|
Postów: 6 |
|
---|---|
Nataku | Post #1 Ocena: 0 2015-02-07 16:30:25 (10 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2011 Skąd: South Ockendon |
Witam
Mam pytanie prawie 3 tygodnie temu wyslalem telefon do naprawy, dzien pozniej dostałem od nich maila ze telefon juz wysłali spowrotem do mnie. Do tej pory nie go otrzymałem. Tłumaczą sie ze musza sie skontaktowac z team;em. Ale mi tutaj coś śmierdzi, pewnie go zgubili i teraz szukaja :/ Czy jest jakis limit czasowy dla nich do wykonania naprawy ? Czy moge zarządać zwrotu pieniedzy albo nowego telefnu |
ynop79 | Post #2 Ocena: 0 2015-02-07 21:56:32 (10 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2013 Skąd: DOVER |
jak wysłali to zadaj numeru sledzenia
jak nie wyslali to nie maja numeru |
Nataku | Post #3 Ocena: 0 2015-02-08 21:49:57 (10 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2011 Skąd: South Ockendon |
Oto taka odpowiedz dostałem :/
"Hi again Marcin, I do apologise for how long the handset is taking to get replaced, our team have informed us this is due to a stock issue. As the team our unable to repair your handset they need to replace it but awaiting the stock to do so, I have requested information as to when they will have the stock and your replacement sent out. As soon as they update me I will inform you straight away. Thanks again" Ile mozna czekac ehhh Jest jakas instytucja gdzie moge sie zglosic ? |
ynop79 | Post #4 Ocena: 0 2015-02-08 21:53:30 (10 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2013 Skąd: DOVER |
a nie lepiej negociowac zadosc uczynienie
jak pojdziesz na noze to oni maja bande adwokatów a tak mozesz cos od nich darmowego uzyskac |
Nataku | Post #5 Ocena: 0 2015-02-10 18:18:32 (10 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2011 Skąd: South Ockendon |
Nie wiem oni są i mnie też chcą przekonać ze telefonu nie dało się naprawić.
Jestem święcie przekonany że go poprostu zgubili i tyle. Niby zwrotu pieniędzy "'m afraid your handset is outside the returns and refunds period, we will be unable to refund the for you" No i nowego telefonu też nie tylko "Swapping the device does mean you will receive a similar handset to the one you sent in, this may not be a brand new handset but a refurbished one. A refurbished handset is a handset that has been purchased by a member but returned within 14 days, this means the handset is almost like new but is completely wiped and used for situations like this." I tutaj mi coś nie gra. :/ Mysłałem ze moge sie gdzieś zgłosić albo odpowienie pismo im napisc i by odpuscili ![]() No ale chyba nic innego mi nie pozostaje jak czekać tygodnie na drugi tel :/ |
|
|
Nataku | Post #6 Ocena: 0 2015-02-10 18:48:14 (10 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2011 Skąd: South Ockendon |
If the device you ordered on giffgaff becomes faulty, and you are past the 14 days period described above, you are entitled for a repair during the warranty period offered by the manufacturer. All our new phones come with a 24 months warranty, except iPhones which have a 12 months warranty. All our refurbished phones come with a 3 months warranty.
You can also send a phone purchased on giffgaff.com for repair if it is damaged, out of warranty or passed its warranty period. When your phone is not covered by the manufacturer's warranty anymore, you will receive a quote for the repair and will have the choice to accept it or have your phone sent back to you. If the repair is chargeable and you choose not to go ahead with it, we will ask you for a £15 return fee to send the device unrepaired. This fee covers the administration and postage costs. Important - If we’ve provided you with a repair quote but you don’t pay the return fee or the repair fee within 21 calendar days, we will take this to mean you don’t want your device back, and we will recycle it. Czyli moge powiedzieć zeby mi oddali moj stary nienaprawiony telefon ? |
Nataku | Post #7 Ocena: 0 2015-02-11 21:36:09 (10 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2011 Skąd: South Ockendon |
Witam
Mniej wiecej sytuacja sie wyjasnila Dzis dostalem nowy telefon ale "niestety" nie bylo tego xperia sp wiec przyslali mi nowke Xperia Z3 compact ![]() Pozdrawiam |
|