MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Utilita- dotacje rządowe na energię

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

libero8

Post #1 Ocena: 0

2023-01-05 10:21:03 (rok temu)

libero8

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 06-01-2017

Skąd: Mansfield

Cytat:

2023-01-05 10:06:01, Richmond napisał(a):
A te 60-65p to nie jest standing charge, ktore nalicza sie automatycznie po północy? Ich strona mowi, ze nie maja standing charge.

Standing Charge jest 0 (zero) oto wyciąg z mojego konta gazowego:
GAS-East Midlands-Smart Energy

All Periods - First 2 kWh each Day at 29.409p per kWh, thereafter at 10.727p. Standing Charge is £0. Prices are inclusive of Vat at 5%

Nie mniej, uważam, ze nie osiagniesz nic składając skargi bez wyjasnienia problemu z dostawcą. Zostaniesz odeslany do dostawcy.

[ Ostatnio edytowany przez: <i>Richmond</i> 05-01-2023 10:09 ]



Pożyjemy, zobaczymy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

libero8

Post #2 Ocena: 0

2023-01-05 13:40:54 (rok temu)

libero8

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 06-01-2017

Skąd: Mansfield

Gdy dziś wróciłem z badań MOT(auto) co potrwało 1h 20 min. - wcięło 20p, pojechałem na zakupy - wcięło 35p - wszystko przy wyłączonym gazie bo teraz monitoruję już na całego. Wycieku gazu nie mam - miałem 1,5 miesiąca temu kontrolę tej instalacji. Ciekawym jest to że ten "telewizorek" monitorujący zużycie gazu i elektryczności - zużycia gazu nie wykazał, więc mogę przyjąć że jest dość uczciwy. Dalej jednak nie wiem gdzie złożyć skargę.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

violettaphotogr

Post #3 Ocena: 0

2023-01-05 16:29:21 (rok temu)

violettaphotography

Posty: 1563

Kobieta

Z nami od: 21-01-2014

Skąd: ...

https://www.ofgem.gov.uk/information-consumers/energy-advice-households/making-complaint-about-your-energy-supplier-or-network-operator

Klikany:
Where to complain about energy supplier

[ Ostatnio edytowany przez: violettaphotography 05-01-2023 16:30 ]

#Violujemy

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

libero8

Post #4 Ocena: 0

2023-01-08 15:53:14 (rok temu)

libero8

Posty: 77

Mężczyzna

Z nami od: 06-01-2017

Skąd: Mansfield

Postanowiłem zakończyć temat - może się komuś przyda. Dwa dni temu udało mi się wreszcie dodzwonić do Utilita.
Przesunięcie pieniędzy z konta elektrycznego na gazowe - też się udało. dalsza rozmowa dotyczyła liczników energii.
Okazało się że najważniejszy jest licznik na rurze gazowej u mnie w domu. Nieco niżej plasuje się "telewizorek" u mnie w domu bo jest kalką tego licznika na rurze gazowej (gazomierz), na końcu jest ten licznik w internecie, ten który do wściekłości mnie doprowadzał - naliczał i nalicza gaz nawet gdy gazu nie używam. Mój angielski nie jest najlepszy i z dalszej rozmowy wywnioskowałem żebym tym lićznikiem się za bardzo nie przejmował, i tak w ogóle
ten licznik potrzebuje jakiś sygnał z tego licznika w domu. Ciekawe że póki nie wchodziły w grę potężne sumy dotacji od rządu to o takim sygnale jak 8 lat pod tym adresem mieszkam - nie wiedziałem. Koniec końcem - na razie skargi nie wnoszę bo obserwuję znaczne spowolnienie tego licznika w internecie - moje mieszkanie to flat - 1 bedroom, 1 living room, kuchnia i łazienka, do kolosów więc nie należy, a mimo to w ciągu doby - gazu "schodziło" na tym liczniku średnio 6,8-7 funtów. Na koniec grudnia - za ten jeden miesiąc różnica między tymi licznikami była około 22 funty.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,