Postów: 107 |
|
---|---|
chrisbp | Post #1 Ocena: 0 2013-06-21 17:37:08 (11 lat temu) |
Z nami od: 13-06-2013 Skąd: Zadupie w UK |
Miesiąc temu wysłałem papiery na Working Tax credit. Do tej pory żadnej odpowiedzi, dzwoniłem też do nich w ciągu ostatniego tygodnia ze 20 razy, w całym dziale nikt nie odbiera telefonu, zero konsultantów, gdzie bym się nie połączył, natomiast na Tax Codes normalnie się dodzwoniłem. Ktoś wie co się dzieje?
|
kik1976 | Post #2 Ocena: 0 2013-06-21 17:38:25 (11 lat temu) |
Z nami od: 30-08-2006 Skąd: Neverland |
cierpliwosci, niektorzy czekaja miesiacami.
Actus hominis non dignitas iudicentur ..
|
Aquarius | Post #3 Ocena: 0 2013-06-21 18:32:01 (11 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 12-05-2009 Skąd: Wolverhampton |
Cytat: 2013-06-21 17:37:08, chrisbp napisał(a): Ktoś wie co się dzieje? ...zawartosc socjalnego cyca kurczy sie w zatrwazajacym tempie a juz do niego przyssani ani mysla dopuscic nowych... |
greta | Post #4 Ocena: 0 2013-06-21 18:55:53 (11 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2007 Skąd: liverpool |
uzbroj sie w cierpliwosc ja czekalam 8m-cy
|
chrisbp | Post #5 Ocena: 0 2013-06-21 19:03:58 (11 lat temu) |
Z nami od: 13-06-2013 Skąd: Zadupie w UK |
Ale nawet jeśli to czemu nikt tam nie odbiera telefonu? Jeszcze 2 tyg temu normalnie można było się dodzwonić.
|
|
|
wasabia | Post #6 Ocena: 0 2013-06-21 21:16:27 (11 lat temu) |
Z nami od: 24-01-2012 Skąd: Londyn |
Cytat: 2013-06-21 19:03:58, chrisbp napisał(a): Ale nawet jeśli to czemu nikt tam nie odbiera telefonu? Jeszcze 2 tyg temu normalnie można było się dodzwonić. Dzwonilam 3 dni temu pod ten nr 0345 300 3900 na konsultanta czekalam okolo 5 minut. Sprobuj dzwonic po 5pm powodzenia Kiedy podchodzę do dziecka, wzbudza ono we mnie dwa rodzaje uczuć: czułość wobec tego, kim jest i szacunek dla tego, kim może się stać.
|
chrisbp | Post #7 Ocena: 0 2013-06-22 11:06:02 (11 lat temu) |
Z nami od: 13-06-2013 Skąd: Zadupie w UK |
Dzwoniłem przed chwilą, czekałem 12 minut i nic, a wybrałem "check the progress". "One of our advisors will be with you as soon as possible"... Bez sensu
|
katarzyna85 | Post #8 Ocena: 0 2013-06-22 11:47:20 (11 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2009 Skąd: manchester |
Jak mysmy dzwonili to po chwili mowilo ze konsultanci sa zajeci i rozlaczalo rozmowe,wiec zamiast wybierania i wbijania cyferkowych opcji,wbialismy podajze 0 z racji tego ze nie ma takiej opcji polaczylo nas z konsultantem,moze wyprobuj ten sposob.
|
chrisbp | Post #9 Ocena: 0 2013-06-22 12:02:09 (11 lat temu) |
Z nami od: 13-06-2013 Skąd: Zadupie w UK |
Zrobiłem tak. Kolejne 10 minut czekania i nic. Cały dział ma urlop? Przecież nie mogą być bez przerwy zajęci. Czasem jak dzwoniłem to była informacja, że wszyscy są zajęci i rozłączało, ale poza tym to czeka się i czeka i nic. Jeszcze 2-3 tyg temu już na tym "dryń-dryń" na początku ktoś odbierał za każdym razem. W przypadku Tax Codes można się normalnie dodzwonić. Mam wrażenie, że zapisują sobie numery, których mają nie odbierać, ale dzwoniłem też od dziewczyny i to samo ^^
|
Lucy_J | Post #10 Ocena: 0 2013-06-22 15:12:17 (11 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2012 Skąd: Hawarden |
Chrisbp, pracowales chociaz jeden dzien w jakimkolwiek Call Centre?
Uwierz mi, naprawde moga byc zajeci. Wszystko zalezy od szczescia. Ja zawsze dzwonie zaraz po otwarciu infolini zanim sie wszystko rozkreci Cierpliwosci. |