MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Jak napisać list do HR z prośbą o zmianę shiftu.

 

Postów: 1

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

moniasz84

Post #1 Ocena: 0

2018-07-10 09:49:25 (6 lat temu)

moniasz84

Posty: 60

Kobieta

Z nami od: 31-07-2011

Skąd: UK

Witam.Jak napisać list do HR z mojej firmy o zmianę dni i godzin w mojej pracy. Mam kontrakt tylko na niedzielę od 8 do 16.30, pracuję tak od prawie 2 lat. Mam 2 dzieci (6 lat i 8 lat). Mój mąż ma pracę rotacyją 4 dni w pracy po 12 godzin (2 dni na dniówki i 2 nocki ) i 4 dni wolnego. Więc dni pracy mu się przesuwają więc wypada, że opiekuje się dziećmi po nocckach. A jak mu wychodzi dniówka w niedzielę to w tedy mieliśmy teściową. Teraz mamy problem bo teściowa nie będzie się zajmowała dziećmi bo sama pracuje w niedzielę. I nie mamy z kim zostawić dzieci. Ja chcę zmienić shift na 3 dni (Poniedziałek, Wtorek oraz środa), od godziny 12 do 17. Napisałam już wstęp:

" Dear HR
I am writing this letter to request a change in my shift schedule from 20 August. My current shift are Sunday from 8am – 4.30 pm. I would like to request a shift change on 3 days (Monday, Tuesday and Wednesday) from 12 pm - 5 pm. "

I teraz jak mam ująć, że nie mam nikogo kto zajmie się dziećmi w niedzielę? Czy ktoś mi może to napisać po angielsku? Mąz nie ma czasu i cały czas mi mówi, że napisze to później a mi zależy na czasie.
Ps. Romawiałam z mom Menedżer-em i powiedział, ze muszę napisać list i podać dobry powód żeby mogli mnie przenieść, więc wspomniałam o dzieciach.
Więc proszę pomóżcie :-).
Z góry dziękuję :-).
Pozdrawiam Monika.

[ Ostatnio edytowany przez: moniasz84 10-07-2018 10:49 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

moniasz84

Post #2 Ocena: 0

2018-07-10 18:13:30 (6 lat temu)

moniasz84

Posty: 60

Kobieta

Z nami od: 31-07-2011

Skąd: UK