przed tygodniem wybrałem się do Lwowa, po przekroczeniu granicy miałem problem z internetem, pomyslalem sobie, pewnei mi się skonczył pakiet danych, i zakupiłem dodatkowy pakiet smsem, okazało się że nie mam środków na koncie doładowałem więc telefon za 20 f zakupiłem ponownie pakiet za 1,99 po obejrzeniu dwóch stron po minucie znow nie amm neta, i konto 0.00 znow doladowalem za 20 i znow to samo i stan 0.00 jakbym wcale nie doladowal za trzecim razem Ljuz nie przyjelo mojej karty nie wiedziec czemu, cały pobyt we Lwowie mialem bezuzyteczny telefon ani w jedna ani w druga strone ani doladowac jedynie wifi w hotelu.
kasa za doladowanie zeszla dwa razy 40 f za nic, zamierzam powalczyć o zwrot tej kasy lub ponowne doladowanie, nie wiem czy lepiej dzwonic czy pisac do o2
po przekroczeniu granicy z polską wszystko wróciło do normy i doładowanie poszło normlanie i internet