MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z ogrzewaniem

« poprzednia strona

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Str 7 z 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Richmond

Post #1 Ocena: 0

2021-06-15 14:45:06 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 29541

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

2.5 miesiace po otwarciu zgloszenia, dalej nic. Ale dzisiaj agent mi powiedzial, ze jak mi juz mowili 3 razy, powinnam zrobic zgloszenie do Network Distributor, zeby sprawdzili, ze nie mam wycieku gazu.

Jak mu powiedzialam, ze nikt nie mowil nic takiego, to agent potwierdzil, ze faktycznie nie maja tego w notatkach.

Zadzwonilam do Network Distributor, to ten number emergency. Gosc pojawil sie w ciagu 36 minut, oczywiscie potwierdzil, ze zadnego wycieku gazu nie ma.

Kolejny telefon do dostawcy, informacja ze wycieku nie ma i pewnie znowu czekanie na nie wiadomo co. 2 i pol miesiaca zmarnowane na nic.

Ale juz mi sie cierpliwosc skonczyla i napisalam do CEO dostawcy.

Szacuje, ze juz mi nabilo 967m3 gazu nadprogramowo.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

sqlserver

Post #2 Ocena: 0

2021-06-15 14:58:02 (4 lata temu)

sqlserver

Posty: 4355

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 07-01-2019

Skąd: yorkshire

coś czuje , ze jeszcze w the sun o tobie przeczytamy ;)
moje wpisy to artystyczny performance, dyskutując wyrażasz zgodę na udział w happeningu, który po przez użycie nadużycia ma skłonić do myślenia artysta nie ponosi odpowiedzialności za nadinterpretacje głoszonych tez

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2021-06-17 12:43:51 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 29541

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Chyba jednak nie przeczytasz o mnie w gazecie. Mail do CEO z reklamacja zadzialal. Dostalam dzisiaj email, ze przyjeli moja reklamacje i zaraz potem zadzwonil pan z dzialu reklamacji i umowilismy sie na wymiane licznika 30 czerwca. Mogli wczesniej, ale 24 czerwca przenosze do nich prad, wiec wymienia mi oba liczniki na smart. Mam nadzieje, ze nie bede tego zalowala.

A rachunki policza mi po historycznym zuzyciu. Proponowali po przyszlym zuzyciu, ale nie chce czekac rok, az licznik nabije wszystkie miesiace.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

admiralbibol

Post #4 Ocena: 0

2021-06-17 12:53:20 (4 lata temu)

admiralbibol

Posty: 2297

Mężczyzna

Z nami od: 29-03-2015

Skąd: Warszawa

Wykorzystalbym fakt ocieplania sie klimatu o ktorym wszyscy i wszedzie trabia celem udowodnienia ze rachunek za gaz w tym roku powinien byc nie mniej jak 30% nizszy !
Kazdy donosik na moj avatar daje hemoroida lewakowi.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

sqlserver

Post #5 Ocena: 0

2021-06-17 13:09:53 (4 lata temu)

sqlserver

Posty: 4355

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 07-01-2019

Skąd: yorkshire

Cytat:

2021-06-17 12:43:51, Richmond napisał(a):
Chyba jednak nie przeczytasz o mnie w gazecie. Mail do CEO z reklamacja zadzialal. Dostalam dzisiaj email, ze przyjeli moja reklamacje i zaraz potem zadzwonil pan z dzialu reklamacji i umowilismy sie na wymiane licznika 30 czerwca. Mogli wczesniej, ale 24 czerwca przenosze do nich prad, wiec wymienia mi oba liczniki na smart. Mam nadzieje, ze nie bede tego zalowala.

A rachunki policza mi po historycznym zuzyciu. Proponowali po przyszlym zuzyciu, ale nie chce czekac rok, az licznik nabije wszystkie miesiace.


a już cie widziałem na zdjęciu kucająca przy liczniku i pokazująca na niego wymownie palcem i opowieść jak to musisz spać w namiocie bo domu ciepło od tego ogrzewania

a tak poważnie to ciesze się ze masz problem zamknięty, smarty sa ok
moje wpisy to artystyczny performance, dyskutując wyrażasz zgodę na udział w happeningu, który po przez użycie nadużycia ma skłonić do myślenia artysta nie ponosi odpowiedzialności za nadinterpretacje głoszonych tez

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #6 Ocena: 0

2021-06-17 13:43:23 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 29541

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie ma co swietowac, jeszcze moga odwolac wizyte albo cos innego sie wydarzy. Nie przelacza mi pradu do tego dostawcy, itp.

Ale teraz pan Jonathan pilnuje mojej sprawy.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

wit_oldo

Post #7 Ocena: 0

2021-06-17 21:41:00 (4 lata temu)

wit_oldo

Posty: n/a

Konto usunięte

Obyś nie była na półmetku, bo wszystko możliwe.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2021-06-30 10:41:10 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 29541

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Dzisiaj ma nastapic cud nad Tamiza, maja przyjsc i zmienic liczniki.

Myslalam, ze zadzwonia pare dni wczesniej potwierdzic, ale nikt sie nie odezwal. Za to przed chwila mialam informacje, ze przyjda w ciagu 3h w ramach emergency. Tyle, ze moj maz ma dzisiaj 4 spotkania, wiec wymiana licznika elektrycznego odpada w takiej sytuacji. W sumie dobrze, bo troche sie wahalam, zeby przejsc w calosci na smart meters. Bez elektrycznego, gazowy bedzie "glupi" i dalej bedzie trzeba go spisywac.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2021-07-01 15:12:50 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 29541

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Liczniki wymienione dzisiaj, teraz czekam na przeliczenie rachunkow.

Perla nie szalej juz z gazem, bo ja juz nie biore Twojego zuzycia na swoj licznik ;-)

A liczniki zmienial byly zawodowy pilkarz z Albanii. Troche sobie pogadalismy przy tej calej operacji.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2022-02-26 07:03:41 (3 lata temu)

Richmond

Posty: 29541

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Licznik elektryczny, ktory zamontowali mi 1 lipca przestal dzialac po tygodniu i dzialal w kratke naliczajac w wakacje jakies 240 kWh lacznie. 1 wrzesnia zmienili mi go na nowy, a 10 dni pozniej firma PfP padla.

Od 24 czerwca do 11 wrzesnia zuzylam wedlug licznikow jakies 310 kWh. Niedawno, pieniadze z PfP zostaly przeslane do British Gas i wyszlo, ze zaplacilam za zuzycie 1.96 funta. W PfP mialam nadplate 180.75 funtow, a British Gas dodalo mi do konta 178.79 funtow.

Wyglada na to, ze upieklo mi sie, ale moga mnie jeszcze wyrolowac na braku rozliczenia za trefny licznik gazu i powiedziec, ze jestem winna 232 funty.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,