MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 21

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

uliczny

Post #1 Ocena: 0

2018-01-10 15:14:11 (6 lat temu)

uliczny

Posty: 7

Mężczyzna

Z nami od: 10-01-2018

Skąd: Morecambe

Witam
Jestem kierowca zawodowym ( HGV C+E CLAS 1 ) w uk od 10 lat
Ostatnio spotkalo mnie bardzo dziwne zachowanie ze strony mojego pracodawcy a mianowicie zostalem teoretycznie zwolniony ( czekam na korespondencje ktora ma dotrzec do mnie poczta )

Zastanawia mnie fakt czy pracodawca jest w stanie zwolnic mnie z pracy z godziny na godzine po nastepujacych zdarzeniach

Przed Swietami Bozego Narodzenia okolo tygodnia w mojej ciezarowce zostaly zmienione opnony na tylnej osi z dobrych na duzo gorsze niby legalne dopuszczone do ruchu ale o bardzo malej przyczepnosci gdzie bieznik jest ponacinany flexem aczkolwiek opony te sa dopuszczone do ruchu
Po tym fakcie po przepracowaniu kilku dni pierwszy raz udalem sie z tym problemem do transport managera poinformowac go o problemie ktory po tej zmianie opon mam w pracy ( samochod ma bardzo slaba przyczepnosc mam duzy problem z podjazdami z wycofaniem w jakies trudne miejsca gdzie teren nie jest rowny gdzie jest pod gorke samochod slizga sie na rondach pod pelnym obciazeniem itd...)
Osoba ta wyslala mnie do nastepnej osoby ktora odpowiada za stan techniczny pojazdow zeby jemu zglosic problem
Wiec udalem sie do niego I informuje go ze mam opony bardzo slizgie I starch na nich jezdzic kiedy jest temperature ponizej zera lub jesli pada snieg - on mi bezczelnie odpowiedzial ze niewidzi problem a jutro nie ma padac snieg tylko deszcz :(
OK