MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 4 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

karjo1

Post #1 Ocena: 0

2015-02-09 22:50:27 (9 lat temu)

karjo1

Posty: 20614

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Cytat:

2015-02-09 22:14:57, MankaBanka napisał(a):
No...znowu wiesz lepiej...ehh żal mi cie...powodzenia w tych fizykoterapia jak je znajdziesz jakimś cudem tu..

Jeden z takich cudow-gusel, ktore sa dosc popularne w UK, wbrew opinii 'profesjonalistow':
hydroterapia

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

malinowka

Post #2 Ocena: 0

2015-02-10 02:50:23 (9 lat temu)

malinowka

Posty: n/a

Konto usunięte

Nie jestem ani lekarzem, ani fizjoterapeutą, za to problemy z kręgosłupem mam od 2008 roku. Za pierwszym razem, kiedy mnie porządnie połamało stwierdzono dyskopatię lędźwiową i dostałam skierowanie na fizjoterapię. Gdybym wiedziała jak to będzie wyglądać, to bym pewnie nie poszła. Pani fizjo potraktowała mnie drewnianym wałkiem, na moje oko do kupienia w sklepie " wszystko po 5 złotych" oraz akupunkturą. Dwudziesty pierwszy wiek, Europa zachodnia, Cambridge. (Tak na marginesie w szpitalu Addenbrookes'a do dziś z powodzeniem stosują pijawki). Po trzech miesiącach tej terapii zapomniałam na parę lat co to jest kręgosłup, zero problemów, zero tabletek, a robiłam różne dziwne rzeczy. Natomiast medycyna nowoczesna, jedyne co miała mo do zaproponownia w tym czasie to albo zastrzyk sterydowy albo operacja. To tyle w temacie gusła i obrzędy ludowe kontra nowoczesna medycyna:-8