MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Str 7 z 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ZlotaBabka

Post #1 Ocena: 0

2017-10-04 13:28:18 (2 lata temu)

ZlotaBabka

Posty: 123

Kobieta

Z nami od: 25-07-2017

Skąd: West Yorkshire

Wiesz ja buduje to dla siebie nie dla kogos zeby mi sie krzatal po domu, nie bede chodzic skrepowana po domu, kiedy mam ochote chodzic w samym staniku i majtkach.
Druga sprawa nie kazdego stac na to zeby tak rozbudowywac strych, ja chce tylko maly pokoik ,a ty o calej przebudowie , dwie rozne sprawy.
Ty budujesz pod wynajem ja dla siebie.
Koniec kropka:-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Adacymru

Post #2 Ocena: 0

2017-10-04 14:21:13 (2 lata temu)

Adacymru

Posty: 14569

Kobieta

Moderator

Z nami od: 11-07-2007

Skąd: Polnocna Walia

Bezpieczenstwo twoje i twoich bliskich nie jest ci zapewne obojetne ani mniej wazne niz bezpieczenstwo obcych ludzi. Nikt nie mowi ze musisz debowa podloge zainstalowac, a raczej dobrze radzi ci, ze podloga na strychu nie jest z zalozenia na tyle mocna zeby obciazenie pokoju i mebli i chodzenia czy ciezaru ludzkiego utrzymywac. Zrobisz jak chcesz, ale nie wysmiewaj porad osob ktore sa specjalistami w dziedzinie.
Ada

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

xxxemi

Post #3 Ocena: 0

2017-11-06 19:44:59 (2 lata temu)

xxxemi

Posty: 606

Kobieta

Z nami od: 28-12-2011

Skąd: kto wie?

Słuchajcie,może ktos podpowie co teraz można by było zrobić.Otóż,kupilismy dom jako 2 pokojowy i w ostatnim czasie "przerobilismy" na 3 pokojowy.I teraz,czy powinnam skontaktowac się z moim bankiem i poinformowac o zmianach? Za jakis czas kończy nam się fixed,prawdopodobnie nie będziemy sie starac o zmianę banku i zastanawiam się czy w jakiś sposób mogłabym wpłynąc na zmianę ceny swojego domu bez czekania na remortgage i eksperta ds wyceny nieruchomości?Jak to zrobić?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2017-11-06 19:53:20 (2 lata temu)

Richmond

Posty: 22633

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zmiana wartosci domu w czasie okresu fixed nic nie zmieni. Ciagle bedziesz miala ten sam produkt kredytowy. Mozesz poinformowac bank teraz, ale nowa wycena bedzie miala sens dopiero przy remortgage.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

xxxemi

Post #5 Ocena: 0

2017-11-06 20:30:02 (2 lata temu)

xxxemi

Posty: 606

Kobieta

Z nami od: 28-12-2011

Skąd: kto wie?

OK,ale jezeli nie bede zmieniala banku,I zostane przy tym co mi zaoferuje,to ten Sam bank bedzie bazowal na danych jakie posiadal w momencie kupna domu przeze mnie,czy tak? Dobrze rozumiem Richmond?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Richmond

Post #6 Ocena: 0

2017-11-06 20:39:27 (2 lata temu)

Richmond

Posty: 22633

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Przy remortgage zadzwonisz do nich i powiesz, ze chcesz nowa wycene, poniewaz zrobilas extension/przebudowalas, itp. Wtedy powinni zgodzic sie na wyslanie zywego czlowieka do zrobienia wyceny albo zmienia informacje o ilosci sypialni i system wyliczy nowa wartosc, biorac to pod uwage.

Z reguly mozna zaczac zmiane produktu juz 3 miesiace przed koncem poprzedniego, wiec zadzwon do banku i porozmawiaj jakie maja procedury.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

xxxemi

Post #7 Ocena: 0

2017-11-06 20:46:52 (2 lata temu)

xxxemi

Posty: 606

Kobieta

Z nami od: 28-12-2011

Skąd: kto wie?

A super, dziekuje.Nie wiedzialam ze tak mozna. Dziekuje Richmond ☺Na pewno tak zrobie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

lebronjames1982

Post #8 Ocena: 0

2018-01-31 11:43:30 (2 lata temu)

lebronjames1982

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 05-05-2013

Skąd: Ealing

Witam

Planuje przeobke poddasza loft conversion w moim domu w zachodnim Londynie. Poddasze dosc duze okolo 35 metrow kwadratowych. Chce zzrobic pokoj razem z lazienka. Mam pytanie bo dostalem juz jakies 5 wycen i szczerze mowic bardzo one sie od siebie roznia.

Ceny opiewaja miedzy 35k-53k razem z materialami budowlanymi i robocizna. Zastanawiam sie skad takie rozbieznosci bo wydaje sie ze firmy ktorym zlecalem zrobienie wycen braly bardzo podobne rzeczy pod uwage.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Patkia

Post #9 Ocena: 0

2019-03-26 22:51:38 (6 miesięcy temu)

Patkia

Posty: 25

Kobieta

Z nami od: 24-02-2019

Skąd: Londyn

Ile na chwilę obecna może kosztować zrobienie 1 storey extension w ogrodzie o powierzchni 25 m kw. w Londynie?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

okazje

Post #10 Ocena: 0

2019-03-26 23:24:01 (6 miesięcy temu)

okazje

Posty: 732

Mężczyzna

Z nami od: 27-11-2016

Skąd: Bgham

2k /m2

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 7 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,