sklepem po tzw. nr. RMA
druga sprawa, czesto byla ze adres do zwrotu jest inny anizeli podany na stronie sklepu trzecia sprawa - bo to inne clo - w ta strone sprawdzaja Anglicy, w druga Azjaci... ![]() |
|
|
Embit83 | Post #6 Ocena: 0 2012-01-29 13:58:30 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-01-2012 Skąd: Londyn |
Cytat: 2012-01-29 13:27:43, clockwork_orange napisał(a): zawsze jak chcesz odeslac towar, to kontaktujesz sie najpierw ze sklepem po tzw. nr. RMA druga sprawa, czesto byla ze adres do zwrotu jest inny anizeli podany na stronie sklepu trzecia sprawa - bo to inne clo - w ta strone sprawdzaja Anglicy, w druga Azjaci... ![]() Po pierwsze jedyny możliwy kontakt ze sklepem jest tylko e-mail. Nie ma żadnych nr telefonów. Po drugie nie znalazłem żadnych info o innym adresie do reklamacji Po trzecie nie wiem jak jest z cłem ale uważam trochę za nieuczciwe jeśli ja miałbym je płacić. To nie jest produkt który ja sprzedaję tylko kupuję. Cło powinno być w cenie. A że paczka lata w tę i z powrotem to już wina sklepu. Oni źle zrealizowali zamówienie. |
clockwork_orang | Post #7 Ocena: 0 2012-01-29 14:17:32 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
Cytat: 2012-01-29 13:58:30, Embit83 napisał(a): Po pierwsze jedyny możliwy kontakt ze sklepem jest tylko e-mail. Nie ma żadnych nr telefonów. Po drugie nie znalazłem żadnych info o innym adresie do reklamacji Po trzecie nie wiem jak jest z cłem ale uważam trochę za nieuczciwe jeśli ja miałbym je płacić. To nie jest produkt który ja sprzedaję tylko kupuję. Cło powinno być w cenie. A że paczka lata w tę i z powrotem to już wina sklepu. Oni źle zrealizowali zamówienie. oczywiscie, ze wina sklepu - w tym momencie piszesz maila i czekasz na odpowiedz, z regoly wraz z RMA przychodzi instrukcja co dalej, czasem nalezy wydrukowac calosc, bo jest kod kreskowy clo to oni teraz musza zaplacic by odebrac paczke z urzedu... a poniewaz sie jej niespodziewali, to raczej wroci do Ciebie, po terminie reklamacji ![]() ps. a jak miales wypelniona deklaracje celna, jaka byla wartosc wpisana? |
Embit83 | Post #8 Ocena: 0 2012-01-29 14:42:23 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-01-2012 Skąd: Londyn |
Mail już poszedł dość dawno ale brak odpowiedzi. Zaznaczyłem w nim że wysłali model nie ten który zamawiałem.
Co do deklaracji to nie wiem czy o Cię dobrze rozumiem ale na poczcie podałem wartość 46F. Trochę zaniżyłem bo cena butów była 75F ale wtedy wysyłka byłaby prawie 2 razy droższa. Tak jeszcze myślę czy dałoby się coś załatwić gdybym odwiedził sklep UGG w Londynie i przedstawił im całą sprawę. Może jakoś pomogą. |
clockwork_orang | Post #9 Ocena: 0 2012-01-29 14:50:07 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
a buty masz?
o to mi wlasnie chodzi - czasem nie trzeba odsylac do centrali, wystarczy do miejscowego przedstawiciela nie wiem jak jest z butami, ale clo sie placi powyzej 50$ (£46 to chyba wiecej?)... namieszales sobie strasznie kolego, pisz maile i czekaj na odpowiedz ps. piszesz w tytule maila numer zamowienia/zlecenia, slesz na ogolny adres czy jakis dedykowany reklamacjom? |
Embit83 | Post #10 Ocena: 0 2012-01-29 15:00:44 (13 lat temu) |
Z nami od: 26-01-2012 Skąd: Londyn |
Wiem kolego że trochę to zamieszane ale jestem tu dopiero 10 miesięcy i jeszcze nie orientuję się co i jak we wszystkim.
Butów nie mam przecież pisałem że odesłałem. Co do kontaktu z nimi jest tylko jedna opcja: jak wyjdziesz na stronę jest zakładka Contact Us, jak klikniesz otwiera Ci gotowe pole gdzie wpisujesz imię i nazwisko, adres e-mail i wiadomość. Innej opcji nie ma. |