MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zmiana kontraktów w firmie a odprawa.

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

analaptop

Post #1 Ocena: 0

2014-02-25 12:37:30 (11 lat temu)

analaptop

Kobieta

Z nami od: 25-02-2014

witam serdecznie!
szukałam w internecie informacji na temat odpraw i znalazłam tylko tyle, że należy się wtedy kiedy są m.in. zwolnienia grupowe. Moje pytanie natomiast brzmi czy przy zmianie kontraktów (co 'zaoferowała' nam firma kilka dni temu) mam prawo do odprawy w przypadku jak nie podpiszę z nimi nowych warunków, które są na niekorzyść? Czy odchodząc zachowam wszystkie prawa mi przysługujące (chodzi o odprawę). Pracuje dla nich 7 lat i nie dosyć, że skracają wszystkim pracownikom urlopy do 20 dni to jeszcze zmniejszają pensję. Zupełnie nie znam się na angielskim prawie. Bardzo proszę o pomoc!
Pozdrawiam
Anna

[ Ostatnio edytowany przez: analaptop 25-02-2014 12:45 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #2 Ocena: 0

2014-02-25 13:28:48 (11 lat temu)

Wielim

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

z tego co wiem u Nas w firmie odprawe dostaje sie tylko gdy zwolnienie pracownika nastapi z winy pracodawcy czyli np gdy sam sie zwolni to nic nie dostanie, nie wiem jak to sie dzieje gdy pracodawca zmienia warunki pracy na gorsze, ale nie wiem czy to jest legalne wogole, u mnie w firmie nie mozna zmniejszyc komus stawki godzinowej, stosuja rozne chwyty jak zmniejszenie bonusa , ale placa podstawowa NIE MOZE byc zmniejszona

[ Ostatnio edytowany przez: Wielim 25-02-2014 13:29 ]

Do góry stronyOffline

buszko

Post #3 Ocena: 0

2014-02-25 13:59:52 (11 lat temu)

buszko

Kobieta

Z nami od: 22-12-2012

Cytat:

2014-02-25 12:37:30, analaptop napisał(a):
witam serdecznie!