Postów: 26 |
|
---|---|
gosiulka24 | Post #1 Ocena: 0 2010-03-03 15:12:38 (15 lat temu) |
Z nami od: 24-04-2009 Skąd: croydon |
Witam!pare miesiecy temu skonczyl mi sie kontrakt z siecia komorkowa 3,jednakze przegapilam termin w ktorym powinnam zadzwonic do nich i dac znac ze juz nie chce przedluzac kontraktu.kontrakt zostal wiec automatycznie przedluzony,z miesiaca na miesiac.Wiem ze moge z niego zrezygnowac,aczkolwiek za kazdym razem jak do nich dzwonie,zbywaja mnie,np rozlaczaja sie lub mowia ze oddzwonia,albo namawiaja ze dadza mi nowa oferte,lepszy tel,jednak gdy usilnie probuje powiedziec ze chce zrezygnowac,poprostu sie rozlaczaja,PARANOJA!!!czy oni maja jakies bonusy za to czy co?bo rozumiem ze mogliby powiedziec ze absolutnie nie moge teraz skasowac kontraktu bo takie prawo i wogole ale oni poprostu mnie zbywaja.W kazdym badz razie ktos mi poradzil ze najlepszym rozwiazaniem bedzie napisac im krotki list polecony z prosba o natychmiatowe zakonczenie kontraktu,ze nie jestem zainteresowana nowymi ofertami,ize jak mi nie skasuja kontraktu to ja skasuje direct debit i ze placic nie bede.I tu moja prosba ,czy istenieje jakis wzor takiego listu?
|
daggerss | Post #2 Ocena: 0 2010-03-03 15:49:02 (15 lat temu) |
Z nami od: 21-03-2008 Skąd: zaczarowana kraina |
a nie lepiej do sklepu 3-ki podejsc i zrobic to na miejscu?
![]() |
AndrzejW | Post #3 Ocena: 0 2010-03-03 16:33:58 (15 lat temu) |
Z nami od: 04-04-2007 Skąd: Grays |
W sklepie odeślą Cię na numer 333.
Trzeba zadzwonić i być stanowczym ![]() [ Ostatnio edytowany przez: AndrzejW 03-03-2010 16:36 ] |
Jenosik | Post #4 Ocena: 0 2010-03-03 16:44:02 (15 lat temu) |
Z nami od: 24-02-2010 Skąd: Okolice L |
Napisz list, wyślij z potwierdzeniem odbioru (proof of delivery).
Wzór: (twoje dane) 3 Customer Services PO Box 333 Glasgow G2 9AG Re: Mobile plan 07xxxxxxxx – cancellation note Please cancel my mobile service and Direct Debit order, effective with end of x mth contract (data). I would appreciate confirmation in writing that the cancellation has gone into effect which, please, should be send to my address. Thank you for your assistance. Sincerely, podpis nieczytelny lub czytelny ale odreczny Jas kowalski Oczywiście zakończenie (data) kontraktu musisz sobie sprawdzić, bo jak Ci przedłużają to ciort wie kiedy się aktualnie kończy. Powodzenia |
HorryPortier | Post #5 Ocena: 0 2010-03-03 17:42:27 (15 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 26-07-2009 Skąd: wa |
*poszukajkuj* to nie boli,a temat byl niedawno
![]() |
|
|
Post #6 Ocena: 0 2010-03-03 21:10:52 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #7 Ocena: 0 2010-03-03 22:23:06 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
alfer74 | Post #8 Ocena: 0 2010-03-04 01:54:41 (15 lat temu) |
Z nami od: 29-05-2009 Skąd: londyn |
jest inny znacznie szybszy sposob aby rozwiazac z nimi umowe. Zazadaj wydania Ci PAC code. To musza Ci udostepnic, Bierz ten kod i przenies go na jakikolwiek numer na karte w innej sieci. Pisz jesli bedziesz miec jakies pytania jak to zrobic, sluze pomoca
![]() Pamietaj ze 3 nie wypuszcza latwo swoich klientow. inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07756957744
|
alfer74 | Post #9 Ocena: 0 2010-03-04 02:05:26 (15 lat temu) |
Z nami od: 29-05-2009 Skąd: londyn |
aha, zapomnialem dodac ze przy PAC code nie obowiazuje 30 dniowy cancellation notice.
inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07756957744
|
Milusia | Post #10 Ocena: 0 2010-03-04 08:20:12 (15 lat temu) |
Z nami od: 07-11-2007 Skąd: Greenhithe :) |
Mialam z nimi dokladnie ten sam problem. Kupilam telefon na abonamet, ale glownie chodzilo mi o skypa i w salonie powiedzieli mi, ze moge od razu skasowac kontrakt tylko musze do nich zadzwonic.
Zadzwonilam i mila pani przez telefon poinformowala mnie, ze tak, oczywiscie skasuje od reki. Nie zapytalam sie o imie, i jakie bylo moje zdziwienie, gdy po miesiacu sciagneli pierwsza oplate. Zadzwonilam drugi raz i powiedziano mi, ze musze isc do sklepu odwolac i ze oni nic z tym nie moga zrobic. W miedzy czasie zacza sie drugi miesiac za ktory oczywiscie musialam zaplacic. Udalam sie do salonu i na szczescie trafilam na bardzo fajnego managera, ktory powiedzial mi wprost, ze oni zrobia wszystko, zeby nie skasowac kontraktu. Zadzwonil do nich z salonu, najpierw chwile porozmawial a potem dal mi sluchawke i kazal byc stanowczym, a na wypadek jakis utrudnien mam go zawolac. Myslalam, ze ta pinde przez telefon rozerwe, rozmowa trwala ponad 30 minut i panna co chwile wyjezdzala mi z jakimis ofertami, mozliwosciami i opcjami, po mimo ze zrobilam sie naprawde nieprzyjemna, przerywalam jej prawie kazde slowo i w kolko powtarzalam, ze chce odwolac kontrakt. Tamta mi na to, ze tak, ze oczywiscie, ze za chwilke, ale czy wiem... ale czy slyszalam... wrrrr. Ostatecznie interweniowal manager, kontrakt zostal odwolany a ja na wszelki wypadek tym razem wzielam sobie pelne dane osoby z ktora rozmawialam. I mam zdecydowany plan trzymac sie z dala o 3. jewelleryjunction co uk
|