Str 7 z 8 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2014-10-13 22:30:39 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
dzieckowemgle | Post #2 Ocena: 0 2014-10-13 23:49:24 (11 lat temu) |
Z nami od: 15-05-2008 Skąd: suffolk |
Ja wlasnie rozstalem sie z ee. Przez prawie osiemnaście miesiecy nie udalo mi sie zarejestrowac na moje konto online. Nie rozpoznawalo mojego numeru tel na ich stronie. Kazda rozmowa z konsultantem konczyla sie zapewnieniami, ze do tygodnia rozwiaza moj problem i ktos zadzwoni mi o tym powiedziec. Nikt nigdy nie zadzwonil. Zasieg w Cambridge i okolicach tragicznie niestabilny. Czeste problemy z polaczeniem sie z internetem w godzinach szczytu. I do tego jeszcze nachalny dzial marketingu probojacy wepchnac druga linie i domowego neta.
Nigdy wiecej. Chocby dawali trzy telefony w cenie jednego. |
LeechPL | Post #3 Ocena: 0 2014-10-14 13:12:31 (11 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2013 Skąd: Londyn |
Ja jestem w EE dwa miesiące. Na razie ok. W tak tragicznym rejonie, gdzie my mieszkamy, "mini lasek", to porównując z O2 zasięg jest dużo lepszy.
Łapie zasięg, internet w EE 4G bardzo szybki, no ale musicie wybrać odpowiedni pakiet, jeśli chcecie korzystać dużo z internetu (mi nie jest potrzebny aż tak bardzo). Co do Pani wyżej. Trzeba było ich mocniej cisnąć, wysyłać maile itd. To ich zasrany obowiązek aby udostępnić Pani te dane tak jak ja to mogę zrobić. Zresztą z tego co pamiętam to ja sam sobie zakładałem konto pod mój nr. |
slawik29 | Post #4 Ocena: 0 2015-04-13 21:22:58 (10 lat temu) |
Z nami od: 13-04-2015 Skąd: bracknell |
Ja miałem jakieś półtorej roku temu w t-mobile i byłem bardzo niezadowolony nie dość że pierwszy rachunek zapłaciłem 90funtów bo gość mi nie powiedział że darmowe minuty aktywują się dopiero po dwóch dniach to jak umowa mi się skończyła chciałem zdjąć simlocka, nie było problemu za 17.99 ale oczywiście kasę pobrali a simlocka nie zdjeli jak do nich zadzwoniłem to spoko kase oddali i w ramach przeprosin simlock miał być za darmo i tak do tej pory mam simlocka na starym telefonie.Nie wiem jak ee może jest lepiej ale ja już nigdy więcej nie wezmę u nich
[ Ostatnio edytowany przez: slawik29 13-04-2015 21:32 ] |
slawik29 | Post #5 Ocena: 0 2015-04-13 21:27:05 (10 lat temu) |
Z nami od: 13-04-2015 Skąd: bracknell |
Mam teaz w 3 i jestem zajebiście zadowolony każdemu polecam dobry 4g internet i dobre ceny a pozatym jeżdżę ciężarówką po całej uk i jak narazie 3 zawodzi mnie najmniej trochę byłem zdziwiony jak ją wziołem bo słyszałem że kiedyś miała problemy z zasięgiem no ale widocznie się rozwineli
[ Ostatnio edytowany przez: slawik29 13-04-2015 21:36 ] |
|
|
SweetLiar | Post #6 Ocena: 0 2015-04-13 21:52:43 (10 lat temu) |
Z nami od: 05-02-2015 Skąd: Lądek - Zdrój |
Ja jestem z EE 4G bardzo zadowolona. Zasieg zawsze dobry, internet smiga, simlock zdjety po dwoch dniach.
Raz mi nie dzialal internet cale popoludnie, ale to im jakis serwer padl, zdarza sie. Ogolnie polecam. Tyle rzeczy kończy się tak niespodziewanie: pieniądze, urlop, młodość i sól.
|
krakn | Post #7 Ocena: 0 2015-04-13 22:09:45 (10 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Ja w sumie też jestem zadowolony z EE, hm, może za granicą kwestia internetu była lepsza w O2, bo za free można było codziennie odebrać kilka emaili. Ileś tam danych przechodziło za free, właśnie emaile i synchronizacja kalendarza. Oczywiście na FB itp to już było za słabo.
Tu ceny za roaming danych trochę sporo, natomiast rozmowy za granicą mam bez dodatkowych opłat, mieszczą się w cenie abonamentu. Co w sumie okazało sie zbawinne bo będac teraz w PL non stop wisieliśmy na telefonach. Zasięg EE jak by nieco lepszy był niż o2, no ale EE korzysta z nadajników 3 operatorów, niemniej bywają i takie miejsca gdzie zanika zasięg, zwłaszcza jezeli chodzi o dane. Bywa że w takich miejscach potrafi zrywać połączenie, ale jest to wina tego że telefon usiłuje utrzymać jak największą prędkość przesyłu danych, co w momencie rozmowy przez telfon jest i tak bez sensu. ja wtedy po prostu na czas rozmowy wyłączam transmisję danych, żeby telefon połączył się w trybie GSM. Nie dość że lepsza jakość dzwięku to jeszcze mniej zawodne. W sumie nie jest to wina dostawcy, tylko fizyki. Zbyt duże częstotliwości nadawania, powodują większą podatność na zakłócenia. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
LadyJ89 | Post #8 Ocena: 0 2015-06-07 17:33:11 (10 lat temu) |
Z nami od: 07-11-2014 Skąd: Sussex |
przeszlam z o2 do ee bo zadnych ofert ciekawszych nie bylo przy przedluzeniu umowy, w ee stale widze jakies dla 'starych' klientow.
|
kruuuu | Post #9 Ocena: 0 2015-11-13 21:08:17 (10 lat temu) |
Z nami od: 11-10-2015 Skąd: Newcastle |
A może mi ktoś powiedzieć czemu nie mogę zadzwonić do Polski, domyślam się ze w ogole za granice. Aktywowalem 2 dodatki przez internet (mam abonament) rozmowy za granice z UK a także darmowe 500 min do UE, jutro do nich zadzwonię bo mysle ze cos popieprzyli.
|
skam84 | Post #10 Ocena: 0 2015-11-14 02:25:55 (10 lat temu) |
Z nami od: 14-01-2013 Skąd: Doncaster |
Ja tez nie moglem, odblokowali mi po 3 zaplaconych rachunkach i kontackie z BOK.
|