MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

 

Postów: 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

domanika

Post #1 Ocena: 0

2011-02-17 22:29:44 (13 lat temu)

domanika

Posty: 129

Kobieta

Z nami od: 24-04-2008

Skąd: Horley

czesc, czy jest jakaś osoba na forum któa byłaby w stanie napisać mi jedno stronnicowe pismo do VIRGIN- skargę. Ja napiszę po polsku chodzi mi o odpowiednie przetłumaczenie tego i o to żeby pismo było dość ostre, ale na poziomie. Mój angielski w pismie nie jest tak "asertywny" żeby im w piety poszło. Oszukano mnie jawnie i kiedy chce wyjaśnic sprawę spławiają mnie cały czas. Mam dość. A wiem że w tym kraju nic bez pisania się nie uda załatwić. Proszę. bede bardzo wdzięczna. pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

forumuser

Post #2 Ocena: 0

2011-02-17 22:41:23 (13 lat temu)

forumuser

Posty: 2767

Mężczyzna

Z nami od: 31-12-2008

napisz po polsku co chcesz napisać i przetłumaczy ktoś
może w przyszłości jeszcze komuś to się przyda
oczywiście tego nie życzę :-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

domanika

Post #3 Ocena: 0

2011-02-17 23:44:34 (13 lat temu)

domanika

Posty: 129

Kobieta

Z nami od: 24-04-2008

Skąd: Horley

napiszę, jutro bedzie gotowe

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

Post #4 Ocena: 0

2011-02-18 08:18:45 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Argosman

Post #5 Ocena: 0

2011-02-18 13:07:33 (13 lat temu)

Argosman

Posty: 479

Mężczyzna

Z nami od: 07-09-2010

Skąd: Basildon

Możesz krótko opisać w jaki sposób Cię oszukali? Wiele osób jest w Virgin i może będzie to jakas przestroga.
Ja wczoraj dostałem fakturę i nic się nie zgadza. Pobrali mi z konta kasę za styczeń chociaż pomiędzy 31.12 a 27.01 miałem odcięte Virgin. Teraz przyszło wyrównanie, coś tam odjęli, coś dodali i muszę zapłacić sporo kasy. Najgorsze są takie sytuacje, kiedy trzeba coś skompensować, bo oni sami się gubią, a nasza polska logika ich nie rusza.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Post #6 Ocena: 0

2011-02-18 13:40:35 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zlociutka2010

Post #7 Ocena: 0

2011-02-18 14:49:30 (13 lat temu)

zlociutka2010

Posty: 130

Kobieta

Z nami od: 14-09-2010

Skąd: Manchester

wejdz na translator google-tłumacz,piszesz po polsku i super ci tłumaczy na angielski
Ja tez jestem negatywnie nastawiona do ich usłuch,poniewaz zamówiłam internet+tel.stacjonarny przed swietami około 18 grudnia 2010 i do dzis nie mam załozonego ani internetu ani telefonu,bo niby twierdzili ze jest problem z kablami,byli ze 4 czy 5 razy i dalej nic.W polowie stycznia przyszedł rachunek za 2 miesiace abonamentu 44f(nie pamietam dokładnie)i przedwczoraj znowu przyszedł rachunek na 24f.Pytanie-za co mam im płacic skoro nie korzystam,dzwoniłam do nich i powiedziałam ze rezygnuje a rachunki wciaz przychodza....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

forumuser

Post #8 Ocena: 0

2011-02-18 15:02:25 (13 lat temu)

forumuser

Posty: 2767

Mężczyzna

Z nami od: 31-12-2008

Cytat:

2011-02-18 14:49:30, zlociutka2010 napisał(a):
wejdz na translator google-tłumacz,piszesz po polsku i super ci tłumaczy na angielski


:-o

wklej dowolny tekst po polsku, przetłumacz go, a następnie tenże tekst przetłumacz z powrotem na polski
to pozwoli Ci docenić translatory online :-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2011-02-18 15:57:43 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

domanika

Post #10 Ocena: 0

2011-02-18 22:03:25 (13 lat temu)

domanika

Posty: 129

Kobieta

Z nami od: 24-04-2008

Skąd: Horley

10 grudnia załozyłam internet w nowym mieszkaniu. Przed złożeniem zamówienia sprawdziłam dwukrotnie jakie opcje mi przysługują. poinformowano mnie że moge mieć internet przez kable fibrowe (czy jak to sie tam nazywa), i w tamtejszej promocji światecznej byla opcja ze jezeli wybiore tylko internet bez telefonu to przez 3 pierwsze miesiace bede placic nie cale 16 funtow, a potem okolo 23 funtow. Z uwagi na to ze bylam juz starym klientem (internet w starym mieszkaniu mialam 3 lata), i przenioslam sie po prostu do innego adresu, mieli mnie "nagrodzic" czekiem 30 funtow ktory mial pokryc nam ew. koszty serwisu (z tym czekiem serwis mial byc za darmo). Co sie jednak okazalo 16 stycznia otrzymalam rachunek na sume 98 funtow. Dzwoniac aby wyjasnic sprawe okazalo sie, ze serwis jest platny, czeku nie otrzymalam bo czegos takiego nie robia, a z lacz fibrowych nici bo w nowym mieszkaniu mam gniazdko BT. a co za tym idzie place teraz 28 funtow miesiecznie a po trzech miesiacach 36 bede placic. czuje sie centralnie oszukana, nie chca tego zmienic. Wiec postanowilam do nich napisac pierwsze pismo. Mam namiar na sad konsumencki ktory juz raz mi pomogl w podobnej sytuacji z inna firma. Ale wiem zeby pomogli musze pierwsze pismo wyslac osobiscie z potwierdzeniem odbioru. DLatego potrzebuje kogos kto by mi to napisal. to tak pokrótce. Moze ktos się znajdzie co?
Mój angielski jest lepszy niż w translatorze, i nie polecam tego sposobu tlumaczen. :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,