Str 7 z 7 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
Richmond |
Post #1 Ocena: 0 2021-06-15 14:45:06 (4 lata temu) |
 Posty: 29541
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
2.5 miesiace po otwarciu zgloszenia, dalej nic. Ale dzisiaj agent mi powiedzial, ze jak mi juz mowili 3 razy, powinnam zrobic zgloszenie do Network Distributor, zeby sprawdzili, ze nie mam wycieku gazu.
Jak mu powiedzialam, ze nikt nie mowil nic takiego, to agent potwierdzil, ze faktycznie nie maja tego w notatkach.
Zadzwonilam do Network Distributor, to ten number emergency. Gosc pojawil sie w ciagu 36 minut, oczywiscie potwierdzil, ze zadnego wycieku gazu nie ma.
Kolejny telefon do dostawcy, informacja ze wycieku nie ma i pewnie znowu czekanie na nie wiadomo co. 2 i pol miesiaca zmarnowane na nic.
Ale juz mi sie cierpliwosc skonczyla i napisalam do CEO dostawcy.
Szacuje, ze juz mi nabilo 967m3 gazu nadprogramowo. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
|
sqlserver |
Post #2 Ocena: 0 2021-06-15 14:58:02 (4 lata temu) |
 Posty: 4355
Konto zablokowane Z nami od: 07-01-2019 Skąd: yorkshire |
coś czuje , ze jeszcze w the sun o tobie przeczytamy  moje wpisy to artystyczny performance, dyskutując wyrażasz zgodę na udział
w happeningu, który po przez użycie nadużycia ma skłonić do myślenia
artysta nie ponosi odpowiedzialności za nadinterpretacje głoszonych tez
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #3 Ocena: 0 2021-06-17 12:43:51 (4 lata temu) |
 Posty: 29541
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Chyba jednak nie przeczytasz o mnie w gazecie. Mail do CEO z reklamacja zadzialal. Dostalam dzisiaj email, ze przyjeli moja reklamacje i zaraz potem zadzwonil pan z dzialu reklamacji i umowilismy sie na wymiane licznika 30 czerwca. Mogli wczesniej, ale 24 czerwca przenosze do nich prad, wiec wymienia mi oba liczniki na smart. Mam nadzieje, ze nie bede tego zalowala.
A rachunki policza mi po historycznym zuzyciu. Proponowali po przyszlym zuzyciu, ale nie chce czekac rok, az licznik nabije wszystkie miesiace. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
admiralbibol |
Post #4 Ocena: 0 2021-06-17 12:53:20 (4 lata temu) |
 Posty: 2297
Z nami od: 29-03-2015 Skąd: Warszawa |
Wykorzystalbym fakt ocieplania sie klimatu o ktorym wszyscy i wszedzie trabia celem udowodnienia ze rachunek za gaz w tym roku powinien byc nie mniej jak 30% nizszy ! Kazdy donosik na moj avatar daje hemoroida lewakowi.
|
 
|
 |
|
sqlserver |
Post #5 Ocena: 0 2021-06-17 13:09:53 (4 lata temu) |
 Posty: 4355
Konto zablokowane Z nami od: 07-01-2019 Skąd: yorkshire |
Cytat:
2021-06-17 12:43:51, Richmond napisał(a):
Chyba jednak nie przeczytasz o mnie w gazecie. Mail do CEO z reklamacja zadzialal. Dostalam dzisiaj email, ze przyjeli moja reklamacje i zaraz potem zadzwonil pan z dzialu reklamacji i umowilismy sie na wymiane licznika 30 czerwca. Mogli wczesniej, ale 24 czerwca przenosze do nich prad, wiec wymienia mi oba liczniki na smart. Mam nadzieje, ze nie bede tego zalowala.
A rachunki policza mi po historycznym zuzyciu. Proponowali po przyszlym zuzyciu, ale nie chce czekac rok, az licznik nabije wszystkie miesiace.
a już cie widziałem na zdjęciu kucająca przy liczniku i pokazująca na niego wymownie palcem i opowieść jak to musisz spać w namiocie bo domu ciepło od tego ogrzewania
a tak poważnie to ciesze się ze masz problem zamknięty, smarty sa ok moje wpisy to artystyczny performance, dyskutując wyrażasz zgodę na udział
w happeningu, który po przez użycie nadużycia ma skłonić do myślenia
artysta nie ponosi odpowiedzialności za nadinterpretacje głoszonych tez
|
 
|
 |
|
|
Richmond |
Post #6 Ocena: 0 2021-06-17 13:43:23 (4 lata temu) |
 Posty: 29541
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Nie ma co swietowac, jeszcze moga odwolac wizyte albo cos innego sie wydarzy. Nie przelacza mi pradu do tego dostawcy, itp.
Ale teraz pan Jonathan pilnuje mojej sprawy. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
wit_oldo |
Post #7 Ocena: 0 2021-06-17 21:41:00 (4 lata temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Obyś nie była na półmetku, bo wszystko możliwe.
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #8 Ocena: 0 2021-06-30 10:41:10 (4 lata temu) |
 Posty: 29541
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Dzisiaj ma nastapic cud nad Tamiza, maja przyjsc i zmienic liczniki.
Myslalam, ze zadzwonia pare dni wczesniej potwierdzic, ale nikt sie nie odezwal. Za to przed chwila mialam informacje, ze przyjda w ciagu 3h w ramach emergency. Tyle, ze moj maz ma dzisiaj 4 spotkania, wiec wymiana licznika elektrycznego odpada w takiej sytuacji. W sumie dobrze, bo troche sie wahalam, zeby przejsc w calosci na smart meters. Bez elektrycznego, gazowy bedzie "glupi" i dalej bedzie trzeba go spisywac. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #9 Ocena: 0 2021-07-01 15:12:50 (4 lata temu) |
 Posty: 29541
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Liczniki wymienione dzisiaj, teraz czekam na przeliczenie rachunkow.
Perla nie szalej juz z gazem, bo ja juz nie biore Twojego zuzycia na swoj licznik
A liczniki zmienial byly zawodowy pilkarz z Albanii. Troche sobie pogadalismy przy tej calej operacji. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #10 Ocena: 0 2022-02-26 07:03:41 (3 lata temu) |
 Posty: 29541
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Licznik elektryczny, ktory zamontowali mi 1 lipca przestal dzialac po tygodniu i dzialal w kratke naliczajac w wakacje jakies 240 kWh lacznie. 1 wrzesnia zmienili mi go na nowy, a 10 dni pozniej firma PfP padla.
Od 24 czerwca do 11 wrzesnia zuzylam wedlug licznikow jakies 310 kWh. Niedawno, pieniadze z PfP zostaly przeslane do British Gas i wyszlo, ze zaplacilam za zuzycie 1.96 funta. W PfP mialam nadplate 180.75 funtow, a British Gas dodalo mi do konta 178.79 funtow.
Wyglada na to, ze upieklo mi sie, ale moga mnie jeszcze wyrolowac na braku rozliczenia za trefny licznik gazu i powiedziec, ze jestem winna 232 funty. Carpe diem.
|
 
|
 |
|