Postów: 12 |
|
---|---|
Maciekkkkk | Post #1 Ocena: 0 2011-02-10 19:14:17 (14 lat temu) |
Z nami od: 10-02-2011 Skąd: Wakefield |
Czy mozecie pomoc w zerwaniu umowy internetu jednomiesiacznej? bylem w salonie carphona skad odeslali mnie do 3 a tam dali telefon do dzwonienia... 20 min rozmowy o anulowanie a koles mi nadaje caly czas o powod ze da mi znizki i caly czas to samo, nie moglem sie dogadac odlozylem sluchawke ale nie wydaje mi sie zeby ja anulowali. Posze o pomoc
|
Maciekkkkk | Post #2 Ocena: 0 2011-02-10 19:19:07 (14 lat temu) |
Z nami od: 10-02-2011 Skąd: Wakefield |
aha i odradzam serdecznie ten internet, dziala sobie jak chce i gdzie chce, na dole go wogole nie mam na gorze tylko w jednym miejscu.... czasami w onnym musze chodzic latac i szukac
|
krakn | Post #3 Ocena: 0 2011-02-10 19:23:39 (14 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
zależy gdzie mieszkasz, są rejony że spoko chodzi, kolega słucha radia jeżdżąc ciężarówką i też ok.
Ale faktycznie ja też nie byłem zadowolony z 3, to samo z Vodafone. O2 mam jako dodatek w telefonie i rzadko go używam przy podłączeni do komputera, ale nawet nieźle działa. A co z rezygnacją, no to jak masz kontakt wznawiany co miesiąc to po prostu musisz miesiąc wcześniej dać wypowiedzenie i po sprawie. Oni faktycznie sa strasznie upierdliwi. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Maciekkkkk | Post #4 Ocena: 0 2011-02-10 19:27:38 (14 lat temu) |
Z nami od: 10-02-2011 Skąd: Wakefield |
przeciez specjalnie dla internetu nie bede sie wyprowadzal tam gdzie dobrze dziala, no tak zrywasz ale jak i gdzie uzupelnic formularz czy wniosek?
|
krakn | Post #5 Ocena: 0 2011-02-10 19:31:13 (14 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
ludzie się bardziej poświecają
![]() OK, zobacz u siebie w umowie tam masz napisane co zrobić. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
clockwork_orang | Post #6 Ocena: 0 2011-02-10 19:44:07 (14 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
dzwonisz, wybierasz opcje zmiany operatora, prosisz o MAC - dostajesz tydzien pozniej i czekasz konca miesiaca
![]() |
Maciekkkkk | Post #7 Ocena: 0 2011-02-10 19:45:09 (14 lat temu) |
Z nami od: 10-02-2011 Skąd: Wakefield |
drobnym maczkiem i po angielsku, czy ktos juz zrywal taka umowe po kilku miesiacach?
|
krakn | Post #8 Ocena: 0 2011-02-10 19:56:28 (14 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
kilka lat temu, po pierwsze skasowałem DD, zadzwoniłem i mówie ze nie rozumiem po angielsku i on mi bredzi orrajt coś tam, a ja mu jak osioł że nie rozumiem tylko chce skasować kontrakt.
Jak on ci coś wciska to mówisz ze nie rozumiesz powtarzasz jak mantrę Please Cancel. A najlepiej powiedz że wyjeżdżasz z UK Jedna uwaga, skoro masz problem z sasięgiem w sieci 3, może ale nie musi, ale możliwe jest że inny operator też będzie miał problem. Zazwyczaj w tym momencie nadajniki są umieszczane w tych samych miejscach, dlatego pokombinuj z kimś niech cię odwiedzi z mobilnym GSM i sprawdź sobie, dużo ludzi ma teraz internet w komórkach i większość z nich można podpiąć do komputera przez USB lub zrobić z nich ruter WiFi i korzystać z netu, wiec nie powinno być problemu Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
andypolo | Post #9 Ocena: 0 2011-02-10 20:45:18 (14 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
Mam tego dongla już od roku. Dużo jeżdże po Anglii i uważam, że network 3 pokrywa zasiegiem internetowym największy obszar Anglii. Oczywiście nie jest tak szybki jak internet stacjonarny. Jeśli masz kontrakt miesięczny to jeśli skancelujesz direct debit to nic się nie stanie.
|
AndrzejW | Post #10 Ocena: 0 2011-02-10 21:35:45 (14 lat temu) |
Z nami od: 04-04-2007 Skąd: Grays |
Likwidacja direct debit NIE jest dobrym rozwiazaniem.
Trzeba zadzwonic tam i STANOWCZO przez 15 minut powtarzac, ze nie jestes zainteresowany zadnymi promocjami i chcesz anulowac kontrakt. [ Ostatnio edytowany przez: AndrzejW 10-02-2011 21:36 ] |