|
Postów: 6 |
|
---|---|
Agatapl | Post #1 Ocena: 0 2016-11-21 18:21:56 (8 lat temu) |
Z nami od: 21-11-2016 Skąd: Glasgow |
Witam,
może ktoś z was orientuje się jak można rozwiązać umowę z siecią O2 bez ponoszenia dodatkowych opłat? 5 miesięcy temu podpisaliśmy umowę bez telefonu i od tamtego czasu cały czas jest coś nie tak, po każdym rachunku musimy chodzić i wyjaśniać sprawy. Dodatkowo nie dostaliśmy do tej pory umowy (miała być wysłana na maila), przez ostatni miesiąc nie było internetu, byliśmy w trzech różnych salonach gdzie każdy powiedział nam co innego odnośnie naszej taryfy i rachunków, i tak co miesiąc coś nowego, dużo by wymieniać... Dzwoniliśmy na infolinię ale powiedziano nam że musimy zapłacić 250f jeśli chcemy zerwać umowę. Nie mam zamiaru płacić im jeszcze za ich błędy. Może coś poradzicie bo mamy już ich dość? |
Post #2 Ocena: 0 2016-11-21 20:53:14 (8 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #3 Ocena: 0 2016-11-21 22:41:04 (8 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #4 Ocena: 0 2016-11-21 23:09:29 (8 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Podpisanie umowy ma na myśli zgodę bo pewnie przez internet lub telefon kupione.
Pewnie email wpadł do folderu spam. Sprawdz może jeszcze nie został automatycznie usunięty. Lub do innego folderu np w Google to folder zakupy itd A Może telefon po prostu uwalony? Albo coś nie tak z samą kartą SIM, możesz przez internet zamówić nową. Bo rozumiem że kłopoty z internetem i zasięgiem jest nie tylko w domu? A teraz się jeszcze zastanawiam, czy jest to internet komórkowy czy po kablu BT? Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Agatapl | Post #5 Ocena: 0 2016-11-24 19:55:31 (8 lat temu) |
Z nami od: 21-11-2016 Skąd: Glasgow |
Umowa była zawarta w salonie przez ich komputer kopia miała zostać wysłana na maila. Dzwoniliśmy na ich infolinie i właśnie taki warunki nam podała osoba z którą rozmawialiśmy. Mój chłopak miał w tej sieci nr kilka lat a problemy zaczęły się gdy przeszliśmy na abonament
![]() |
|
|
Agatapl | Post #6 Ocena: 0 2016-11-24 20:02:11 (8 lat temu) |
Z nami od: 21-11-2016 Skąd: Glasgow |
Zawsze dokładnie sprawdzam pocztę
![]() |
Agatapl | Post #7 Ocena: 0 2016-11-24 20:05:29 (8 lat temu) |
Z nami od: 21-11-2016 Skąd: Glasgow |
Najgorzej, że najwięcej problemów powstało w salonie O2, a gdy chcieliśmy już zerwać umowę to powiedziano nam, że tylko przez infolinię. Z każdym miesiącem dochodziło coś nowego ale oczywiście na infolinii ich to nie obchodzi bo z ich strony jest wszystko ok dlatego chcą od nas taką kwotę.
|
|