Postów: 9 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
Tomix710 |
Post #1 Ocena: 0 2017-09-26 00:33:28 (8 lat temu) |
 Posty: 11
Z nami od: 30-05-2014 Skąd: Evesham |
Witajcie.
W następnym miesiącu kończy mi się abonament wzięty na dwa lata. Zależy mi na tym aby o2 nie przedłużyło dalej umowy ponieważ i tak nie mam żadnych bonusów za to, że jestem związany z ich firmą przez 4 lata.
Czy można spłacić telefon przez Internet nie robiąc upgrade na nowy telefon? Jeśli nie, to czy mogę zgłosić przez stronę internetową, że nie chcę przedłużać umowy po wygaśnięciu starej?
Głównym powodem dla którego nie chcę tego robić w salonie to wszystko wiedzący pracownicy którzy najchętniej sprzedali by mi Note 8 w najdroższym abonamencie... :/
Z góry Dziękuję za Pomoc.
P.S: Przepraszam jeśli podobny temat już się pojawił na forum.
|
 
|
 |
|
|
andypolo |
Post #2 Ocena: 0 2017-09-26 07:29:40 (8 lat temu) |
 Posty: 2980
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
Cytat:
2017-09-26 00:33:28, Tomix710 napisał(a):
Czy można spłacić telefon przez Internet nie robiąc upgrade na nowy telefon?
Jeśli kończy się umowa za miesiąc to znaczy, że telefon już spłaciłeś. Chyba najlepiej zadzwonić do O2 i rozwiązać umowę. Żyby nie nagabywali podaj powód, że wracasz do Polski.
|
 
|
 |
|
lulilu1 |
Post #3 Ocena: 0 2017-09-26 07:50:56 (8 lat temu) |
 Posty: 767
Z nami od: 03-09-2016 Skąd: Wales |
Ostatnio kończyłam 2 letnia umowę w EE.
Potrzebny był miesięczny okres wypowiedzenia i telefon do nich.
Nie mozna było tego załatwić inaczej,o czym poinformował mnie miły Pan na czacie.
Tez próbowali wcisnąć mi najróżniejsze usługi, ale od razu powiedziałam, że nie jestem zadowolona z ich usług i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Poskutkowało- ale powyzsza rada chyba nawet lepsza.
|
 
|
 |
|
zealot |
Post #4 Ocena: 0 2017-09-26 13:46:22 (8 lat temu) |
 Posty: 1475
Z nami od: 18-06-2011 Skąd: Wigan |
Cytat:
2017-09-26 00:33:28, Tomix710 napisał(a):
Witajcie.
W następnym miesiącu kończy mi się abonament wzięty na dwa lata. Zależy mi na tym aby o2 nie przedłużyło dalej umowy ponieważ i tak nie mam żadnych bonusów za to, że jestem związany z ich firmą przez 4 lata.
Czy można spłacić telefon przez Internet nie robiąc upgrade na nowy telefon? Jeśli nie, to czy mogę zgłosić przez stronę internetową, że nie chcę przedłużać umowy po wygaśnięciu starej?
Głównym powodem dla którego nie chcę tego robić w salonie to wszystko wiedzący pracownicy którzy najchętniej sprzedali by mi Note 8 w najdroższym abonamencie... :/
Z góry Dziękuję za Pomoc.
P.S: Przepraszam jeśli podobny temat już się pojawił na forum.
Jak kontrakt ci się skończył to telefon spłacony. Nie musisz zaraz z nich rezygnować. Mozesz zadzwonić i powiedzieć że od daty jak kończy ci się kontrakt chcesz żeby ci taryfę zmienili na jakiegoś pre-paida albo jakąś tanią taryfę sim-only. Oczywiście że będą chcieli cię namówić na jakiś droższy abonament taka ich praca i za to biorą prowizję. Możesz grzecznie powiedzieć stanowcze NIE.
|
 
|
  
|
|
|
Post #5 Ocena: 0 2017-09-27 09:19:45 (8 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
|
zosiasamosia |
Post #6 Ocena: 0 2017-09-28 10:56:11 (8 lat temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Cytat:
2017-09-27 09:19:45, ludzik50 napisał(a):
Z O2 i tak warto zrezygnowac bo to teraz razem z ee najgorsze sieci w UK.
Przerzuc sobie numer do np three albo giffgaff-a , bedziesz mial sporo taniej.
A ofert z telefonem najczesciej nie opłaca się brac, taniej jest wziac sim only a telefon kupic samemu np na ebay.
Ludzik, skąd ta wiedza? Poważnie pytam, ponieważ ok. 1.5 roku temu, po ośmiu latach zrezygnowaliśmy z 3 na korzyść EE (i jesteśmy zadowoleni).
Syn ma od blisko 10 lat telefon w O2 i nie narzeka.
Więc nasze doświadczenia są dokładnie odwrotne niż to co piszesz...
|
 
|
 |
|
greta |
Post #7 Ocena: 0 2017-09-28 11:04:02 (8 lat temu) |
 Posty: 983
Z nami od: 26-05-2007 Skąd: liverpool |
musisz do nich zadzwonic i powiedziec ze chcesz zakonczyc kontrakt
zrob to jak najszybcej bo od czasu kiedy zadzwonisz bedziesz jeszcze musial czekac miesiac
wiec nie czekaj az kontrakt sie skonczy zadzwon odrazu dzisiaj
ja od lat jestem z tesco i to ci polecam jak nie chcesz kupowac nowego telefonu maja duzo interesujacych ofert
moja corka ma karte z 3 i ma unlimited calls unlimited sms i 6 gb za 12,50 moim zdaniem to bardzo dobry deal (telefon kupila za cash)
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #8 Ocena: 0 2017-09-28 11:05:14 (8 lat temu) |
 Posty: 29554
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Wszystko zalezy od lokalizacji, zasiegu, potrzeb klienta, itp. Nie ma najlepszej sieci dla wszystkich. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
zosiasamosia |
Post #9 Ocena: 0 2017-09-28 11:18:35 (8 lat temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Cytat:
2017-09-28 11:05:14, Richmond napisał(a):
Wszystko zalezy od lokalizacji, zasiegu, potrzeb klienta, itp. Nie ma najlepszej sieci dla wszystkich.
Otóż to!
Przypomniało mi się jak sprzedawca Virgin, koniecznie chciał nam sprzedać ich usługi, tłumaczenie, że nie dostarczają usług tam gdzie mieszkamy nie pomogło, pan "wiedział" lepiej, bo oni są wszędzie.
Jego mina po skontaktowaniu się z centralą i potwierdzeniu tego co mówiliśmy bezcenna 😁
|
 
|
 |
|
Tomix710 |
Post #10 Ocena: 0 2017-10-02 12:46:50 (8 lat temu) |
 Posty: 11
Z nami od: 30-05-2014 Skąd: Evesham |
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi w temacie. Sprawę udało się załatwić po przez napisanie do nich na chacie. Trochę to trwało ponieważ usiłowali mi dać "najlepszą ofertę" jednak nic mnie nie zainteresowało.
|
 
|
 |
|